Dan hebben ze dus nog maar 2 (goede) spitsen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Derksen wordt Pelle nu al gezien als een miskoop binnen AZ.![]()
Ik had niet anders verwacht, hij heeft zelfs in de Serie B niet echt indruk kunnen maken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Derksen wordt Pelle nu al gezien als een miskoop binnen AZ.![]()
Was altijd een groot talent. Heeft vorig seizoen, i.v.m. een flinke blessure, alleen de eerste 3 of 4 wedstrijden gespeeld, waarin hij geweldig was. Naar eigen zeggen is hij even goed als zijn vriend Robin van Persie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
Is die El Hamdoui ofzo wat? Hij heeft getekend.
Als Feyenoord en PSV er ook achter aan zaten (Ajax volgens mij ook maar nooit officieel geweest) dan zal het toch wel iets zijn hequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
geweldige speler. Veel te goed voor AZ , het niveau WillemII kan ie waarschijnlijk net aan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
Inderdaad, wat een klote club. Ik rem zeker niet voor Scheringa!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:43 schreef toma het volgende:
AZ maakt WillemII kapot, zielig kutclubje.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:19 schreef nuldertien.net het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een klote club. Ik rem zeker niet voorScheringa!!
![]()
![]()
![]()
Op je fiets?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:19 schreef nuldertien.net het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een klote club. Ik rem zeker niet voor Scheringa!!![]()
![]()
Vraag me op basis van wat. Die gast heeft in het laatste 2 jaar amper gespeeld.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als Feyenoord en PSV er ook achter aan zaten (Ajax volgens mij ook maar nooit officieel geweest) dan zal het toch wel iets zijn he![]()
jij hebt duidelijk de wedstrijden die hij speelde dus niet gezien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vraag me op basis van wat. Die gast heeft in het laatste 2 jaar amper gespeeld.
Waarom ze hem de hemel in prijzen is me volstrekt onduidelijk in ieder geval.
Euh welke wedstrijden?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:28 schreef toma het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk de wedstrijden die hij speelde dus niet gezien.
Als je die 3/4 potjes had bekeken was je ook wel overtuigd geweest.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Euh welke wedstrijden?
Die gast is vorig seizoen maar 3/4 wedstrijden in actie gekomen. Het jaar daarvoor heeft ie geen potten kunnen breken bij Tottenham.
als ie bij Ajax speelt natuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:31 schreef koningdavid het volgende:
Wanneer zal El-Hamdaoui in Oranje spelen?
Tegen tegenstanders als Excelsior raak ik niet overtuigd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:32 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Als je die 3/4 potjes had bekeken was je ook wel overtuigd geweest.
Jij hebt dan ook geen verstand van voetbal.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tegen tegenstanders als Excelsior raak ik niet overtuigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |