abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52936758
verplichte buscombi naar Cambuur, tering de tering, die leuke wedstrijd in de 1e divisie destijds zijn ze dus nog niet vergeten daar :s
  dinsdag 4 september 2007 @ 13:43:45 #277
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_52937005
Voor mijn tijd (ik ben een gloryhunter, vandaar) maar leg eens uit?
Confidence through competence
pi_52937355
gezellig knokpartijtje toen, in de regen. Ging behoorlijk los. Is alweer tijdje geleden hoor. Eens kijken of ik er iets over kan vinden
pi_52937459
hier een klein beetje het verhaal erbij

God, wat was Teletekst toen spannend zeg
pi_52937556
ja..... fryslan boppe, stoelen naar je koppe... vlak voor tijd van 2-0 achter naar 2-2, ging toen om promotie naar de eredivisie.
Ze zijn met dat stadion nog wel n tijdje bezig geweest, Cambuur deed ook leuk mee toen
pi_52939701
Mocht AZ rond de winterstop getroffen worden door een blessuregolf, dan kan de club Rogier Molhoek terughalen naar Alkmaar. Deze clausule is opgenomen in het éénjarige huurcontract dat AZ met NAC Breda afsloot.

"Alleen onder die voorwaarde konden wij Molhoek naar Breda halen", verklaart NAC-directeur Earnest Stewart in BN De Stem. Molhoek werd twee jaar geleden door AZ als talent binnengehaald, maar kwam vervolgens bar weinig aan spelen toe: 18 competitieduels, waarvan de meeste als invaller

Technisch directeur Marcel Brands blijft desondanks gecharmeerd van de 26-jarige middenvelder. “Molhoek is een op en top prof. Fysiek sterk, veelzijdig én gezegend met een functionele techniek. Bij AZ had hij de pech dat er veel concurrentie is op het middenveld. Maar de keren dát Molhoek meedeed, deed hij het naar behoren. Ik sluit niet uit dat hij hier ooit als vaste waarde terugkeert."
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52942492
'AZ heeft de ambitie een prijs te winnen'

Nu de transfermarkt tot aan de winterstop is gesloten heeft AZ de doelstelling voor het huidige seizoen bekendgemaakt. Voorzitter Dirk Scheringa deed dinsdag tijdens een persconferentie de plannen uit de doeken.

'We gaan meestrijden om een prijs te winnen, en we hebben geduld waar die prijs valt', aldus de AZ-preses. 'De ambitie is uiteraard een prijs te winnen, maar ambitie is natuurlijk iets anders dan een doelstelling. We doen alles stapje voor stapje.'

Scheringa had zijn woorden met zorg gekozen, want hij vertelde zich ervan bewust te zijn dat zijn woorden dit seizoen nog vaak herhaald zullen worden. De voorzitter maakte tevens de plannen voor de toekomst kenbaar.

'In de toekomst willen we ons versterken met Nederlandse spelers, talenten en gevestigde namen. En als die hier niet voor handen zijn kiezen we voor buitenlanders. Daar hoort bij dat we sterke scouts en een sterke jeugdopleiding hebben.'

Ook buiten het sportieve vlak blijft AZ aan de weg timmeren. De Alkmaarse club wil het stadion uitbreiden naar veertigduizend plaatsen en heeft bij de gemeente het verzoek neergelegd om maximaal zestigduizend vierkante meter kantoorruime nabij het stadion te bouwen
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 4 september 2007 @ 20:10:34 #283
55709 Stereotomy
pi_52943157
Ambitie, investeren in de toekomst, talenten aantrekken en jeugd laten doorstromen
pi_52943221
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ambitie, investeren in de toekomst, talenten aantrekken en jeugd laten doorstromen
Ik ben er ook over te spreken, tis weer eens wat anders dan eens in de 2 jaar landskampioen..
Maar hij had wel wat gedurfter gemogen van mij.
Dus volgend jaar een beker/schaal... maar dan krijg je natuurlijk weer de opmerking dat AZ een grote bek heeft!
pi_52943265
Denk dat met Alves de doelstelling wel iets scherper was geweest
  dinsdag 4 september 2007 @ 20:17:19 #286
55709 Stereotomy
pi_52943326
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:14 schreef MaxPower het volgende:
Denk dat met Alves de doelstelling wel iets scherper was geweest
Ben eigenlijk wel benieuwd: hoe kijken jullie (Heerenveen supporters) nu eigenlijk tegen hem aan? Zijn jullie hem zat of gaan jullie hem weer knuffelen als hij weer gaat scoren?
pi_52943539
50% denkt het eerste, 50% het tweede...
  dinsdag 4 september 2007 @ 20:27:13 #288
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52943604
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:24 schreef MaxPower het volgende:
50% denkt het eerste, 50% het tweede...
100% juicht als hij scoort.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_52953993
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:27 schreef DarkShine het volgende:

[..]

100% juicht als hij scoort.
Ik weet wel zeker van niet...
Al zal dat wel na een goal of 3/4 afzakken, maar reken er maar niet op dat iedereen zal juichen bij zijn eerste doepluntje.
  woensdag 5 september 2007 @ 09:48:42 #290
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52954050
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:46 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker van niet...
Al zal dat wel na een goal of 3/4 afzakken, maar reken er maar niet op dat iedereen zal juichen bij zijn eerste doepluntje.
Ze juichen welliswaar niet voor Alves maar wel voor hun club.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_52954612
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:48 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ze juichen welliswaar niet voor Alves maar wel voor hun club.
Klopt.
pi_52955809
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:38 schreef fuckbuddy het volgende:
'AZ heeft de ambitie een prijs te winnen'

Nu de transfermarkt tot aan de winterstop is gesloten heeft AZ de doelstelling voor het huidige seizoen bekendgemaakt. Voorzitter Dirk Scheringa deed dinsdag tijdens een persconferentie de plannen uit de doeken.

'We gaan meestrijden om een prijs te winnen, en we hebben geduld waar die prijs valt', aldus de AZ-preses. 'De ambitie is uiteraard een prijs te winnen, maar ambitie is natuurlijk iets anders dan een doelstelling. We doen alles stapje voor stapje.'

Scheringa had zijn woorden met zorg gekozen, want hij vertelde zich ervan bewust te zijn dat zijn woorden dit seizoen nog vaak herhaald zullen worden. De voorzitter maakte tevens de plannen voor de toekomst kenbaar.

'In de toekomst willen we ons versterken met Nederlandse spelers, talenten en gevestigde namen. En als die hier niet voor handen zijn kiezen we voor buitenlanders. Daar hoort bij dat we sterke scouts en een sterke jeugdopleiding hebben.'

Ook buiten het sportieve vlak blijft AZ aan de weg timmeren. De Alkmaarse club wil het stadion uitbreiden naar veertigduizend plaatsen en heeft bij de gemeente het verzoek neergelegd om maximaal zestigduizend vierkante meter kantoorruime nabij het stadion te bouwen
Beetje vaag.. een prijs
pi_52955979
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:10 schreef Chadi het volgende:

[..]

Beetje vaag.. een prijs
Lekker makkelijk! Dan kan men je ook niets verwijten..
pi_52956051
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:18 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Lekker makkelijk! Dan kan men je ook niets verwijten..
Van Gaal wil gewoon het kampioenschap. En ik vind dat gezien het voetbal wel terecht. Als AZ dit jaar niets scoort is het denk ik heel snel over en uit met AZ en dat zou zonde zijn.
  woensdag 5 september 2007 @ 11:27:17 #295
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52956203
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:21 schreef Chadi het volgende:

[..]

Van Gaal wil gewoon het kampioenschap. En ik vind dat gezien het voetbal wel terecht. Als AZ dit jaar niets scoort is het denk ik heel snel over en uit met AZ en dat zou zonde mooi zijn.
Planning:
-
pi_52956443
van Gaal krijgt het kampioenschap dit jaar. En natuurlijk wilt ie dat, hij is de beste trainer van Nederland en hij verdient het zeker. AZ ook, al is het alleen maar om aan de grote clubs te laten zien dat AZ daadwerkelijk wel een topclub is.

@DS,

Goed om je weer terug te zien!
pi_52956511
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:36 schreef fuckbuddy het volgende:
van Gaal krijgt het kampioenschap dit jaar. En natuurlijk wilt ie dat, hij is de beste trainer van Nederland en hij verdient het zeker. AZ ook, al is het alleen maar om aan de grote clubs te laten zien dat AZ daadwerkelijk wel een topclub is.

@DS,

Goed om je weer terug te zien!
Nou dat is nog maar te zien hoor. Je levert een hoop punten in met het vertrek van Koevermans. Ik denk dat heel veel mensen bij AZ zich daar vreselijk in vergissen.
pi_52957039
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:38 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nou dat is nog maar te zien hoor. Je levert een hoop punten in met het vertrek van Koevermans. Ik denk dat heel veel mensen bij AZ zich daar vreselijk in vergissen.
Die was ook wel een beetje cynisch mijn opmerking.
Tuurlijk zullen we het merken dat Koevermans vertrokken is, maar ik denk dat de nieuwe aankopen en de spelers die weer blessure vrij zijn van een gelijk al dan niet hoger niveau zijn dan vorig seizoen.
Debèlè is nog beter en zijn spel met Ari samen is uitstekend te noemen, het middenveld is naar mijn mening een van de allerbeste van de competitie. Martens-Cziommer-de Zeeuw- Augustien.
En met Obdam-Donk-Jaliens heb je ook zekerheid, ik heb nog steeds twijfels over Steinsson.

Nee qua selectie en speelwijze heb ik er het volste vertrouwen in om dit jaar zeer hoge ogen te gooien naar de titel. Ik denk dat het ook zo is dat in het verleden de top3 het altijd uitmaakte en daarom men er vanuit gaat dat het wel 1 van de 3 MOET worden...

We zullen zien..
  woensdag 5 september 2007 @ 12:10:51 #299
55709 Stereotomy
pi_52957236
Men moet ook niet vergeten dat die massa's doelpunten van vorig jaar het kampioenschap niet haalden. Veel scoren is niet het devies, maar constant presteren, ook aan het einde van het seizoen. Die monsterscores heb je niet nodig, je hebt een puntje meer nodig dan de nummer 2 aan het eind van het seizoen. En ik denk dat dat met deze selectie beter gaat dan vorig jaar.

Uiteraard kun je dan zeggen dat je wel moet scoren om te winnen, en dat is ook zo. Maar het is nu niet net als wat in de sensatie-media gesuggereert wordt, dat AZ nooit meer scoort. Dat is onzin natuurlijk. Monsterscores zullen wat minder voorkomen, het belangrijkste is dat er aan het eind van het seizoen ook gepresteerd wordt.
pi_52957312
Heb je misschien een lijstje met goasl die hij heeft gemaakt en hoe belangrijkd ie waren. Weet je meteen of ze allemaal de 7-1 waren of de 1-0 of 1-1 of 2-1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')