Wat mij betreft ook, laat Emanuelson zich maar een paar weken op de bank laten afvragen wat hij doet bij Ajax.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
IPV Emanuelson kan je daar vertongen neerzetten wat mij betreft.
En het is een jonge gast uit de eigen jeugd die alleen nog maar beter kan worden. Heb er nog niet eens zo'n probleem mee als die eens af en toe een foutje maakt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:42 schreef Saekerhett het volgende:
Van der Wiel is gewoon een paar klasses beter dan Colin. Vorig jaar uit tegen Twente speelde hij ook zeer verdienstelijk. Hij moet gewoon een basisplek krijgen en veel spelen, dan wordt het een hele grote.
Zo'n Slavia moet je kapot spelen, wegtikken. Je zag een aantal van die gasten na een half uur al hyperventileren. Wat hadden we, iets van 60-70% balbezit? Maar in plaats van dat te benutten en die lui zich kapot te laten rennen gaat Ajax rustig rondspelen achterin en laten ze die Tsjechen rustig op adem komen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:11 schreef Jnk18 het volgende:
oh ja en waarom word er niet gevoetbald in dit ajax? die lange passes hele tijd fuckin hell!!!!!!! ik heb er nachtmerries over gehad zo slecht ws het![]()
![]()
![]()
quote:EXCLUSIEF - Olaf Lindenbergh is in gesprek met Sparta Rotterdam. De middenvelder liet eerder deze week NEC nog weten dat hij voor een buitenlands avontuur ging.
Lindenbergh moet weg bij Ajax, waar hij geen deel meer uitmaakt van de selectie van coach Henk ten Cate. De 32-jarige speler onderhandelt momenteel met Sparta, en het ziet er naar uit dat beide partijen tot een akkoord komen.
Dat Lindenbergh voor Sparta kiest is enigszins opmerkelijk. Hij staakte onlangs de onderhandelingen met NEC omdat hij naar het buitenland wilde. Volgens NEC's technisch directeur Carlos Aalbers had Lindenbergh voor een club in Denemarken gekozen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:20 schreef S-Two het volgende:
tvp, kutzooi, ben er nog steeds kapot van.
Grygera ging naar Juve, ok. Babel naar Liverpool voor 17 mljn. Suarez voor gehaald, die heeft er in augustus bijna net zoveel ingeschopt als Babel in het gehele seizone-->een verbetering.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:00 schreef Saekerhett het volgende:
Je had zo'n prachtig elftal gehad kunnen hebben als Sneijder, Grygera, Babel, Leonardo, Perez en Davids allemaal waren gebleven of fit waren geweest....
Tja, als...
Ik zit ook met smacht te wachten op de creatieve middenvelder die bij ajax moet komen spelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:26 schreef BoNi het volgende:
Zonder creativiteit op het middenveld moet je op een gegeven moment wel lange ballen gaan hanteren.
Die bal van Kennedy op Huntelaar (die hij overigens óf gewoon vast had moeten houden óf op goal had moeten schieten) was een goed voorbeeld van hoe het wél moet en liet zien dat Kennedy op het middenveld had moeten starten!
Van 't Wereldje op VI, ik vond hem wel aardigquote:• Henk ten Cate: 'Als je tien keer tegen Slavia speelt win je negen keer.' Aad de Mos: '10-2=9??'
Jonge die kennedy kan niks alleen een balletje breed en een voorzet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:26 schreef BoNi het volgende:
Zonder creativiteit op het middenveld moet je op een gegeven moment wel lange ballen gaan hanteren.
Die bal van Kennedy op Huntelaar (die hij overigens óf gewoon vast had moeten houden óf op goal had moeten schieten) was een goed voorbeeld van hoe het wél moet en liet zien dat Kennedy op het middenveld had moeten starten!
Klopt. Maar dat is helaas niet gebeurd. Feit is in ieder geval wel dat er eigenlijk in ieder geval nog een verdediger bij moet komen, en een middenvelder zou ook niet overbodig zijn. Maar goed, er zal wel niemand meer komen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Grygera ging naar Juve, ok. Babel naar Liverpool voor 17 mljn. Suarez voor gehaald, die heeft er in augustus bijna net zoveel ingeschopt als Babel in het gehele seizone-->een verbetering.
Sneijder behouden, Perez behouden en je had een topelftal.
Kun je lang wachten. Misschien toch nog in de winterstop, en anders volgend jaar of over 2 jaar een keer. Want de selectie is toch breed en sterk genoeg! Tyfusbestuur.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik zit ook met smacht te wachten op de creatieve middenvelder die bij ajax moet komen spelen.
Dan vond ik deze beterquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:35 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Van 't Wereldje op VI, ik vond hem wel aardig
quote:• Verdediger Valentin Nastase stopt met voetballen na blunders in voorronde CL. Ajax-verdediger Emanuelson spreekt opnieuw van een leermoment...
Albert Tolsma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |