Loting is morgen. Wat en wie we kunnen loten weet ik niet!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Wanneer is die baggerloting voor ons eigenlijk?
En wat en wie kunnen we loten?
quote:Van Geel: ''Ten Cate blijft bij Ajax''
Martin van Geel zegt tegenover AT5 dat ondanks het niet halen van Champions League voetbal de positie van trainer Henk ten Cate bij Ajax niet ter discussie staat. Van Geel wil zich ook vooral niet gek laten maken door de media.
"We gaan geen zondebok aanwijzen. We hebben er alles aangedaan maar helaas is het niet gelukt.", aldus van Geel. Volgens Van Geel zijn er dit seizoen nog genoeg prijzen te winnen door Ajax.
Je doek was gister nog paar keer mooi in beeldquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:31 schreef Aanvoerder het volgende:
wat een kansen hadden we in de 2e helft... ongelofelijk...
Nee, wij hadden in een andere Pot gezeten, dus dan zou je alles 1 plekje moeten opschuiven en kijken wat er dan gebeurde.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:50 schreef S-Two het volgende:
Ach, het positieve is dat we in ieder geval niet weer tegen Arsenal spelen (daar hadden we anders weer bij in gezeten).
Misschien zou een buitenlander een goede optie zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:54 schreef ASroma het volgende:
haal liever een wat "onbekender" iemand, zonder verleden etc. Co zal het ook niet waarmaken.
Oja, is ook zoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, wij hadden in een andere Pot gezeten, dus dan zou je alles 1 plekje moeten opschuiven en kijken wat er dan gebeurde.
Iemand opperde al Capello, lijkt me misschien niet eens verkeerd (al kan ik me niet voorstellen dat hij zou willen komen).quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Misschien zou een buitenlander een goede optie zijn.
Wel een coach met aanzien. Zou ook voetballers kunnen trekken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
Iemand opperde al Capello, lijkt me misschien niet eens verkeerd (al kan ik me niet voorstellen dat hij zou willen komen).
Dat zou pas echt vet zijn. Die heeft Real gewoon kampioen gemaakt. Laatste keer was 2003.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
Iemand opperde al Capello, lijkt me misschien niet eens verkeerd (al kan ik me niet voorstellen dat hij zou willen komen).
Hoe anders was het geweest als Geel niet zoveel geld had binnen gehaald door transfers... Dan was het missen van de CL echt een debacle en HtC ontslagen. Nu vind het bedrijf Ajax het niet zo erg, zo zit het gewoon volgens mij....quote:
quote:AZ wil eliminator van Ajax als vervanger voor Koevermans
Stanislav Vlcek staat in de belangstelling van AZ. De 31-jarige spits van Slavia Praag scoorde woensdag nog twee keer tegen Ajax en elimineerde op deze wijze de Amsterdammers in de Champions League.
De Tsjechische aanvoerder van Slavia werd in Praag bekeken door AZ-technisch directeur Marcel Brands. Hij heeft tegen Ajax een zeer goede indruk achter gelaten.
AZ is hard op zoek naar een nieuwe aanvaller, na het vertrek van Danny Koevermans naar PSV. De Alkmaarders hebben nog ruim 27 uur om te slagen in de spitsenjacht.
Eerder werd de naam van Afonso Alves al genoemd in het DSB-Stadion.
Ron Jansquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:54 schreef ASroma het volgende:
haal liever een wat "onbekender" iemand, zonder verleden etc. Co zal het ook niet waarmaken.
En nog nooit wat gewonnen. Who cares op welke plek je staat, het gaat om de prijzen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Laten we over de Ajax - AZ discussie eens en altijd een einde maken.
De cijfers gebaseerd op de laatste jaren van de UEFA liegen er niet om.
AZ hoort bij de top 20 beste Europese ploegen en Ajax staat 33ste.
20 AZ Alkmaar Ned 1.7875 27.9600 13.5025 18.7105 0.1650 62.125
33 Ajax Ned 6.7875 11.9600 15.5025 13.7105 0.1650 48.125
Nou, die dorpsclown hoef ik niet in de Arena te zien. Die wil trouwens zelf ook niet.quote:
Geef mij nog maar een keer slavia! GRAAG!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Laat die UEFA cup maar lekker zitten. Laten we ont maar concentreren op de titel.
ik ookquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:07 schreef Noshiba het volgende:
begin een beetje over de teleurstelling heen te komen![]()
Je klinkt als een feyenoord supporterquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Laat die UEFA cup maar lekker zitten. Laten we ont maar concentreren op de titel.
Ben je serieusquote:
Rehhagel iets?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
jaar in, jaar uit geen kampioen en geen CL.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:43 schreef jna het volgende:
[..]
Je klinkt als een feyenoord supporter![]()
Zeiden we al, ...vorig jaarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:51 schreef Cheiron het volgende:
Fuck it, je moet gewoon voor alle prijzen gaan. De Uefa cup is geen Champions League, maar het is ook een mooie prijs.
Dat was voor mij een dream come truequote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:58 schreef w00h00 het volgende:
Hadden we Kluivert maar een contract aangeboden ipv die bejaarde spanjaard.
voor Patrick en mij ook. zit er helaas niet in. nooit niet ben ik bangquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dat was voor mij een dream come true
Inderdaad. Niks ten nadele van onze Spanjaard maar Patje kan nog best ballen, dat bewees hij vorig seizoen bij PSV. In die paar minuten die hij speelde toch 2 goals en een aantal assists.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:58 schreef w00h00 het volgende:
Hadden we Kluivert maar een contract aangeboden ipv die bejaarde spanjaard.
Zullen wel veel onbekende tussen staan, de charme van de UEFA Cup!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:20 schreef Radegast het volgende:
Is die lijst van 40 mogelijke tegenstanders al ergens te vinden?
We kunnen Kopenhagen loten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zullen wel veel onbekende tussen staan, de charme van de UEFA Cup!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |