Ik zie het anders. Hij was oprecht bezorgd om Syl dus was zijn woede tegen Jaap terecht en dat lachje, ach, hij speelt het spel, niks mee mis.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:52 schreef paddy het volgende:
[..]
Toen Jaap er net in kwam en hij probeerde Jaap uit de groep te weren. Eén van de bewoners had net haar vader verloren. Hij begon tekeer te gaan tegen jaap dat hij hun met rust moest laten en toen Jaap dit deed kwam dat vuile overwinnigslachje tevoorschijn. Eigenlijk wilde hij schaterlachen, maar zou door de mand vallen.
Zoals Lieke dus net deed in de sauna. Maar Brian en Amanda kwamen erachter, en brulden haar wakker. Ze zeiden zelfs dat op de plasma stond dat ze niet mag slapen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:59 schreef maril het volgende:
[..]
Wat is daar nu erg aan(s'avonds/'snachts gebeurd het meeste). Ik zou het gehaaider doen als ik slaap zou hebben , ik zou zogenaamd zonnen, met die verstanden dat er zon is natuurlijk.![]()
Een beetje een BB opdracht is datquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:01 schreef Darklight het volgende:
Wat is daar het nut van? Opdracht om stiekem te slapen?
Ze zijn gewoon moe, als ze pas om half zes zijn gaan slapen
Gewoon terugdoen als hun een hazenslaapje doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals Lieke dus net deed in de sauna. Maar Brian en Amanda kwamen erachter, en brulden haar wakker. Ze zeiden zelfs dat op de plasma stond dat ze niet mag slapen.
Het is overduidelijk dat een heleboel mensen dezelfde beelden op verschillende wijze interpreteren, daarom hebben we ook niet allemaal dezelfde voorkeuren qua bewoner, en daar is niets mis mee lijkt mequote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie het anders. Hij was oprecht bezorgd om Syl dus was zijn woede tegen Jaap terecht en dat lachje, ach, hij speelt het spel, niks mee mis.
Er werd gebeld, Brain nam op, en moest Lieke wakker maken die lag te slapen in de suanaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals Lieke dus net deed in de sauna. Maar Brian en Amanda kwamen erachter, en brulden haar wakker. Ze zeiden zelfs dat op de plasma stond dat ze niet mag slapen.
Niets van gemerkt, toen ik ging slapen was er niets meer op de streamsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:01 schreef Darklight het volgende:
Wat is daar het nut van? Opdracht om stiekem te slapen?
Ze zijn gewoon moe, als ze pas om half zes zijn gaan slapen
Die mag van mij terug komen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:24 schreef Dreamboy het volgende:
Als Lieke vananavond Huub er in houd gebeurt er het volgende.
Bij BB moeten er altijd 2 of meer op de bank Huub en Lieke kunnen samen stemmen op Dennix hij heeft dan 2 stemmen...De andere zijn met 5 dus daar kunnen 3 stemmen naar Huub en 2 naar Lieke.
Dan heb je Lieke Huub Dennix op de bank
Maar bij BB was er een regel in gekomen de laatste tijd dat je het niet meer onderling mocht bespreken met elkaar op wie je ging stemmen.
In de sauna en onder de zonnebank in slaap vallen is niet zo handig, uitdrogingsverschijnselen , verbrandingquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:02 schreef Darklight het volgende:
[..]
Er werd gebeld, Brain nam op, en moest Lieke wakker maken die lag te slapen in de suana
Vincook! Hupsakee, 2 gele kaarten en naar huis.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:03 schreef HiDiHo het volgende:
Iemand wakker houden is mishandeling![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:03 schreef HiDiHo het volgende:
Iemand wakker houden is mishandeling![]()
Beetje droef dat zelfs een sauna of zonnebank dan ook slaapvrij moet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:00 schreef Dreamboy het volgende:
Zouden Lieke en Huub een opdracht hebben gehad achter om stiekem proberen te slapen.
Zou me niets verbazen vann de FEBO
Idd, anders zou het knap saai worden hier.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat een heleboel mensen dezelfde beelden op verschillende wijze interpreteren, daarom hebben we ook niet allemaal dezelfde voorkeuren qua bewoner, en daar is niets mis mee lijkt me
Zal ik jou even een paar dagen uit je slaap houden, eens kijken of je er dan nog van houdtquote:
Dan kan je net zo goed Amanda, Nadia, Dennix en Brian onmiddelijk naar huis sturen, want iets anders dan over het stemmen praten doen ze nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:03 schreef paddy het volgende:
Die mag van mij terug komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |