Op logisch nadenken.quote:
daar teken je toch voor? schuld van de koper... had die niet moet tekenen als die financiering niet rond heeft... Of op tijd moeten laten weten dat hij de hypotheek niet rond kreeg...quote:Op maandag 3 september 2007 00:16 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Op logisch nadenken.
10% van een aankoopprijs van het huis is toch behoorlijk wat geld. Ik ga er niet vanuit dat TS een eenkamerflatje a 50.000 euro verkoopt, dus het zal al snel om vele duizenden euro's meer gaan.
Ik ken het gevoelquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:43 schreef WaSTeiL het volgende:
Even tvp... ik weet het niet echt origineel..
Ja dat wordt flink investeren om die 25k te plukken.quote:Op maandag 3 september 2007 08:15 schreef Scorpie het volgende:
Stel dat het huis 250.000 euro kost, dan moeten ze mooi 25k op tafel leggen![]()
Kaalplukken dat tuig, hadden ze maar beter moeten weten !
Heb je ook eens wat aan je rechtsbijstand, zullen we maar zeggenquote:Op maandag 3 september 2007 08:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja dat wordt flink investeren om die 25k te plukken.![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 12:29 schreef LENUS het volgende:
TVP
En wat dan nog, TS staat volledig in zijn recht, laat ze maar komen!quote:Op maandag 3 september 2007 15:55 schreef TheFrankey het volgende:
ben je niet bang dat dit uitloopt op een ordinaire ruzie?
Als het aan mij ligt wordt het dat niet. Zou je het dan maar over je kant moeten laten gaan en zelf opdraaien voor de schade die je oploopt door andermans nalatigheid, terwijl die ander een contract heeft getekend waar duidelijk in staat wat de gevolgen kunnen zijn als hij zijn afspraken niet nakomt?quote:Op maandag 3 september 2007 15:55 schreef TheFrankey het volgende:
ben je niet bang dat dit uitloopt op een ordinaire ruzie?
Nee, de brief wordt vandaag verzonden dus ze zullen hem op z'n vroegst morgen hebben.quote:Op maandag 3 september 2007 13:09 schreef iamredleader het volgende:
En al wat nieuws?
Uiteraard niet. Jij hebt schade, zij hebben (denk ik) met hun volle verstand het contract getekend. En die 10% is niet iets wat exorbitant hoog is, het is een vrij standaard onderdeel van het contract.quote:Op maandag 3 september 2007 17:12 schreef m@x het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wordt het dat niet. Zou je het dan maar over je kant moeten laten gaan en zelf opdraaien voor de schade die je oploopt door andermans nalatigheid, terwijl die ander een contract heeft getekend waar duidelijk in staat wat de gevolgen kunnen zijn als hij zijn afspraken niet nakomt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |