Al zal het me niks verbazen als ze ineens binnen blijvenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:57 schreef PLAE@ het volgende:
Zometeen maar eens even bij de training kijken (15.00)
Je doek werd nog in beeld gebracht, vlak voor de aftrap.quote:
Dat ook weer nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:55 schreef DANILXL het volgende:
Ik denk dat er door heel veel Ajacieden met jaloerse blikken naar de selectie van AZ wordt gekeken
Ik kijk nog liever naar Ajax in de bodem eerste divisie dan dat ik met zo'n gore kutklapper in mn klauwen naar AZ moet kijkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:55 schreef DANILXL het volgende:
Ik denk dat er door heel veel Ajacieden met jaloerse blikken naar de selectie van AZ wordt gekeken
jesus fucking christ, nee ik ga bij de 1-1 in de hekken hangen op de lange zijde tussen het klapvee.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:59 schreef Grimm het volgende:
[..]
Je zat in het uit-vak? of ...want je hebt beide clubs in je sig staan
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
jesus fucking christ, nee ik ga bij de 1-1 in de hekken hangen op de lange zijde tussen het klapvee.
Wat heb je daar nou aan? De boel ondermijnen terwijl het seizoen amper begonnen isquote:
niks mis met enthousiast je club supporten. als je dat triest vind, dan hou je maar gewoon je bek en dan blijf je lekker achter je schermpje teletekst f5'en.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:03 schreef Grimm het volgende:
[..]een echte hardcore supporter ben je zie ik
Ajax is nu niet bepaald in de positie om AZ uit te lachen. Zeker gezien AZ financieël ook een slaatje uit het wanpresteren van Ajax kan halen.quote:
Nou ja, je verspreid je kansen wel of niet? je hebt sowieso een leuke avond gehadquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:05 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
niks mis met enthousiast je club supporten. als je dat triest vind, dan hou je maar gewoon je bek en dan blijf je lekker achter je schermpje teletekst f5'en.
Tegen één van die ploegen moet Groningen in de eerste ronde..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Zelfs in de UEFA Cup behoort Ajax bij lange na niet tot de beste ploegen, moet je je voorstellen:
Tottenham Hotspur
Atletico Madrid
Bayern Munchen
Villarreal
AZ Alkmaar
als absolute topploegen op in ieder geval semi-Europees niveau
en dan nog een paar twijfelgevallen als Zaragoza, Galatasaray, Sampdoria, HSV, Kopenhagen, Anderlecht, Sparta Praag, Dinamo Boekarest, Spartak Moskou, Leverkusen, Club Brugge, Fiorentina, Getafe, Lokomotiv, Palermo, Rennes, Panathinaikos.
Zo slecht is de UEFA Cup nou ook weer niet, bovenstaande ploegen hebben allemaal de kwaliteit of potentie om Ajax uit te schakelen.
Sterf met je AZquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:55 schreef DANILXL het volgende:
en met jou kan ik geen pepernoten bakken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:07 schreef Grimm het volgende:
[..]
Nou ja, je verspreid je kansen wel of niet? je hebt sowieso een leuke avond gehad
Ik zou Groningen heel graag tegen Bayern Munchen zien, lijkt me leuk om te zien hoe die boeren stand houden in het Allianz Arena en hoe Stenman en Sankoh het houden tegen Klose, Toni en Ribery.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tegen één van die ploegen moet Groningen in de eerste ronde..![]()
Riberyquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zou Groningen heel graag tegen Bayern Munchen zien, lijkt me leuk om te zien hoe die boeren stand houden in het Allianz Arena en hoe Stenman en Sankoh het houden tegen Klose, Toni en Ribery.![]()
Hij is vader geworden, sindsdien is het hopeloos.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarom is Urby ineens zo slecht geworden? Heeft dit seizoen nog geen 1 behoorlijke wedstrijd gespeeld.
nou nou nou zo kan ie wel weerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:09 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Sterf met je AZ![]()
Dan nog liever naar het armoe van me club kijken...maar gloryhunter worden, never!
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Zelfs in de UEFA Cup behoort Ajax bij lange na niet tot de beste ploegen, moet je je voorstellen:
Tottenham Hotspur
Atletico Madrid
Bayern Munchen
Villarreal
AZ Alkmaar
als absolute topploegen op in ieder geval semi-Europees niveau
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:08 schreef PLAE@ het volgende:
Komop Venom....beetje positief blijven.
Lijkt me ook wel leuk, maar dan wel in de poulefase.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zou Groningen heel graag tegen Bayern Munchen zien, lijkt me leuk om te zien hoe die boeren stand houden in het Allianz Arena en hoe Stenman en Sankoh het houden tegen Klose, Toni en Ribery.![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:07 schreef Grimm het volgende:
[..]
Nou ja, je verspreid je kansen wel of niet? je hebt sowieso een leuke avond gehad
3x achteropeenvolgend in de UEFA Cup: Halve finale, Halve finale en kwartfinale. Dit jaar op één lullige wedstrijd na kampioen.quote:
Dat niet maar laten we AZ niet overdrijven....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ajax is nu niet bepaald in de positie om AZ uit te lachen. Zeker gezien AZ financieël ook een slaatje uit het wanpresteren van Ajax kan halen.![]()
Dit jaar schoppen ze het echt niet meer ver hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
3x achteropeenvolgend in de UEFA Cup: Halve finale, Halve finale en kwartfinale. Dit jaar op één lullige wedstrijd na kampioen.
dat maakt toch geen topclub? Maar van mij mogen ze nog eens zo'n jaar hebben hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
3x achteropeenvolgend in de UEFA Cup: Halve finale, Halve finale en kwartfinale. Dit jaar op één lullige wedstrijd na kampioen.
en ajax heeft dat ook andersom. als ze er wat pit ingooien!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo slecht is de UEFA Cup nou ook weer niet, bovenstaande ploegen hebben allemaal de kwaliteit of potentie om Ajax uit te schakelen.
Ja, jullie zijn kampioen van de armoede. Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:18 schreef S-Two het volgende:
Zijn we al kampioen jongens?
Ja kun je dat woord natuurlijk helemaal letterlijk gaan nemen, maar je snapt prima wat er bedoeld wordt. Dat eindeloze geouwehoer over dat az waar wij jaloers op zouden moeten zijn omdat ze een betere selectie, trainer, stadion, klappers of weet ik veel wat hebben slaat gewoon nergens op.quote:
BwhahahaaHaha kapowned!eins!!11111!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn kampioen van de armoede. Gefeliciteerd.![]()
Gemengde gevoels dan. Nationaal was het leuk en aardig, alleen internationaal schop je geen deuk in een pakje boter.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:19 schreef Zwansen het volgende:
Als jullie kampioen worden en HtC zal weggaan aan het eind van dit jaar, zullen jullie dan op die jaren terugkijken als een succesvolle periode?
Rommedahl en Colin zijn gewoon flutaankopen. Dat zag iedereen in de zomer al.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een kutkritiek van een aantal hier, hoe kan Rommedahl zich bewijzen in 4 balcontacten binnen een kleine 20 minuten en idem dito voor Urzaiz? Het was gewoon een kutprestatie waar de fouten van de trainer ons de nek om hebben gedraait, Beginnen met Collin ipv Van der Wiel, Baki wisselen (delorge blijft staan) Gabri wisselen (delorge blijft staan)...
kutzooi
Wie weet winnen we de UEFAcup wel. Dat zou ik dan wel weer fantastisch vinden. Waar is de finale eigenlijk?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gemengde gevoels dan. Nationaal was het leuk en aardig, alleen internationaal schop je geen deuk in een pakje boter.
Urzaiz is wel 25 keer uitgekomen voor het Spaanse nationale ploeg, weliswaar 10 jaar geleden, dat geeft al aan dat hij niet een koekenbakker is, vergelijk hem maar met een Van Hooijdonk op zijn 35ste.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Rommedahl en Colin zijn gewoon flutaankopen. Dat zag iedereen in de zomer al.
Die Urzaiz kan er ook geen drol van, wat een ontzettende Gabrich is dat zeg.
Rommedahl is redelijk goed, alleen niet goed genoeg voor CL voetbalquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een kutkritiek van een aantal hier, hoe kan Rommedahl zich bewijzen in 4 balcontacten binnen een kleine 20 minuten en idem dito voor Urzaiz? Het was gewoon een kutprestatie waar de fouten van de trainer ons de nek om hebben gedraait, Beginnen met Collin ipv Van der Wiel, Baki wisselen (delorge blijft staan) Gabri wisselen (delorge blijft staan)...
kutzooi
Ja, een koekenbakker dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
al aan dat hij niet een koekenbakker is, vergelijk hem maar met een Van Hooijdonk op zijn 35ste.
Hopelijk komen jullie dan niet Munchen tegenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:25 schreef Triptamine het volgende:
Ik verwacht wel dat we in de UC ver kunnen komen, in tegenstelling tot de CL
Rommedahl geef ik nog altijd een voordeel van een twijfel. Speelde tegen PSV toch aardig moet ik zeggen en kwam veel dreiging vanuit zijn kant, meer dan Kennedy toen in ieder geval. Dat hij de laatste wedstrijden niet sterk speelt heeft eerder met het feit te maken dat hij grotendeels op de linksbuitenpositie wordt verkracht. Dennis is nog altijd een rechtsbuiten en daar ligt zijn kracht. Nee ik heb nog wel vertrouwen in Rommedahl, Colin daarentegen...die is rijp voor een wrap rotti.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Rommedahl is een topaankoop!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik, als ik naar de cijfers kijk van Ajax in de UEFA Cup in de 21e eeuw, verwacht dat absoluut niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:25 schreef Triptamine het volgende:
Ik verwacht wel dat we in de UC ver kunnen komen, in tegenstelling tot de CL
Wat koop je ervoor? Sinds 1981 hebben jullie geen prijs meer gepakt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:27 schreef fuckbuddy het volgende:
Wow we krijgen weer een AZ-Ajax discussie, en ik ben er niet eens over begonnen dit keer.![]()
Feit is wel dat op europees niveau AZ het altijd onwijs goed heeft gedaan, zelf nog toen we in de Hout speelden tegen grote clubs. Maar boeit niet!
Ik snap de pijn wel die jullie nu hebben en dat je dan niet zit te wachten op een opmerking van:"Kijk eens naar AZ".
Wat mij het meest verbaast is dat er geen Feyenoorders komen lachen hier, hoewel.... ik snap het wel.
geen CL is voor een club als Ajax idd een gigantische afgang.
Was zelfs al gestoptquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:24 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Rommedahl is redelijk goed, alleen niet goed genoeg voor CL voetbal
Urzaiz wilde al stoppen, had moeten stoppen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wie weet winnen we de UEFAcup wel. Dat zou ik dan wel weer fantastisch vinden. Waar is de finale eigenlijk?
Precies ja, elke wedstrijd dat Rommedahl goed staat op rechts zorgt hij voor gevaar en voor assists, gewoon een zeer goede voetballer die op de bank niet zeikt en presteert op het veld, helaas is dat voor sommigen nooit genoeg!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Rommedahl geef ik nog altijd een voordeel van een twijfel. Speelde tegen PSV toch aardig moet ik zeggen en kwam veel dreiging vanuit zijn kant, meer dan Kennedy toen in ieder geval. Dat hij de laatste wedstrijden niet sterk speelt heeft eerder met het feit te maken dat hij grotendeels op de linksbuitenpositie wordt verkracht. Dennis is nog altijd een rechtsbuiten en daar ligt zijn kracht. Nee ik heb nog wel vertrouwen in Rommedahl, Colin daarentegen...die is rijp voor een wrap rotti.
Gast, sodemieter op met dat getroll steeds. Ga lekker klapperen op de langezijde bij je 'Europese Topclub'.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn kampioen van de armoede. Gefeliciteerd.![]()
Ik verwacht hetzelfde scnario als vorige jaar. We winnen die wedstrijd zodat we naar het poule-systeem gaan. Daar eindigen we ook wel op een plek waardoor we doorgaan. En dan in die kwartfinale er weer uit.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:28 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik, als ik naar de cijfers kijk van Ajax in de UEFA Cup in de 21e eeuw, verwacht dat absoluut niet.
Nee die winnen we niet, bespaar je dat kaartje.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wie weet winnen we de UEFAcup wel. Dat zou ik dan wel weer fantastisch vinden. Waar is de finale eigenlijk?
Wat lul je nou joh. Alsof iemand klaarkomt hier op die 122 doelpunten die hij voor één of ander provincieclubje in Spanje heeft gemaakt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:27 schreef Asskicker14 het volgende:
En Urzaiz vergelijken met Gabrich is wel het meest belachelijke ooit en geeft de onnozelheid van sommige lui hier aan. Gabrich heeft in zijn hoogtij dagen 30 doelpunten gemaakt. En over zijn gehele carriere 62 doelpunten. Urzaiz heeft bij Bilbao alleen al 122 doelpunten gemaakt, laat staan de 26 doelpunten bij andere ploegen.
Ik hoop dat je een grapje maakt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Waar is de finale?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:30 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt.
Inderdaad, alsof men in pak m beet Spanje nog weet dat AZ drie jaar geleden de halve finale haalde. Prijzen daar draait het om. En dat meerdere malen, dan en alleen dan, kan het woord "topploeg" in de mond worden genomen...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat koop je ervoor? Sinds 1981 hebben jullie geen prijs meer gepakt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/City_of_Manchester_Stadiumquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Waar is de finale?
Een beetje meer respect kan geen kwaad Urzaiz scoorde al goals voordat jouw vader bij je moeder scoorde!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat lul je nou joh. Alsof iemand klaarkomt hier op die 122 doelpunten die hij voor één of ander provincieclubje in Spanje heeft gemaakt.
Die gozer is 35, wordt door Koos Alberts nog voorbij gesprint en een breekijzer? Het enige wat ie breekt is het aanvalsspel van Ajax, want dat liep eindelijk lekker voordat hij erin kwam.
Dat wil niet zeggen dat hij een slechte voetballer is, maar dat zijn leeftijd hem begint in te halen, als je Zidane op zijn 36ste haalt zal hij ook geen deuk in een pak boter slaan maar dat doet niets af aan zijn kwaliteiten. En Bilbao een provincieclubje noemen geeft wederom jouw onwetendheid aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat lul je nou joh. Alsof iemand klaarkomt hier op die 122 doelpunten die hij voor één of ander provincieclubje in Spanje heeft gemaakt.
Die gozer is 35, wordt door Koos Alberts nog voorbij gesprint en een breekijzer? Het enige wat ie breekt is het aanvalsspel van Ajax, want dat liep eindelijk lekker voordat hij erin kwam.
Dennis Rommedahl is geen verkeerde spelen, maar zelfs een blinde stelt hem niet op als linksbuiten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat zit er dik in en hopen ze zelf ook denk ik. Zou mooi zijn als ze juist derde ofzo werden. Ik gun ze succes verder.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand enig idee hoelaat de loting CL is?
Hoop dat die houthakkers uit Slavia een loodzware loting krijgen. Daar hoop ik zo op
Nou zeg, ik wil me geld niet over de balk gooien hoor. Hopelijk Rangers ofzo. Dan krijg je 2 counterploegen tegen elkaar, dus 2 keer 90 minuten plus verlenging en penalties, dus echt waar voor je geld.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Hopen dat houthakkers van Slavia een loodzware loting krijgen. Daar hoop ik zo op
Persoonlijk vind ik dit één van de mooiste stadions ter wereld.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:32 schreef Grimm het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/City_of_Manchester_Stadium
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:33 schreef Beschouw het volgende:
Ajax is geen topclub meer. Te veel net-niet-voetballers in de selectie. Slavia Praag is nog maar een voorbode van het onheil dat ons te wachten staat, vrees ik.
Ho ho ho, zo oud is 'ie nu ook weer niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Een beetje meer respect kan geen kwaad Urzaiz scoorde al goals voordat jouw vader bij je moeder scoorde!
Loting is om 18.00uquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoop dat die houthakkers uit Slavia een loodzware loting krijgen. Daar hoop ik zo op
En dat zeg je als Spurs fan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit één van de mooiste stadions ter wereld.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:33 schreef Beschouw het volgende:
Ajax is geen topclub meer. Te veel net-niet-voetballers in de selectie. Slavia Praag is nog maar een voorbode van het onheil dat ons te wachten staat, vrees ik.
Het is een erg mooi stadion, maar persoonlijk voel ik toch meer voor de echte voetbaluistraling van bijvoorbeeld Saint James Park en Celtic Park. Maar goed, da's meer iets voor een ander topic.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit één van de mooiste stadions ter wereld.
Ik hoop Barca, Chelsea en een tegenstander van gelijke niveau als Bremenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:35 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Loting is om 18.00u
Ben benieuwd wie PSV loot
Ja dag, het gaat toch om nu of niet dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat hij een slechte voetballer is, maar dat zijn leeftijd hem begint in te halen, als je Zidane op zijn 36ste haalt zal hij ook geen deuk in een pak boter slaan maar dat doet niets af aan zijn kwaliteiten. En Bilbao een provincieclubje noemen geeft wederom jouw onwetendheid aan.
Dat hoop ik ook.. tenminste echte Europese wedstrijdenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik hoop Barca, Chelsea en een tegenstander van gelijke niveau als Bremen![]()
Stinkende strontboeren![]()
Ja, kan toch ook zeggen dat de Kuip meer een voetbalstadion is dan de Amsterdam ArenA?quote:
Nou ik hoop wel een beetje op een volgende ronde voor PSV.... al was t maar voor de punten. Straks spelen we als nummer 2 nooit meer voorronde CL.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik hoop Barca, Chelsea en een tegenstander van gelijke niveau als Bremen![]()
Stinkende strontboeren![]()
bron: ajaxshowtime.comquote:Lindenbergh praat met Sparta
donderdag 30 augustus, door PO, Amsterdam, 10:06u, RTV NH
Olaf Lindenbergh is in gesprek met Sparta. Ajax ziet geen toekomst meer in de 33-jarige verdediger. Lindenbergh wil daarom de Amsterdammers verlaten.
Lindenbergh zou graag naar het buitenland willen. Het Deense Aalborg, twee clubs uit Spanje en een Turkse promovendus toonden interesse, maar zonder enig succes.
Lindenbergh blijft voorlopig dus in Nederland. Volgens zijn advocaat Jacques de Wit heeft Sparta op dit moment de beste papieren om de Ajacied over te nemen. De transfermarkt sluit vrijdagnacht om 00: 00 uur.
Bij 1-1 waren we ook uitgeschakeld hoor. Tis eerder het falen van 't middenveld en voorhoede. Beetje simpel om Colin de schuld te geven.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Door die blunder van Colin hebben we het niet gehaald. Dus 1 ton + 15 miljoen euro is wel een dure aankoop uiteindelijk![]()
En dan heeft Blind de selectie rondquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:50 schreef El-Salvador het volgende:
Even een heel ander bericht
[..]
bron: ajaxshowtime.com
Dat is het ook maar men zoekt liever een zondebok dan het verlies te accepteren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Bij 1-1 waren we ook uitgeschakeld hoor. Tis eerder het falen van 't middenveld en voorhoede. Beetje simpel om Colin de schuld te geven.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:50 schreef El-Salvador het volgende:
Even een heel ander bericht
Het Deense Aalborg toonde intresse
bron: ajaxshowtime.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |