Nou heiden, zet m op met je opstand. Stuur gelijk ff een kaartje als je zover bent.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:05 schreef Dactus het volgende:
Indoctrinatie van hoger hand is het, wat ik je brom! Waarom vindt Nederland het in vredesnaam nog altijd belangrijk om de tekst "GOD * ZIJ * MET * ONS * " op het randschrift van de twee euro munt te plaatsen? Op (volgens mij) alle andere euromunten staat gewoon een " *2* ", maar voor Nederland moet het weer anderes zijn. Een mooi voorbeeldje van secularisme weer.
Klacht: "GOD * ZIJ * MET * ONS * " als randschrift is een belediging voor de heidenen
Oplossing: STEMT PNVD!
Als heiden neem ik hier ernstige aanstoot aan en ik hoop dat dit topic leidt tot een opstand van de ongelovigen tegen de Christenen/Islamieten/Joden/Boedisten/Hindoeïsten/Taoïsten/Confucianisten/Bahaiïsten/Zoroastrimisten/Sikhs/Jaïnisten/Scientologisten/Rastafari's/Shintoïsten/Falong Gongesen/Cao Daï en wat dies meer zij.
()
In feite een protest tegen alle ideologieën, met of zonder god?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:05 schreef Dactus het volgende:
Indoctrinatie van hoger hand is het, wat ik je brom! Waarom vindt Nederland het in vredesnaam nog altijd belangrijk om de tekst "GOD * ZIJ * MET * ONS * " op het randschrift van de twee euro munt te plaatsen? Op (volgens mij) alle andere euromunten staat gewoon een " *2* ", maar voor Nederland moet het weer anderes zijn. Een mooi voorbeeldje van secularisme weer.
Klacht: "GOD * ZIJ * MET * ONS * " als randschrift is een belediging voor de heidenen
Als heiden neem ik hier ernstige aanstoot aan en ik hoop dat dit topic leidt tot een opstand van de ongelovigen tegen de Christenen/Islamieten/Joden/Boedisten/Hindoeïsten/Taoïsten/Confucianisten/Bahaiïsten/Zoroastrimisten/Sikhs/Jaïnisten/
Scientologisten/Rastafari's/Shintoïsten/Falong Gongesen/Cao Daï en wat dies meer zij.
()
Tegen de heimelijke invloeden van deze ideologieën inderdaad. Het randschrift van de Euro was een gangbaar voorbeeld van zo een ongewenste invloed.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:22 schreef Ro_bin het volgende:
[..]
In feite een protest tegen alle ideologieën, met of zonder god?
Nee, ik bedoelde met Heidenen de ongelovigen en niet de aanhangers van Germaanse godsdiensten, allicht.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:23 schreef Ferdie88 het volgende:
WODAN*ZIJ*MET*ONS is beter?
Atheïst geen beter woord?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:31 schreef Dactus het volgende:
[..]
Tegen de heimelijke invloeden van deze ideologieën inderdaad. Het randschrift van de Euro was een gangbaar voorbeeld van zo een ongewenste invloed.
[..]
Nee, ik bedoelde met Heidenen de ongelovigen en niet de aanhangers van Germaanse godsdiensten, allicht.![]()
Pastafari is geen geloof of ideologie, maar de keiharde werkelijkheid.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:28 schreef Karrs het volgende:
Ik als Pastafari neem aanstoot aan het feit dat we in je lijstje niet worden genoemd. HARR!
het is gewoon een deel van ons nationaal erfgoed, een laatste link naar de gulden. Ik vind 't wel wat hebbenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:01 schreef Lollifant het volgende:
Ik vind het ook niet kunnen. Snap ook niet waarom we dat in Nederland zo nodig willen hebben.
Zelfs in supergelovig VS of Italie hebben ze dat niet.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:01 schreef Lollifant het volgende:
Ik vind het ook niet kunnen. Snap ook niet waarom we dat in Nederland zo nodig willen hebben.
Dan passen de muntjes niet meer in mijn portemonneequote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:36 schreef Dactus het volgende:
[..]
Pastafari is geen geloof of ideologie, maar de keiharde werkelijkheid.
*Het * Vliegend * Spaghettimonster * zij * met * ons *
Het zou prachtig zijn als dat uiteindelijk als randschrift wordt toegepast.![]()
Nou okee, dan hebben ze het daar wel. Dat versterkt mijn punt alleen maar. We willen toch niet zo supergelovig als Amerika zijn?!quote:
Ach, het is alleen maar tegen vervalsing, who cares, er wordt niet gezegd welke god tenslotte.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:31 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Nou okee, dan hebben ze het daar wel. Dat versterkt mijn punt alleen maar. We willen toch niet zo supergelovig als Amerika zijn?!
wordt jij door die munt dan opeens zo supergelovig?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:31 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Nou okee, dan hebben ze het daar wel. Dat versterkt mijn punt alleen maar. We willen toch niet zo supergelovig als Amerika zijn?!
Hoever waren wij eigenlijk gekomen zonder het geloof?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:31 schreef Lollifant het volgende:
[..]
- Duitsland: EINIGHEID UND RECHT UND FREIHEITquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:05 schreef Dactus het volgende:
Op (volgens mij) alle andere euromunten staat gewoon een " *2* ", maar voor Nederland moet het weer anderes zijn.
Nee absoluut niet, ik laat me niks opdringen gelukkig. Vind het alleen zwaar uit de tijd, en naar mijn mening heeft een god niks met de economie te maken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:37 schreef Carnaval het volgende:
[..]
wordt jij door die munt dan opeens zo supergelovig?
laat t er gewoon op staan, het stoort toch niet
Wat kun jij dan veel schijten zegquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:20 schreef RickoKun het volgende:
Ik draai een groot poepje op alles wat religieus is
*gaat op een kerk/moskee/synagoge/tempel schijten, terwijl er een bak popcorn tevoorschijn komt en Rickokun gaat wachten op KoningDavid*
het kan ook wel gewoon een klein drolletje zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:22 schreef Integrity het volgende:
[..]
Wat kun jij dan veel schijten zeg
Pas maar op dat je geen kou vat danquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
het kan ook wel gewoon een klein drolletje zijnhet gaat gewoon om het principe! Dat ik de religieuze instellingen mijn gapende anus laat zien!
Als het aan gelovigen lag waren we 300 jaar geleden gestopt met ontwikkelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:41 schreef Integrity het volgende:
[..]
Hoever waren wij eigenlijk gekomen zonder het geloof?
Heiden is niet ongelovig, maar een vroegere natuurgodsdienst, die door de RK kerk niet erkent werd, en daardoor ongelovig genoemd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:31 schreef Dactus het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde met Heidenen de ongelovigen en niet de aanhangers van Germaanse godsdiensten, allicht.![]()
De kartels ja. Niet zulks een opdringerige spreuk...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:35 schreef Biefstuk het volgende:
Vroeger werd er weleens randjes afgeschraapt van muntjes, toen hebben ze dit bedacht.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:36 schreef Dactus het volgende:
Het zou prachtig zijn als dat uiteindelijk als randschrift wordt toegepast.![]()
Mwoah, de afgelopen 50 jaar was het pas veranderd. De verzuiling enzo. Ik denk dat je een maatschappij ook bij elkaar moest houden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als het aan gelovigen lag waren we 300 jaar geleden gestopt met ontwikkelen.
Een maatschappij houd zichzelf bij elkaar. Je kan het niet forceren door een religie op te leggen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:13 schreef Integrity het volgende:
[..]
Mwoah, de afgelopen 50 jaar was het pas veranderd. De verzuiling enzo. Ik denk dat je een maatschappij ook bij elkaar moest houden.
Ik denk dat "religie" altijd de lijm is geweest.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een maatschappij houd zichzelf bij elkaar. Je kan het niet forceren door een religie op te leggen.
Nee hoor. Religie word gebruikt door machthebbers om het plebs te controleren. Religie an sich heeft net zo veel elementen om mensen te scheiden als om ze te binden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:32 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik denk dat "religie" altijd de lijm is geweest.
Nou ja, nu hebben de machthebbers dan weer wat anders. Economische vrijheid.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor. Religie word gebruikt door machthebbers om het plebs te controleren. Religie an sich heeft net zo veel elementen om mensen te scheiden als om ze te binden.
En (de angst voor) terrorisme.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:27 schreef Integrity het volgende:
[..]
Nou ja, nu hebben de machthebbers dan weer wat anders. Economische vrijheid.
Haha, ik denk het niet. Zonder religie waren we op wetenschappelijk gebied al eeuwen verder geweest, zaten we nu misschien te chillen in een stad op de maan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:32 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik denk dat "religie" altijd de lijm is geweest.
*roept iets met blad aan een boomquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:31 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ja, maar vader aarbei, religies gooiden niet alleen mensen op de brandstapel. Ze zorgden enigszins ook dat wetenschap mogelijk werd. Organisatie was en is gewoon heel erg belangrijk. Vanuit religie was er eindelijk eens niet een persoon die de macht openlijk op zichzelf nam, maar had je nu God er tussen. Niet dat daar geen misbruik van gemaakt werd, maar vooralsnog kon je je dan beroepen op God's naam.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:34 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Haha, ik denk het niet. Zonder religie waren we op wetenschappelijk gebied al eeuwen verder geweest, zaten we nu misschien te chillen in een stad op de maan.
Pas toen ze ophielden met wetenschappers op de brandstapel te gooien, kon de mens zich eindelijk een beetje ontwikkelen.
De meeste briljante wetenschappelijke ideëen lagen juist buiten de gebaande paden. Veel nu beroemde wetenschappers werden in eerste instansie door hun collega's verkettert en daarnaast nog eens door de kerk. De kerk liet wetenschap alleen toe als die in hun kraam te pas kwam, dus die bijdrage aan de vooruitgang dankzij religie is op z'n hoogst neutraal. Zeker niet positief.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:20 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ja, maar vader aarbei, religies gooiden niet alleen mensen op de brandstapel. Ze zorgden enigszins ook dat wetenschap mogelijk werd. Organisatie was en is gewoon heel erg belangrijk. Vanuit religie was er eindelijk eens niet een persoon die de macht openlijk op zichzelf nam, maar had je nu God er tussen. Niet dat daar geen misbruik van gemaakt werd, maar vooralsnog kon je je dan beroepen op God's naam.
Ik denk dat het enige positieve aan de organisatie an sich het "lijm" was. Je krijgt een hele bevolking in gareel.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De meeste briljante wetenschappelijke ideëen lagen juist buiten de gebaande paden. Veel nu beroemde wetenschappers werden in eerste instansie door hun collega's verkettert en daarnaast nog eens door de kerk. De kerk liet wetenschap alleen toe als die in hun kraam te pas kwam, dus die bijdrage aan de vooruitgang dankzij religie is op z'n hoogst neutraal. Zeker niet positief.
Mee eens.quote:Religie staat verder los van geloof en God. Het is alleen maar een hirarchisch systeem gestoeld op het geloof van mensen. het is alleen maar een controle middel. Het heeft alleen tot doel zichzelf in stand te houden.
ROFLquote:[..]
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:28 schreef Karrs het volgende:
Ik als Pastafari neem aanstoot aan het feit dat we in je lijstje niet worden genoemd. HARR!
Het zou prachtig zijn als dat uiteindelijk als randschrift wordt toegepast.
Straks willen ze ook nog drugs verbiedenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:25 schreef Perico het volgende:
DIT HEEFT BEATRIX BEDONGEN!!!
En Balkenende heeft er hard op in gezet, in de EU.
Ik vind het ook verschrikkelijk! De terreur van die protestantse kliek hier, ziek!
Katholieken moeten al helemaal hun muil houden, want die aanbidden zelfs Jezus zijn ouwe moer. Alsof gewoon christendom al niet belachelijk genoeg was.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:25 schreef Perico het volgende:
Ik vind het ook verschrikkelijk! De terreur van die protestantse kliek hier, ziek!
Tuurlijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:05 schreef Dactus het volgende:
Als heiden neem ik hier ernstige aanstoot aan en ik hoop dat dit topic leidt tot een opstand van de ongelovigen tegen de Christenen/Islamieten/Joden/Boedisten/Hindoeïsten/Taoïsten/Confucianisten/Bahaiïsten/Zoroastrimisten/Sikhs/Jaïnisten/
Scientologisten/Rastafari's/Shintoïsten/Falong Gongesen/Cao Daï en wat dies meer zij.
()
Maar... het is toch Klaagbaak dit he. Dan mag dat. Jij neemt toch ook de hele moeite om dit allemaal te typen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:20 schreef Foozy het volgende:
[..]
Tuurlijk, je aanstoot nemen aan zoiets? Als God voor jou niet bestaat, wat maakt die regel jou dan uit? Dan is God toch niet met jou? Opgelost, maar "God Zij (Bijna) Met Ons (Allemaal)" gaat niet passen, denk ik
.
Anyway: ga je druk maken over zinvollere dingen, dan een aantal letters op een fucking muntstuk zeg![]()
Het is in principe dezelfde god hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:11 schreef Lord Dreamer het volgende:
Alles is beter dan dat er stond Allah is met ons.
Je hebt gelijk. Het is veel zinniger om je in te spannen voor het afbreken van alle gebedshuizen. Dan heeft die religieuze propaganda verder geen waarde meer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:20 schreef Foozy het volgende:
[..]
Tuurlijk, je aanstoot nemen aan zoiets? Als God voor jou niet bestaat, wat maakt die regel jou dan uit? Dan is God toch niet met jou? Opgelost, maar "God Zij (Bijna) Met Ons (Allemaal)" gaat niet passen, denk ik
.
Anyway: ga je druk maken over zinvollere dingen, dan een aantal letters op een fucking muntstuk zeg![]()
Jij hebt zeker nog nooit een dollarbiljet gezien.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:01 schreef Lollifant het volgende:
Die staat toch vol vrijmetselarij-symboliek?quote:Op zaterdag 1 september 2007 08:46 schreef maartena het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog nooit een dollarbiljet gezien.
Er staat een dollarbiljet op dit topic. In God we trust staat er met koeieletters op.quote:Op zaterdag 1 september 2007 09:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die staat toch vol vrijmetselarij-symboliek?
Er staat ook een dollarteken en een amerikaanse president op. De dollar heeft dus geen mening maar eet van zoveel mogelijk walletjes.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:13 schreef Integrity het volgende:
[..]
Er staat een dollarbiljet op dit topic. In God we trust staat er met koeieletters op.
Fundamentalist.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:45 schreef TeringHenkie het volgende:
Kankerheiden
Maak je niet zo druk man. Ik vind het een mooie spreuk, zeker op zoiets banaals als geld. Lees het als: God / de Voorzienigheid / het Lot zij met ons. Dan wordt het gewoon zoiets als 'ik wens je alle geluk en het beste toe'.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:25 schreef Perico het volgende:
Ik vind het religieuze indoctrinatie. Afschaffen!quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:13 schreef Lkw het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk man. Ik vind het een mooie spreuk, zeker op zoiets banaals als geld. Lees het als: God / de Voorzienigheid / het Lot zij met ons. Dan wordt het gewoon zoiets als 'ik wens je alle geluk en het beste toe'.
Wat een hufterige dollars zijn het ook he. Vandaar dat ze die persen zo vaak opendraaien.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er staat ook een dollarteken en een amerikaanse president op. De dollar heeft dus geen mening maar eet van zoveel mogelijk walletjes.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 09:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die staat toch vol vrijmetselarij-symboliek?
quote:Analyzing the Great Seal with this new information presented us with the following interpretation:
*
The Great Pyramid represents Eretz Israel or Greater Israel, allegedly during the Millennium, but also the false fulfillment of Bible prophecy by the Zionists. The Great Pyramid has 144,000 stones.
*
The detached Capstone of the Pyramid represents Lucifer who, in the person of the Antichrist, will preside over Eretz Israel during the Millennium.
*
The All-Seeing Eye in the Capstone is the Eye of Horus, the Egyptian Sun God who will be reincarnated as the False Messiah of Eretz Israel.
*
"Annuit Coeptis" has 13 letters and is Latin for "He (God) has favored our undertakings."
*
"Novus Ordo Seclorum," is translated "A New Order of the Ages" when the world will be ruled from by the False Messiah from Israel.
*
"E Pluribus Unum," which also has 13 letters, means "Out of Many, One." This is a reference to God's Millennial promises to the dispersed tribes:
". . . in the latter years thou shalt come into the land that is brought back from the sword, and is gathered out of many people, against the mountains of Israel, which have been always waste: but it is brought forth out of the nations, and they shall dwell safely all of them. . . Say unto them, Thus saith the Lord GOD; Behold, I will take the stick of Joseph, which is in the hand of Ephraim, and the tribes of Israel his fellows, and will put them with him, even with the stick of Judah, and make them one stick, and they shall be one in mine hand." (Ezek. 38:8; 37:19)
*
“In God We Trust” over the word "ONE" expresses the Jews' rejection of Jesus Christ which they erroneously derive from Deuteronomy. 6:4: “Hear O Israel, the Lord is our God, the Lord is One.”
*
The 6-Pointed Star consisting of 13 stars represents the "Star of David" which is really the Seal of Solomon, a pagan symbol which will be the Mark of the Beast in Rev. 13:16.
*
The emblem of the Eagle was substituted for the Serpent by the Tribe of Dan, from which the False Messiah will come:
Dat was bekend. Ware duivelaanbidders.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
[[url=
afbeelding]]http://10.38.22.3/www.angelfire.comm/journal2/watch-unto-prayer/dollar-bill.gif]afbeelding[/url]][/url]
http://www.watch.pair.com/mason.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |