Hm. Nu ja, dat ze geen muziek konden maken wil nog niet zeggen dat het geen goudeerlijke jongens waren, natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:41 schreef broer het volgende:
Is het niet vooral A-Ha die dat zegt, Gellius? En kun je dat met goed fatsoen wel een betrouwbare bron noemen?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:42 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hm. Nu ja, dat ze geen muziek konden maken wil nog niet zeggen dat het geen goudeerlijke jongens waren, natuurlijk.
Niet op reageren, RG! Playing hard to get vinden katten màchtig.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:33 schreef mane het volgende:
Mijlpaal: Noortje zit niet meer de hele tijd overal onder. In plaats daarvan rent ze steeds heel hard langs me heen om dan ergens om een hoekje naar me te gaan zitten kijken..
Tja, dat bankje. Dat moet wel iets heel bijzonders zijn.. Ik ben benieuwd.
Ja, zo kun je het ook noemen. Een vriend van me begon een hele verhandeling over de spirituele waarde van loslaten. Liefde is loslaten, RG. Pas als Noortje zelf heeft besloten dat jouw huis haar nieuwe thuis is, komt ze naar je toe.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:38 schreef Gellius het volgende:
[..]
Niet op reageren, RG! Playing hard to get vinden katten màchtig.
Nee, herinner het u slechts dan. Anders maakt u kans op: Waanzin!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:52 schreef Gellius het volgende:
Hm. Alleen wanneer in boos ben?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:55 schreef mane het volgende:
[..]
Ja, zo kun je het ook noemen. Een vriend van me begon een hele verhandeling over de spirituele waarde van loslaten. Liefde is loslaten, RG. Pas als Noortje zelf heeft besloten dat jouw huis haar nieuwe thuis is, komt ze naar je toe..
Juist. Vandaar mijn opmerking.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:57 schreef mane het volgende:
Determinisme. Brrr. Doe dan maar een dode gorilla. Of een vosje desnoods.
Wie ze langs komt brengen, kan een chocoladekoekje krijgen.quote:
Ik zou maar gaan improviseren met die chocoladekoekjes.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wie ze langs komt brengen, kan een chocoladekoekje krijgen.
En dat voor een kat van zijn omvang, hè!quote:
Dat is geen antwoord op de vraag. Het is wel duidelijk dat je de tijd er niet voor neemt. Want als je dat zou doen, dan had je bevestigend in plaats van ontkennend geantwoord.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:05 schreef Claudia_x het volgende:
Omdat ik daar geen tijd voor neem overdag. En 's avonds durf ik niet naar het park.
Als je nu enkel brood nodig had...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik doe het voor een kusje. Sms me maar, want ik moet de deur weer uit. Tabee.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom ligt dat zo gevoelig bij mannen, om tampons te kopen?quote:
Nou, het was een deel van het antwoord. Overdag werk ik. 's Avonds probeer ik te chillen, maar dan ga ik echt niet meer naar het park. Daar worden 's avonds mensen doodgestoken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:34 schreef Lienekien het volgende:
Dat is geen antwoord op de vraag. Het is wel duidelijk dat je de tijd er niet voor neemt. Want als je dat zou doen, dan had je bevestigend in plaats van ontkennend geantwoord.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:47 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik doe het voor een kusje. Sms me maar, want ik moet de deur weer uit. Tabee.
Ik heb er geen problemen mee hoor. Wel met d aanschaf van smaakjesthee. Zoiets doe je niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom ligt dat zo gevoelig bij mannen, om tampons te kopen?
Wat een lieve foto. Beter dan dat die 'labie' je portemonnaie jat.quote:
Daar ging het dan ook niet om.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom ligt dat zo gevoelig bij mannen, om tampons te kopen?
GOEIEMORGEN THALEIA!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:47 schreef thaleia het volgende:
Hierbij alvast mijn posting van morgenochtend:
Duvels
![]()
![]()
Ja, precies. Nog 2 dagen.quote:
quote:
Leuk, man. En dan een borrel en/of uit eten en/of een feest?quote:
Makreel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:57 schreef mane het volgende:
Bananenbier en duvels...dan ben ik zeer netjes en verantwoord geweest gisteravond met twee glazen wijn en een port. En een makreelfilet..
Heb je er weer zin in?quote:Tjonge, kreeg zojuist een mail van een collega. Hij sluit af met de woorden 'tot straks'. De vakantie is voorbij.
Ja zeker! Ik heb ook veel leuke klassen volgens mij en ik ben mentor van een Havo 5 klas. Leerlingen die ik vorig jaar ook heb lesgegeven. En nu samen het examenjaar in.quote:
Dat lijkt me ook heel leuk! Ik heb zelf een warm gevoel overgehouden aan mijn eindexamenjaar. Al jaren voelde ik me niet echt betrokken meer bij het schoolleven, maar het eindexamen verbroederde op een of andere manier.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:07 schreef mane het volgende:
Ja zeker! Ik heb ook veel leuke klassen volgens mij en ik ben mentor van een Havo 5 klas. Leerlingen die ik vorig jaar ook heb lesgegeven. En nu samen het examenjaar in.. Spannend.
Nou ja, je stelt je natuurlijk ook wel in op een héél lange vakantie. Als je zometeen begint, zit je er meteen weer helemaal in. Ik kon dat gevoel na het werk altijd moeilijk loslaten. De school, de collega's en de leerlingen waren altijd aanwezig. En zo was het ook voor de leerlingen, want die zitten natuurlijk 's avonds nog te balen van hun huiswerk en die ene opmerking van die ene leraar, etc.quote:Maar ik had het er laatst ook met vrienden over: als ik niet met mijn werk bezig ben, dan vergeet ik het ook heel makkelijk en kan ik me ineens nauwelijks meer voorstellen dat ik dat echt doe. Hoe ging het ook alweer?
Ja, het idee dat die leerlingen vaak nog zo met jou en je vak bezig zijn, vind ik soms een rare gewaarwording. Maar ik weet zelf nog heel goed hoe dat was. Ik wil er alleen niet al teveel bij stilstaan geloof ik, omdat ik dan die verantwoordelijkheid zo op me voel drukken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:12 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, je stelt je natuurlijk ook wel in op een héél lange vakantie. Als je zometeen begint, zit je er meteen weer helemaal in. Ik kon dat gevoel na het werk altijd moeilijk loslaten. De school, de collega's en de leerlingen waren altijd aanwezig. En zo was het ook voor de leerlingen, want die zitten natuurlijk 's avonds nog te balen van hun huiswerk en die ene opmerking van die ene leraar, etc.
Dat doet me denken aan die keer dat een leerling tegen me zei: "Ik zag u in het park met uw vriend!"quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:20 schreef mane het volgende:
Ik ben zelf erg blij dat ik mijn werk mijn werk kan laten. Daardoor is er ook ruimte voor andere dingen. Ik geef niet les op een school in mijn eigen woonplaats.
Merk je wel dat je in je vrije tijd veel praat over je leerlingen?quote:Steeds als ik het station in Den Haag uitkom, voelt het alsof school is achtergebleven in de trein waar ik, uit het raam starend, nog wel wat nafilosofeer over die dag, de lessen, de leerlingen én collegae. Ik kom in mijn vrije tijd ook nooit een leerling tegen. Wel heb ik nu al twee keer meegemaakt dat ik op een treinstation werd aangesproken door een oudleerling van een school waar ik eerder heb gewerkt. Die waren dan heel erg veranderd: gegroeid, ouder geworden. Daardoor herkende ik ze bijna niet meer.
quote:En dan komen ze zo verlegen naar je toe: u bent toch mevrouw X?.
Goed plan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:45 schreef dwerg het volgende:
Hallo. Ik kom even een appel halen, en dan ga ik weer aan het werk.
Mmm, port.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:12 schreef Gellius het volgende:
Ah, een mede portdrinker. Een zielsverwant.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Mmm, port.![]()
Wel een goede oude, roestbruine port dan. Niet van die vieze, jonge, zoete slobberport.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:38 schreef Lienekien het volgende:
Vanochtend paste ik een winterjas. Stond een vrouw naar me te kijken, liep op me af en deed de kraag omhoog. Ze zei dat deze jas haar zo leuk leek voor haar dochter en ze wilde even zien hoe 'ie stond als iemand 'm aanhad. Toen heb ik ook maar een keertje voor haar rondgedraaid.
Erik! Ik moest van de week nog aan je denken, toen ik door Utrecht aan 't crossen was.quote:
Ik ben het niet vaak met k_man eens, maar 'mensen die zoiets hebben van' bezorgen mij rillingenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:36 schreef k_man het volgende:
Ik heb zoiets van 'mensen die zoiets hebben van' sporen niet.
Dat mensen nou niet snappen dat ik met opzet voor die jeukfactor ging, hè.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met k_man eens, maar 'mensen die zoiets hebben van' bezorgen mij rillingen
Dan heb ik nog liever de 'ik wil niet veel zeggen, maar..' mensen...
Ik kan je niet in woorden uitdrukken hoe erg ik er tegen op zie, maar tegelijkertijd denk dat het uiteindelijk enorm meevalt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Erik! Ik moest van de week nog aan je denken, toen ik door Utrecht aan 't crossen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |