Hm. Nu ja, dat ze geen muziek konden maken wil nog niet zeggen dat het geen goudeerlijke jongens waren, natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:41 schreef broer het volgende:
Is het niet vooral A-Ha die dat zegt, Gellius? En kun je dat met goed fatsoen wel een betrouwbare bron noemen?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:42 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hm. Nu ja, dat ze geen muziek konden maken wil nog niet zeggen dat het geen goudeerlijke jongens waren, natuurlijk.
Niet op reageren, RG! Playing hard to get vinden katten màchtig.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:33 schreef mane het volgende:
Mijlpaal: Noortje zit niet meer de hele tijd overal onder. In plaats daarvan rent ze steeds heel hard langs me heen om dan ergens om een hoekje naar me te gaan zitten kijken..
Tja, dat bankje. Dat moet wel iets heel bijzonders zijn.. Ik ben benieuwd.
Ja, zo kun je het ook noemen. Een vriend van me begon een hele verhandeling over de spirituele waarde van loslaten. Liefde is loslaten, RG. Pas als Noortje zelf heeft besloten dat jouw huis haar nieuwe thuis is, komt ze naar je toe.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:38 schreef Gellius het volgende:
[..]
Niet op reageren, RG! Playing hard to get vinden katten màchtig.
Nee, herinner het u slechts dan. Anders maakt u kans op: Waanzin!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:52 schreef Gellius het volgende:
Hm. Alleen wanneer in boos ben?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:55 schreef mane het volgende:
[..]
Ja, zo kun je het ook noemen. Een vriend van me begon een hele verhandeling over de spirituele waarde van loslaten. Liefde is loslaten, RG. Pas als Noortje zelf heeft besloten dat jouw huis haar nieuwe thuis is, komt ze naar je toe..
Juist. Vandaar mijn opmerking.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:57 schreef mane het volgende:
Determinisme. Brrr. Doe dan maar een dode gorilla. Of een vosje desnoods.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |