jij ambtenaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:09 schreef phluphy het volgende:
Hou je niet van luie mensen Sjowhan?![]()
Oh ja, nog even een overbodige vermelding: het is weekend !![]()
Neehee ! Ik ben geen ambtenaar!quote:
Niet als ik moet werkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:09 schreef phluphy het volgende:
Hou je niet van luie mensen Sjowhan?![]()
Oh ja, nog even een overbodige vermelding: het is weekend !![]()
he ik ben student, ben de afgelopen 10 weken vrij geweest bij gebrek aan een baan...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:17 schreef phluphy het volgende:
[..]
Neehee ! Ik ben geen ambtenaar!![]()
Ik werk maar tot 12.30 uur (elke dag)en hield speciaal al rekening met jullie door het pas nu aan te kondigen.
Nog éventjes volhouden!!![]()
Ah, je was gewoon jaloers?quote:
Wilde je geen baan? Of kon je niks leuks krijgen? Vakantie is leuk, maar 10 weken, lijkt me saai!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:25 schreef mschol het volgende:
he ik ben student, ben de afgelopen 10 weken vrij geweest bij gebrek aan een baan...![]()
op het weinige geld na hoor je me niet klagen
ik kon niks leuks vinden...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:29 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ah, je was gewoon jaloers?
.
[..]
Wilde je geen baan? Of kon je niks leuks krijgen? Vakantie is leuk, maar 10 weken, lijkt me saai!
wat is er dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:41 schreef EvilMarc het volgende:
Weekend![]()
Maar wtf is er met youtube:
[[url=http://xs318.xs.to/xs318/07355/wtffyoutube.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Echt wel, morgen ff vriendin naar huis brengen a.k.a. 15KM heen en 15KM terugquote:
Rofl hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:08 schreef Geqxon het volgende:
Het is mij gelukt een XHTML pagina te creëren die enkel in KHTML werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |