abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 augustus 2007 @ 10:03:11 #201
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_52803929
Ik begrijp ook nog steeds niet waarom Ajax pas gaat voetballen bij een achterstand.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_52803937
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:00 schreef Dylan Dog het volgende:
Zet mij voor de groep en ik maak Ajax kampioen. Komop man, gaat toch nergens over.
Tuurlijk, de beste stuurlui staan aan wal. Maar we kunnen toch wel voorzichtig concluderen dat Ajax positioneel niet goed stond gisteren? Ik wil niet beweren meer te weten van tactieken dan Henk Ten Cate, maar 4-3-3 met de punt naar achteren in een wedstrijd waar je 1 - 0 achter staat is toch simpelweg niet verstandig?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52803958
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Waarom denk je dat het middenveld werd overgeslagen? Driemansmiddenveld valt niet serieus te nemen, man!
Dat ligt niet aan het aantal personen op het middenveld, maar meer aan hoe die posities ingevuld worden. Een middenveld met drie spelers kan prima functioneren, maar dan moet er wel ondersteuning zijn op het juiste moment door de juiste spelers. Een doorschuivende centrale verdediger en eventueel backs die de vleugels ondersteunen.

Probleem is simpelweg dat Ajax weer eens eilanden-voetbal heeft gespeeld.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  donderdag 30 augustus 2007 @ 10:05:09 #204
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52803964
Probleem is denk ik ook dat de talenten bij Ajax teveel verantwoordelijkheid krijgen. Bij Feyenoord momenteel en bij PSV al jaren, zie je dat de oudere spelers steeds de jongere spelers bij de hand nemen. Zo moet het, maar bij Ajax voetbalt iedereen wel voor zichzelf lijkt het wel.
pi_52803994
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_52803995
quote:

[..]

Waarom denk je dat het middenveld werd overgeslagen? Driemansmiddenveld valt niet serieus te nemen, man!

Een viermansmiddenveld ook niet joh!

Het ligt eraan dat achterin niemand is die echt kan opbouwen van achteruit. Colin kan niets, Stam lukt het niet, Vermaelen probeert het, maar heeft eigenlijk alleen een prachtige lange bal en Urby loopt liever zelf of crosst hem altijd naar de rechtercornervlag. Dan kan je er wel vier poppetjes neerzetten, maar die zullen altijd overslagen worden.

Daarnaast, hij zal altijd met Huntelaar, Suarez en Luque gaan spelen en ik verwacht ook nog eens met Kennedy. Dan speel je dus uiteindelijk gewoon 424. Weet je wat je dan krijgt? Lange ballen! Dat werkt al helemaal niet, laat staan dat een Suarez en een Kennedy veel verdedigend werk gaan oplossen.

Het gaat om invulling van die posities en ballen kwijt kunnen, niet hoeveel poppetjes waar staan. Als ze maar goed positioneel staan dat er opgebouwd kan worden.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 10:06:55 #207
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_52804002
En Emanuelson moeten ze kapot schieten, kk vieze overtredingen maakt hij altijd
852002IWASTHERE
pi_52804003
quote:

[..]

Maar om in elk topic te laten weten dat Ajax 4-4-2 moet spelen is bij de grootste deel nu wel bekend.

Mijn Ajax-hart huilt mensen
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  donderdag 30 augustus 2007 @ 10:07:19 #209
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_52804011
Ben er godverdomme ziek van
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_52804016
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Het ligt eraan dat achterin niemand is die echt kan opbouwen van achteruit. Colin kan niets, Stam lukt het niet, Vermaelen probeert het, maar heeft eigenlijk alleen een prachtige lange bal en Urby loopt liever zelf of crosst hem altijd naar de rechtercornervlag. Dan kan je er wel vier poppetjes neerzetten, maar die zullen altijd overslagen worden.

Daarnaast, hij zal altijd met Huntelaar, Suarez en Luque gaan spelen en ik verwacht ook nog eens met Kennedy. Dan speel je dus uiteindelijk gewoon 424. Weet je wat je dan krijgt? Lange ballen! Dat werkt al helemaal niet, laat staan dat een Suarez en een Kennedy veel verdedigend werk gaan oplossen.

Het gaat om invulling van die posities en ballen kwijt kunnen, niet hoeveel poppetjes waar staan. Als ze maar goed positioneel staan dat er opgebouwd kan worden.
Met jou kan ik praten.
pi_52804019
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:05 schreef Malibu-06 het volgende:
Probleem is denk ik ook dat de talenten bij Ajax teveel verantwoordelijkheid krijgen. Bij Feyenoord momenteel en bij PSV al jaren, zie je dat de oudere spelers steeds de jongere spelers bij de hand nemen. Zo moet het, maar bij Ajax voetbalt iedereen wel voor zichzelf lijkt het wel.
Moet ik je gelijk in geven. Als je ziet hoe je Davids mist en je weet dat hij zijn been breekt in een vriendschappelijke wedstrijd notabene omdat hij geen scheenbeschermers draagt. En dat is dan een oudere speler.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 10:08:12 #212
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52804023
Vandaag niet naar school geweest door het resultaat, ben nu pas wakker geworden terwijl ik er direct na de wedstrijd in lag.

Dankjewel Ajax
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_52804037
Ajax
PSV zal het wel weer ff flikken.
History became legend, legend became myth.
pi_52804042
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:59 schreef Ajaxfan het volgende:
Misschien een idee om een keer een buitenlandse toptrainer aan te stellen. Misschien dat een grote naam de spelers kan overtuigen die extra stap te zetten.
Marten Olsen was een prima trainer, tot dat die Boertjes gingen etteren
pi_52804055
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:09 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Marten Olsen was een prima trainer, tot dat die Boertjes gingen etteren
Niets tegen de De Boertjes, hč. .
  donderdag 30 augustus 2007 @ 10:10:15 #216
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_52804060
Grechtigheid, altijd maar die grote bekken van die arrogante jodenclub

Iedereen stil.
852002IWASTHERE
pi_52804077
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:10 schreef F1908 het volgende:

Iedereen stil.
History became legend, legend became myth.
pi_52804101
quote:

Iedereen stil.
Het zit diep bij je he . Die grote bek zal nooit verdwijnen vriend. Juist met die grote bek zijn jullie vele malen vernederd tot op het bot. En ja, het kan weleens misgaan en het gaat de laatste jaren wel vaker mis.

Maar die grote bek zal altijd gekoppeld zijn aan Ajax
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_52804110
quote:

Iedereen stil.
Ik ben blij voor je dat je een leuke avond heb gehad
  donderdag 30 augustus 2007 @ 10:15:02 #220
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_52804144
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:12 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Het zit diep bij je he . Die grote bek zal nooit verdwijnen vriend. Juist met die grote bek zijn jullie vele malen vernederd tot op het bot. En ja, het kan weleens misgaan en het gaat de laatste jaren wel vaker mis.

Maar die grote bek zal altijd gekoppeld zijn aan Ajax
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:06 schreef El-Salvador het volgende:

Mijn Ajax-hart huilt mensen
852002IWASTHERE
  donderdag 30 augustus 2007 @ 10:15:09 #221
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52804146
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Hoe je het wendt of keert, KJH en Luis Suarez renderen beide beter in een 4-4-2-variant.

Daarnaast geeft een viermansmiddenveld jee meer zekerheid, bij balbezit kan dit 4-2-4 zijn, prima toch?

Nu speel je met de punt naar achteren en zie je dat er helemaal geen aanvoer en creativiteit is vanaf het middenveld, niet gek dus dat het wordt overgeslagen!

Waarom zou je 4-3-3 blijven spelen? Je hebt geen tien en dus zal het altijd met de punt naar achteren zijn, maar wat schieten we daarmee op?

Maar goed, 4-3-3 zal bij een club als Ajax altijd verplicht zijn, dus ik zal er voortaan mijn mond over houden.

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52804157
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:13 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik ben blij voor je dat je een leuke avond heb gehad
Je moet toch ergens blij van worden als je feyenoorder bent.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_52804162
Zo een fikse kater overgehouden. Die UEFA cup intresseert me eigenlijk (nog) niet. Gister heeft pijnlijk duidelijk gemaakt dat alleen met een titel de CL een feit is. We tellen niet mee bij de beste 32 van Europa. Pijnlijk. En als t zo door gaat plaatst de kampioen van NL zich straks ook niet meer rechtstreeks.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 10:16:43 #224
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_52804181
Feyenoorders en PSV' ers ook weer blij. Ik weet iig dat ik al vanaf de 1-0 100 procent zeker wist dat we het niet gingen redden. Dit Ajax krijgt gewoon niets voor elkaar zodra het even niet loopt.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_52804191
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:15 schreef F1908 het volgende:

[..]

[..]

Als je goed leest zie je dat ik zeg dat het weleens mis kan gaan. Maar omdat mijn Ajax-hart huilt wilt niet zeggen dat ik niet trots ben op de grote bek bij Ajax, master detetective van me!
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')