Topselectie zegt niet altijd alles hé. In Europa Cup wedstrijden is het niet altijd de topploeg die wint. Kijk maar naar vorig jaar in Eindhoven toen Arsenal langs kwamquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:02 schreef Asskicker14 het volgende:
PSV gaat een hele zware dobber krijgen aan CSKA, misschien wordt CSKA wel een moeilijkere tegenstander dan Inter Milan. Dat kan raar in de oren klinken maar CSKA heeft echt een topselectie.
Dat is waar, maar ik geloof ook niet dat Koevermans voor 6 miljoen gehaald is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:09 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Is die ook voor 6 miljoen gekomen dan ?
Vennegoor of Hesselink II?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:24 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Koevermans is wel echt zo'n speler die op z'n 31-32e nog ineens door een leuke engelse middenmoter gekocht kan worden. Zolang ie het bij PSV maar enigszins goed doet.
Maarja deze 5 mln is ook veuls te veul.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:10 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik geloof ook niet dat Koevermans voor 6 miljoen gehaald is.![]()
Ik heb begrepen dat er ook een fikse doorkoopclausule bijzit.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dan zal het wel 12 miljoen zijn. Mag je blij mee zijn hoor.
Wie moet er dan gehaald worden?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
En voor hoeveel is Koné eigenlijk weg? En Koevermans toch hopelijk niet WEER voo teveel gehaald zoals Koné?
Ik vind het absurd dat je Koevermans voor Koné haalt maar goed. Sinds de wisseling van de wacht gebeurd het wel vaker in het koningsrijk genaamd PSV.
Dat komt omdat dat verplicht is in Spanjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:50 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er ook een fikse doorkoopclausule bijzit.
Niemand. Koné houden en goed op zoek gaan naar een beter iemand dan Koevermans.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:55 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Wie moet er dan gehaald worden?
Ik laat me graag verrassenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Koevermans zal jullie meningen nog wel doen veranderen.
Hij bedoelt een percentage voor PSV bij eventuele doorverkoop.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:00 schreef andre347 het volgende:
[..]
Dat komt omdat dat verplicht is in Spanje
nee 163 maarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:06 schreef knep het volgende:
Hm een retourtje Moskou vanaf Dusseldorf is niet eens zo heel duur.
Ja daar zal nog wel een visum bijkomen inderdaad. En echt goedkoop qua hotels schijnt Moskou ook niet te zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:23 schreef WooZ het volgende:
[..]
nee 163 maar
Allen komt weer visum bij niet ?
Het was Makaay OF Lazovic, dus deze opmerking slaat nergens op.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:39 schreef rubbereend het volgende:
We betalen dus wel dik 6 miljoen voor Koevermans maar Makaay wordt niet gehaald met de reden dat hij geen restwaarde heeft
Ik denk dat de rest van de selectie hem ook wel kent.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:33 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Het was Makaay OF Lazovic, dus deze opmerking slaat nergens op.
Trouwens over de loting :
Tof dat Kezza weer terug in het Philips Stadion komt, zal hij zelf ook geweldig vinden !
Uit de selectie kent alleen John de Jong en Addo hem volgens mij......
Maaruhhh het publiek is Kezman echt niet vergeten !!!!!!!
En Cruz en Sladan zullen een "hartelijk" applaus krijgen....
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik denk dat de rest van de selectie hem ook wel kent.
Klopt, zijn allemaal niet zo makkelijk. Alleen die poule met Slavia Praag en Steau Boekarest is niet zo zwaar (die had ik liever dan CSKA en Fener).quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:43 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, een hoop mensen klagen over een zware loting, maar ik zie niet echt poules waar ik mee zou willen ruilen.
ik denk dat guus nog wel wat contacten heeftquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja daar zal nog wel een visum bijkomen inderdaad. En echt goedkoop qua hotels schijnt Moskou ook niet te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |