ipv steaua gaarne celtic, en ik teken er ook voor.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:19 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop op deze poule:
Arsenal - PSV - Steaua Boekarest - Slavia Praag
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ------------------------ --- ------- ------------------------ --- ------- AC Milan (TH) Ita 133.808 Valencia *** Esp 99.374 FC Barcelona Esp 119.374 Olympique Lyon Fra 95.706 Liverpool *** Eng 112.618 FC Porto Por 89.107 Internazionale Ita 107.808 Sevilla *** Esp 87.374 Arsenal *** Eng 104.618 PSV Eindhoven Ned 81.995 Real Madrid Esp 104.374 AS Roma Ita 78.808 Chelsea Eng 99.618 Benfica *** Por 67.107 Manchester United Eng 99.618 Werder Bremen *** Ger 63.640 Pot 3 coef. Pot 4 coef. ------------------------ --- ------- ------------------------ --- ------- Celtic *** Sco 62.064 Glasgow Rangers ** Sco 47.064 Schalke 04 Ger 60.640 Shakhtar Donetsk ** Ukr 44.726 VfB Stuttgart Ger 58.640 Besiktas ** Tur 43.791 Steaua Bucuresti ** Rom 55.255 Olympiakos Piraeus Gre 42.415 CSKA Moscow Rus 53.920 Dinamo Kiev *** Ukr 38.726 Sporting CP Lisbon Por 52.107 Fenerbahçe *** Tur 36.791 Lazio Roma *** Ita 51.808 Slavia Praha ** Cze 32.851 Olympique Marseille Fra 51.706 Rosenborg BK ** Nor 31.509 |
Nou, pot 4 met 2 erg sterke Oekrainse clubs, 2 Turkse spookhuizen en de Rangers.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:39 schreef ErikT het volgende:
So. Pot 3 is niet mis... Pot 4 moet geen probleem zijn.
Lazio en Rosenborg lijken me leuk. Met Real erbij
4-4-2 .. that's the keyquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Samaras vond ik wel een goeie.
Gewoon 4-4-2 gaan spelen.
Erg pijnlijkquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)ekjes-voor-ajax.html
quote:Uit protest tegen de schandalige uitschakeling tegen Slavia Praag is AFCA.nl 24 uur onbereikbaar.
Het is Henk ten Cate voor het tweede seizoen achter elkaar niet gelukt zich te plaatsen voor de Champions League.
Wat ons betreft einde Henk ten Cate en einde bestuur !
Mooi voor hem, hier komt hij toch niet aan spelen toe.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:37 schreef Ritchie het volgende:
Allereerst gefeliciteerd met de miljoenen
Wat vinden jullie er eigenlijk van dat Feher terug gaat naar NAC?
Ik had net Fehér op mijn shirtje laten drukken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:37 schreef Ritchie het volgende:
Allereerst gefeliciteerd met de miljoenen
Wat vinden jullie er eigenlijk van dat Feher terug gaat naar NAC?
Zou het gerucht van Dembélé naar PSV dan toch waar zijn?quote:Alves gelinkt aan AZ
Uitgegeven: 30 augustus 2007 08:22
Laatst gewijzigd: 30 augustus 2007 08:50
AMSTERDAM - De naam van Afonso Alves wordt door De Telegraaf gekoppeld aan AZ. De krant heeft haar informatie van diverse betrokkenen binnen de clubs.
Navraag bij Dirk Scheringa leert dat de AZ-voorzitter de komst van een tweede Braziliaanse spits uitsluit. "Het past niet in ons financiële plaatje", was zijn reactie op het gerucht.
Danny Koevermans lijkt een transfer naar Feyenoord uit zijn hoofd te kunnen zetten. Sportweek meldt dat de Rotterdamse club, na een derde afgewezen bod op de aanvaller, niet meer rekent op zijn komst. PSV houdt hem in het vizier bij een vertrek van Arouna Koné .
De naam van een andere spits lijkt wel concreet te zijn bij Feyenoord. Chun Soo Lee staat volgens het AD nadrukkelijk in de belangstelling van de club. In mei speelde de 26-jarige Chun met Zuid-Korea tegen het Nederlands Elftal.
De transferdeadline loopt vrijdagnacht af.
Maar wel dubbel zo leuk!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:34 schreef du_ke het volgende:
Leuke financiele opsteker. Maar goed om nou als PSV te verdienen aan het falen van Ajax is ook niet echt alles
.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:43 schreef PinhoSouza het volgende:
Nou, met het geld dat Colin ons heeft opgeleverd, kun je wel een aardig spelertje halen :p
dan gaan we gelijk voor real, celtic en fenerbahcequote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:17 schreef PinhoSouza het volgende:
Geef maar AC Milan, ik wil zo vaak mogelijk tegen die gasten
En dan Celtic uit pot 3 en Slavia uit pot 4 om te laten zien hoe het moet. Al mag Fenerbahce ook wel, zodat Kezman weer terug is in Eindhoven.
Heb je een bron?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
13 miljoen voor Kone, dat is netjes.
quote:
Wij zijn het eensquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:39 schreef ErikT het volgende:
So. Pot 3 is niet mis... Pot 4 moet geen probleem zijn.
Lazio en Rosenborg lijken me leuk. Met Real erbij
Alexquote:Hoofdcoach Ronald Koeman is vandaag aanwezig in Monaco. Hij zal de prijs uitreiken aan de beste verdediger uit de Champions League van afgelopen seizoen. Koeman liet in een reactie weten ‘zeer vereerd te zijn met de uitnodiging’
AD.nl.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Heb je een bron?
Ja natuurlijk heb je een bron. Ik bedoel: kan je die geven? Ik zie het nog nergens.
Verdomme, waarom moet ik werkenquote:
Dida zat er een paar keer goed naast.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Verdomme, waarom moet ik werken![]()
![]()
![]()
en beste keeper natuurlijk gomes ^^, al zal het vast wel cech of dida worden![]()
Ik zei er maar een paarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dida zat er een paar keer goed naast.
Beste middenvelder zal wel kaka zijn, maar dat is logisch.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:00 schreef mcyodogg het volgende:
Reken er maar op dat er veel Milan/Liverpool spelers in staan, terwijl die echt niet een briljant toernooi gespeeld hebben van start tot en met finish.
Dat zou ik ook meer als terecht vinden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beste middenvelder zal wel kaka zijn, maar dat is logisch.
Zo lang de drie niet geblesseerd zijn niet, maar anders is het handig. Maar er schijnt nog op de valreep iemand te komen. Maar goed, het klokje tikt wel erg hard momenteel...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:27 schreef Elusive het volgende:
hebben we nou echt een vervanger nodig ?
Je mag ook wel een keer bij mij langs komen... Een lekkere Bossche bolquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Op het PN flipt iedereen omdat een 'persoonlijke vriend' van Verbeek heeft gezegd dat Alves komt. vanavond na de loting de personferentie....
yeah right. Als die komt ga ik met de gebruikelijke doos Bossche bollen naar de Herdgang.
Volgens mij heb je nog niet echt langsgehoeven omdat een 'onhaalbare' kwam, toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Op het PN flipt iedereen omdat een 'persoonlijke vriend' van Verbeek heeft gezegd dat Alves komt. vanavond na de loting de personferentie....
yeah right. Als die komt ga ik met de gebruikelijke doos Bossche bollen naar de Herdgang.
En dan 13 miljoen ervoor krijgen, doet Valckx toch iets foutquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:45 schreef cultheld het volgende:
De hoogte van de clausule in Koné's contract schijnt trouwens 30 miljoen euro te zijn. Dit staat op de officiële site van Sevilla expliciet vermeld.
Dat zal nog moeten blijken. Voor hetzelfde geld levert ie 20 miljoen euro op en dan is het opeens een knappe transfer. Sevilla heeft knaken zat en Koné staat internationaal goed op de kaart.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:02 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
En dan 13 miljoen ervoor krijgen, doet Valckx toch iets fout
Ben ik ook wel, al verwacht ik niet dat Koné gaat falen. De Spaanse competitie lijkt me op het lijf geschreven voor zijn spel.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dan zal het wel 12 miljoen zijn. Mag je blij mee zijn hoor.
Liever geen van beiden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:43 schreef andre347 het volgende:
Koevermans moet niet komen, Samaras daarentegen wel
Wel volgend jaar? Na een jaar vooral op de bank met een enkele basisplaats hier en daar waarin hij niet overtuigd.. zoiets lijkt me niet onwaarschijnlijk. Dan krijg je geen 12 miljoen meer.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:44 schreef koningdavid het volgende:
Op dit moment Koné nog verkopen voor 12 miljoen?
Hmmm.... ik zou er niet al te blij mee zijn als PSV-er.
Met Lazovic, Perez, Farfán, Reis en eventueel Bakkal zijn er genoeg opties voorin. Daarnaast heeft Reker aangekondigd nog een versterking te zullen halen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:44 schreef koningdavid het volgende:
Op dit moment Koné nog verkopen voor 12 miljoen?
Hmmm.... ik zou er niet al te blij mee zijn als PSV-er.
Klopt, hier het interview: http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5294quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met Lazovic, Perez, Farfán, Reis en eventueel Bakkal zijn er genoeg opties voorin. Daarnaast heeft Reker aangekondigd nog een versterking te zullen halen.
Die heeft zowat in zijn eentje die cup gewonnenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beste middenvelder zal wel kaka zijn, maar dat is logisch.
Je moet het maar treffen. Ik dacht ook niet dat ze door gingen toen ze Milan, Schalke en Fenerbahce hadden geloot.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:00 schreef mcyodogg het volgende:
Real Madrid zou natuurlijk helemaal mooi zijn.
Dat kan gaar niet, Slavia en Rosenborg zitten in dezelfde pot.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik denk dat Barça, Slavia en Rosenborg wel luek is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |