Geloof me, als dit alles echt waar is, heeft hij echt geen zin, om gezellig achter de pc te kruipen en op Fok! rond te hangen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar het is wel wat langer dan een paar dagen geleden.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:10 schreef _The_General_ het volgende:
Hij woont bij mij in het dorp. Ik ken zijn familie maar ik weet niet wie van hun het is!
Ik weet wel waar hij woont, hier dicht in de buurt, we zouden altijd nog eens in z'n Lancia Delta HF gaan rijden en vervolgend een krat bier leegdrinken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:59 schreef L-IS het volgende:
kennen niet wat mensen vosss in rl dan?
die hier ook posten
pak je fiets! waar wacht je op?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:36 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ik weet wel waar hij woont, hier dicht in de buurt, we zouden altijd nog eens in z'n Lancia Delta HF gaan rijden en vervolgend een krat bier leegdrinken.
Zo precies weet ik niet waar hij woont, alleen aan welke kant van het dorp hij woont daar. Anders was ik wel even langsgereden of zijn wagen er nog stond.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
pak je fiets! waar wacht je op?
hoe weet jij dat!quote:
owwwquote:
Dat topic, dat is uiteindelijk wel een reeks geworden waarbij ze zogenaamd verdwenen waren in een bosquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:56 schreef Urquhart het volgende:
Krijg een beetje een deja-vu van dat topic van Ryan3 een paar jaar terug in TRU. Hij had een geheime locatie ontdekt, en was daarna spoorloos verdwenen. Vervolgens werd er nog een hele actie op touw gezet om hem te zoeken. Bleek hij gewoon op vakantie te zijn
Geniaal was dat.
daar zat ik ook al aan te denken, had et een hele tijd terug helemaal doorgelezen, ook zo geweldigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:56 schreef Urquhart het volgende:
Krijg een beetje een deja-vu van dat topic van Ryan3 een paar jaar terug in TRU. Hij had een geheime locatie ontdekt, en was daarna spoorloos verdwenen. Vervolgens werd er nog een hele actie op touw gezet om hem te zoeken. Bleek hij gewoon op vakantie te zijn
Geniaal was dat.
Linkje naar het topic?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:56 schreef Urquhart het volgende:
Geniaal was dat.
Geen pottenkijkers.quote:
hoezo zo;n inteelt familie dat ze allemaal op elkaar lijken?quote:
ok dat is geniaal dit dus niet, dit is ziekelijk als iemand zichzelf een hartinfarct toewenst en dan gezellig op vakantie gaat en allemaal users op fok in onzekerheid laat...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:56 schreef Urquhart het volgende:
Geniaal was dat.
Geen pottenkijkers deel 34, De nazitquote:
dat hij op vakantie is, was maar een geintje van mij hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ok dat is geniaal dit dus niet, dit is ziekelijk als iemand zichzelf een hartinfarct toewenst en dan gezellig op vakantie gaat en allemaal users op fok in onzekerheid laat...
dat is niet geniaal dat is spotten.. en aangezien de goden niet met zich laten spotten zou ik zeggen:
Doe maar niet!
Dan verzin je iets anders, iets dat leuk is..dit is niet leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |