Tsja eerst ook 3x Barcelona.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:46 schreef Schimpie het volgende:
3 keer Milaan.
Sinds Roma en Milan niet echt goede aanvallers hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:46 schreef tong80 het volgende:
Sinds wanneer zijn Kaka en Totti aanvallers ?
Zullen wel als schaduwspits worden gerekendquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:46 schreef tong80 het volgende:
Sinds wanneer zijn Kaka en Totti aanvallers ?
Heeft iemand daar een logische verklaring voor?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:45 schreef Leatherface het volgende:
Wat een waaazige loting.
Dus de kampioen van Duitsland stond lager geranked dan de nummer twee van Duitsland? En tevens lager dan de nummer twee van Portugal?
Wie volgt het nog?
Er wordt naar de prestaties in Europa in de afgelopen 5 seizoenen gekeken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Heeft iemand daar een logische verklaring voor?
Leg het mij als leek s.v.p. uit.
Hij is de laatste seizoenen de man in de punt van de aanval.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:47 schreef tong80 het volgende:
Ik vind Totti meer een aanvallende middenvelder
Ow, zodoende. Daar heeft Stuttgart het de laatste jaren inderdaad niet zo heel super gedaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:48 schreef Helly het volgende:
[..]
Er wordt naar de prestaties in Europa in de afgelopen 5 seizoenen gekeken.
http://www.xs4all.nl/~kas(...)thod3/trank2008.html
Rangersquote:
Aan jullie om te raden wie dit zojuist per PM naar me heeft gestuurdquote:KAKA IS EEN HELD!
RICARDO IZECSON SANTOS LEITE!
KAKAAAAAAAAA
Het interesseert me niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aan jullie om te raden wie dit zojuist per PM naar me heeft gestuurd
Barca heeft een paar mooie tegenstanders.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |