Wil je een blauw oog !!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:04 schreef Poepoog het volgende:
Leuk man.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:05 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als mij topic je niet bevalt ga je toch lekker weggggggg![]()
oke, ik ga wegquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:05 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wil je een blauw oog !!!Kan geregeld worden !!!!
Als mij topic je niet bevalt ga je toch lekker weggggggg![]()
quote:Ik vind Hitler in vergelijking met god dan een mak lammetje
WIGGER ALERTTquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:02 schreef Rozevla het volgende:
Komt er een indonees bij staan, een tanga van .... 55 / 60 jaar he!
hahaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
WIGGER ALERTT
WIGGER ALERTT!!!
WIGGERR ALERTT!!!!
![]()
EENS!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:47 schreef Maikuuul het volgende:
Zulks een nep topic.
Het ging eigenlijk anders.
De jehova belde bij jou aan rond 7 uur en jij liet haar binnen omdat je mensen niet durft te weigeren.
En ze is net 10 minuten geleden ( 10 minuten voordat jij je topic opende ). Pas weggegaan.
En nu probeer jij je hier op Fok! te verantwoorden waarom jij er die 4 uur niet was ! liegebeest
Huh?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik dacht dat het over Apple-users ging..
Het zal menig [DIG]-lurker niet ontgaan zijn...quote:
Daar laat hij de duivel toch speciaal voor vrij? :0quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:02 schreef Rozevla het volgende:
Ik : Als er echt een god bestaat wie alles regelt in deze wereld, dan is hij dus voor oorlog, armoede, honger, levensbedreigende ziektes en bacterieen en ga zo maar door!!!
Met stomme hondquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:44 schreef Dribbel_ het volgende:
In feite stond je daar blozend vaneh ja geef het ehh
foldertje maar dan lees ik het thuis ehh wel eehhh ff door
![]()
En nu heb je het stoer doormidden gescheurd en ben je je eigen held voor de rest van de avond
Muwoaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:55 schreef Ascendancy het volgende:
Ik denk niet dat de TS zijn verhaal waar is. Jehova's proberen je te overtuigen van hun geloof, niet je belachelijk te maken...
Maja ik heb gelukkig nooit last van jehova's. Shirts van amon amarth werken daar echt goed tegen. Die verheerlijken te viking-goden(under a winter skies, we stand glorious, and with oden on our side, we are victorious)
Die goden doen zich in ieder geval niet zo lief voor.
ow en mooie afsluiter uiteraard:
Jehova's
Mensen die neptopic's openen![]()
![]()
quote:Staat ik bij de halte te wachten op de busje enzo he !!
Komt er een indonees bij staan, een tanga van .... 55 / 60 jaar he!
Dus zij begint zo van
zij : Welke bus gaat er naar het dorp ? Als ik dat vragen mag
Ik : Huh wat ?!
Zij : Welke bus er naar het dorp gaat ?
Ik : Oo ja die en die
Zij : Dankjewel
Zij : Wat een mooi weer het en dat voor zo laat in het jaar al
Ik : ja klopt erg mooi
Zij : Mag ik wat vragen geloof jij in het klimaats verandering het broeikas effect dan ?
Ik : Ja tuurlijk dat zie je toch, het word steeds warmer en steeds tropischer
Zij : Ja daar heb je helemaal gelijk in ik geloof daar ook in!!
Zij : Denk jij ook dat de wereld zich ook een keer weer opnieuw zal herbeginnen.
Ik : Ja je heb toch ook de ijstijd en het donosaurier tijdperk gehad !
Zij : Ja daar heb je gelijk in en ik geloof daar ook in !!
Zij : Ja veel mensen geloven daar niet in maar wij geloven daar zeer zeker in
Ik : Wij ?
Zij : Ja ik ben een johova getuigen * reikt brochure aan *
Ik : Nee sorry dat hoef ik niet.
Zij : Geloof jij in god ?
Ik : Nee
Zij : Waarom niet, jij geloofd in het "Zomaar" onstaan van de mensheid etc??
Ik : Nee in de evolutie !
Zij : Dat kan, iedereen mag geloven wat ie wil.... maar heb je niet het gevoel dat je iets mist ?
Ik : Nee, ik heb hier geen behoefte aan.
Zij : Dan val ik u niet langer lastig, een fijne dag verder !
Ik: U ook !
Thuis :
Ik : Start internet explorer op, typ "forum.fok.nl", begin een topic over hoe stoer ik wel niet ben.
Aldus jehova getuige 1quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:13 schreef nvido het volgende:
Wat een nep topic, volgens keer iets geloofwaardiger zinnetjes ?
En bewaar die folder maar goed, zal je nodig hebben
En jehova getuige 2quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:18 schreef L.Denninger het volgende:
Zoals het echt ging :
[..]
(onzin verhaaltje waarin word voorgedaan alsof jehova getuigen je nooit ongevraagd storen en hun geloof aan je opdringen.)
sekte lid Jehova getuige nummer 3quote:Op donderdag 6 september 2007 09:42 schreef just_me_ps het volgende:
Jehovah's Getuigen leren om progressief, vriendelijk en te zijn en respect te tonen voor de mening voor de ander..
Helaas zijn er onder hen die die informatie niet toepassen en slecht kunnen luisteren.
Net als Moslims die helaas de Koran gebruiken om dood en verderf te zaaien, of katholieken die hun interpretatie van de bijbel gebruiken om "rijst christenen" te maken om nog maar niet te spreken over hun rol in de 2de wereldoorlog en de joden vervolging, of hun enorme waslijst aan schandalen vanwege misbruik van kinderen door hun leiders.
Dus heb je "last" van getuigen zeg ze dan gewoon dat je weet dat ze respect dienen te tonen, en dat ze dat ook aan jouw moeten tonen. Vraag ze naar het telefoonnummer van hun voorganger en hun naam..en dien als het terecht is een klacht in. Maar de meeste (veruit de meeste) zullen je respecteren en niet drammen.
Klopt, maar dat ze hun kinderen van 10 jaar oud ook al op zaterdag langs de deuren sturen om anderen te bekeren is gewoon ronduit slecht. Een paar weken terug had ik van die jochies aan de deur die mij jezus kwamen bezorgen en ik had echt medelijden met ze. Die ventjes horen op zaterdag op het voetbalveld te te staan en leuke dingen te doen met leeftijdsgenoten, niet langs te deuren te gaan om leden te werven voor hun geloof. Ze doen het "vrijwillig" natuurlijk. Zulke kinderen krijgen op sociaal gebied een enorme achterstand, en dat is heel erg.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:42 schreef just_me_ps het volgende:
Jehovah's Getuigen leren om progressief, vriendelijk en te zijn en respect te tonen voor de mening voor de ander..
Helaas zijn er onder hen die die informatie niet toepassen en slecht kunnen luisteren.
Net als Moslims die helaas de Koran gebruiken om dood en verderf te zaaien, of katholieken die hun interpretatie van de bijbel gebruiken om "rijst christenen" te maken om nog maar niet te spreken over hun rol in de 2de wereldoorlog en de joden vervolging, of hun enorme waslijst aan schandalen vanwege misbruik van kinderen door hun leiders.
Dus heb je "last" van getuigen zeg ze dan gewoon dat je weet dat ze respect dienen te tonen, en dat ze dat ook aan jouw moeten tonen. Vraag ze naar het telefoonnummer van hun voorganger en hun naam..en dien als het terecht is een klacht in. Maar de meeste (veruit de meeste) zullen je respecteren en niet drammen.
En als ze dit nou echt leuk vinden? Ik zat vroeger (en nog steeds trouwens) ook veel liever in de bibliotheek dan op een voetbalveld/anderszins speelveld.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:09 schreef LSS het volgende:
Die ventjes horen op zaterdag op het voetbalveld te te staan en leuke dingen te doen met leeftijdsgenoten, niet langs te deuren te gaan om leden te werven voor hun geloof.
quote:Ik kom u god brengen
Al gemaakt?quote:Zet hem maar in de gang
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:02 schreef Rozevla het volgende:
Ik: Goedheid !! Ik vind als er een god bestaat een sadistische klootzak !!
Zij :![]()
Ik : Als er echt een god bestaat wie alles regelt in deze wereld, dan is hij dus voor oorlog, armoede, honger, levensbedreigende ziektes en bacterieen en ga zo maar door!!!
Ik vind Hitler in vergelijking met god dan een mak lammetje
Zij : )(@Q$*Q){# UR#@KJSAD * Over der toeren helemaal *
Ik : Daar komt me bus TOT ZIENS !!!![]()
Ja hoor, dat zal best, bij vreemde mensen aan de deur komen en telkens hetzelfde praatje opratelen is vast veel leuker dan met je vriendjes voetballen (of in jouw geval naar de bieb gaan) op de zaterdag. We hebben het hier niet over zondagsschool o.i.d. het gaat hier om gewoon gedwongen arbeid. Natuurlijk zeggen die kinderen dat ze het wel leuk vinden, het is echter maar de vraag of dat zo is. 10-jarigen horen niet langs de deuren te gaan om het geloof te verkondigen, zo simpel is dat.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:27 schreef Lod het volgende:
En als ze dit nou echt leuk vinden? Ik zat vroeger (en nog steeds trouwens) ook veel liever in de bibliotheek dan op een voetbalveld/anderszins speelveld.
Met dat "moeten" bedoel ik natuurlijk niet letterlijk dat pappa ze het voetbalveld op moet schoppen. Het betekent dat je die jochies de vrijheid gunt om zichzelf te ontplooien, en vrienden te maken. Of het nou om voetbal gaat of wat mij betreft om ballet. Laat die kinderen spelen, dat is namelijk wat kinderen doen als ze 10 zijn. Als ze volwassen zijn hebben ze nog 50 jaar om langs de deuren te gaan om jezus te verkopen. Ouders die dat niet begrijpen en hun kind dat niet gunnen zouden uit de ouderlijke macht ontzet moeten worden.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:21 schreef Lod het volgende:
Zo simpel is dat niet. Door te zeggen dat ze niet langs de deuren mogen gaan maar op een voetbalveld horen te spelen is in principe hetzelfde als zeggen dat ze niet mogen spelen maar langs de deuren moeten gaan. In beide gevallen is er iemand die denkt te weten en te moeten bepalen wat die kinderen doen.
Deze jochies krijgen toch de vrijheid om zich te ontplooien in het geloof en vrienden die gelijkdenkend te zijn te ontmoeten...quote:Op donderdag 6 september 2007 20:46 schreef LSS het volgende:
[..]
Met dat "moeten" bedoel ik natuurlijk niet letterlijk dat pappa ze het voetbalveld op moet schoppen. Het betekent dat je die jochies de vrijheid gunt om zichzelf te ontplooien, en vrienden te maken. Of het nou om voetbal gaat of wat mij betreft om ballet. Laat die kinderen spelen, dat is namelijk wat kinderen doen als ze 10 zijn. Als ze volwassen zijn hebben ze nog 50 jaar om langs de deuren te gaan om jezus te verkopen. Ouders die dat niet begrijpen en hun kind dat niet gunnen zouden uit de ouderlijke macht ontzet moeten worden.
Epic failquote:Op donderdag 30 augustus 2007 @ 20:18 schreef L.Denninger het volgende:
Zoals het echt ging :
[Ik : Start internet explorer op]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |