Rommedahl maakte anders geweldige sprintjes voor die hoekschoppen. Die besefte volledig dat de tijd stond te dringen, maar nee hoor hij moest eerst nog even 3x stuiteren met de bal, goed neerleggen, aanloop nemen, uurtje wachten, schieten. Ongelooflijk wat een stel lamzakken stonden er op dat veldquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:13 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dit team wil gvd niet eens vol gas geven om CL te halen....
was als enige kritisch hier over de aankoop van Urzaiz... maar hij komt uit Spanje en is spits dus iedereen geilt erop. vandaag bleek maar weer dat hij:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Urzaiz valt overigens GIGANTISCH tegen zeg. Waardeloze aankoop.
Ik denk dat je wel van een wanbeleid kunt spreken als je 2x op rij de CL niet haalt en je in het afgelopen decennia meer trainers hebt gehad dan de plaatselijke prostituee klanten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wanbeleid valt toch wel mee? Wellicht alleen de verkoop van Sneijder... En de aanstelling van Ten Cate, maar dat kon je ook van te voren niet weten..
Precies, tikkie breed, tikkie terug...terwijl ik die bal zowat het doel in keek.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rommedahl maakte anders geweldige sprintjes voor die hoekschoppen. Die besefte volledig dat de tijd stond te dringen, maar nee hoor hij moest eerst nog even 3x stuiteren met de bal, goed neerleggen, aanloop nemen, uurtje wachten, schieten. Ongelooflijk wat een stel lamzakken stonden er op dat veld
Kan ook aan de coach liggen... Kijk ik geloof echt wel dat iedereen zijn best gedaan heeft, maar dat het mentaal bij sommigen niet goed zat. En dat staat dan nog even los van de tactiek die Ten Cate heeft toegepast...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:13 schreef Longmen het volgende:
[..]
Helemaal gelijk maar dat is gelijk het allerpijnlijkste. Dit team wil gvd niet eens vol gas geven om CL te halen....
Rommedahl valt me niets tegen, Urzaiz is afwachten... Colin tsja, maar die haal je ook voor de breedte tegen Graafschap, niet voor de CL, dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach aankopen Colin, Rommedahl, Urzaiz....
en dan nog eens de cornerbal uitschietenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rommedahl maakte anders geweldige sprintjes voor die hoekschoppen. Die besefte volledig dat de tijd stond te dringen, maar nee hoor hij moest eerst nog even 3x stuiteren met de bal, goed neerleggen, aanloop nemen, uurtje wachten, schieten. Ongelooflijk wat een stel lamzakken stonden er op dat veld
Ik snap die kritiek op Rommedahl en Urzaiz niet zo eigenlijk. Urzaiz speelt hooguit 5 minuten en krijgt helemaal niets bruikbaars. En ook Rommedahl heeft nog weinig kansen/speelminuten gehad.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach aankopen Colin, Rommedahl, Urzaiz....
Gabri was overal te vinden, en te druk met het opknappen van al het werk wat Delorge liet liggen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:15 schreef S-Two het volgende:
Ik vond dat bij Heitinga wel meevallen, biedde zich iig veel aan en was veel aanspeelbaar itt tot bijvoorbeeld Gabri. En tjah, Steek gaf veel lange ballen, maar wat moest hij dan doen? De bal naar Collin was een balletje terug. De bal naar Vermaelen of Stam was achterin gepingel, met uiteindelijk ook een lange trap. En de bal naar Emanuelsson was soms een leuke voortzetting.
tja daar zit je dan met 50 miljoen op de bank.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze kosten weinig maar dan heb je ook wat....
Juist, dus moeten we maar gewoon doorgaan met trainers ontslaan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:16 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel van een wanbeleid kunt spreken als je 2x op rij de CL niet haalt en je in het afgelopen decennia meer trainers hebt gehad dan de plaatselijke prostituee klanten.
Flashback naar aankopen als Östlund, Bahia etc.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze kosten weinig maar dan heb je ook wat....
Urzaiz is gehaald als breekijzer. Terwijl hij in de wedstrijden waar het hele seizoen om ging, juist niet heeft kunnen brengen wat er van hem werd verwacht. Miskoop.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Rommedahl valt me niets tegen, Urzaiz is afwachten... Colin tsja, maar die haal je ook voor de breedte tegen Graafschap, niet voor de CL, dat ben ik met je eens.
Paniekvoetbal is in.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:15 schreef EnactedChaos het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ten Cate Gabri naar de kant haalde voor Urzaiz terwijl jullie daarvoor een aantal hele goede kansen hebben gekregen (met combinatievoetbal) en ajax niet echt van het hoge ballen spelen is...?
Als HtC net zo nonchalant in de kleedkamer staat als voor de camera, dan wel idd.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kan ook aan de coach liggen... Kijk ik geloof echt wel dat iedereen zijn best gedaan heeft, maar dat het mentaal bij sommigen niet goed zat. En dat staat dan nog even los van de tactiek die Ten Cate heeft toegepast...
ik heb bijna een identieke dag morgenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:18 schreef S-Two het volgende:
Ach fuck het ook allemaal, ik ga slapen. Wordt morgen weer een leuke dag bij het tentamen en daarna bij training.
Er loopt nog een spits in jong ajax die dolgraag wil en de 30 is gepasseerd...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Urzaiz is gehaald als breekijzer. Terwijl hij in de wedstrijden waar het hele seizoen om ging, juist niet heeft kunnen brengen wat er van hem werd verwacht. Miskoop.
50 - 30 (aankopen + misgelopen geld). En van die 20 miljoen blijft bar weinig over, wordt in een potje gestopt of moet afgedragen worden aan de belasting...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:16 schreef toma het volgende:
[..]
tja daar zit je dan met 50 miljoen op de bank.
Heb van Geel altijd een toffe gast gevonden maar er MOET gewoon versterking op t middenveld.
Bieddequote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:15 schreef S-Two het volgende:
Ik vond dat bij Heitinga wel meevallen, biedde zich iig veel aan en was veel aanspeelbaar itt tot bijvoorbeeld Gabri.
Ah, is dat hetquote:
Is ook niet zo gek.. Net terug van een blessure. Geldt ook voor Urzaiz... het is wat dat betreft onbegrijpelijk dat ie met zulke jongens komt... waarom geen fitte jeugdspelers? Ik heb liever dat die fouten maken dan ervaren krachten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:16 schreef Chivu het volgende:
[..]
Gabri was overal te vinden, en te druk met het opknappen van al het werk wat Delorge liet liggen.
Overigens vond iedereen Vertonghen goed invallen. Ik snap dat niet. Hij verloor toch een aantal ballen door ze te ver voor zich uit te spelen. De jongen heeft de potentie met z'n fysiek, maar vanavond was hij niet meer dan matig.
Precies, je had gewoon die als pinch-itter aan moeten stellen. Maar nee, we moeten weer zonodig een Spanjaard. Wanbeleidquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:19 schreef Longmen het volgende:
[..]
Er loopt nog een spits in jong ajax die dolgraag wel en de 30 is gepasseerd...![]()
Zoveel kreeg hij ook niet te doen in verdedigende opzicht. En aanvallend ging hij net zo lang wachten tot het gat dicht werd gelopen zodat hij die bal terug kon spelen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:15 schreef Chivu het volgende:
[..]
Colin speelde tot zijn fout gewoon acceptabel. Het enige wat vreemd is, is dat hij uberhaupt begon.
Den verdedigende back voor halen. Van der Wiel rechts, aankoop op links. Gravesen halen als stofzuiger op het middenveld en Emanuelson als vervanger van Luque gebruiken.
Jol of Ten Cate is me om het even. Maarja, eerlijk gezegd kan ik nu ook niet meer naar Ten Cate kijken zonder te bedenken dat hij de man is die verantwoordelijk is voor het twee keer mislopen van de Champions League.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:18 schreef Nashje het volgende:
Martin Jol?
'Dit gaat om 13, 14, 15 miljoen hoor!'quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:09 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik heb me een hoop zitten afkloppen van wat die klootviool allemaal schreeuwde. Ongelofelijk. Evert mag wel dood.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:18 schreef Nashje het volgende:
Martin Jol?
Ik heb een vrees van wel, zeker ook die uitspraken die hij doet over zijn tegenstanders...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:18 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als HtC net zo nonchalant in de kleedkamer staat als voor de camera, dan wel idd.
Ze hebben toch geld zat? Haal maar een keer een grote trainer om alles op de rails te zetten, met al die net-niet apen raakt de hele club en toekomst verneukt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:17 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Juist, dus moeten we maar gewoon doorgaan met trainers ontslaan?
Alleen als je iets beter kan krijgen vind ik dat acceptabel. Spijkerman een jaar laten zitten vind ik ook niks, die is veel te soft.
Verthongen kwam voor Urby... dat was echt vele malen beter. Ik zag verthongen wel een paar ballen kwijtraken, maar ook een hoop werk oppakken en er fysiek goed in gaan + een aantal goed passes geven.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:16 schreef Chivu het volgende:
[..]
Gabri was overal te vinden, en te druk met het opknappen van al het werk wat Delorge liet liggen.
Overigens vond iedereen Vertonghen goed invallen. Ik snap dat niet. Hij verloor toch een aantal ballen door ze te ver voor zich uit te spelen. De jongen heeft de potentie met z'n fysiek, maar vanavond was hij niet meer dan matig.
Maar dat deed iedereen vandaag. Verdedigend knapte hij af en toe wel wat op. Niet bijzonder, gewoon nuttig. Hij komt niveau tekort, dat is duidelijk. Maar het is de fout van degene die hem opstelt, niet van hem zelf.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zoveel kreeg hij ook niet te doen in verdedigende opzicht. En aanvallend ging hij net zo lang wachten tot het gat dicht werd gelopen zodat hij die bal terug kon spelen.
Nee man, we spelen UEFA Cupquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:20 schreef Zwansen het volgende:
Mijn condoleances. Kan me voorstellen dat jullie je erg kut voelen.
Ach, ik ben chaggie, laat me.quote:
Zou het aan hem liggen? Is dit Ajax echt minder dan onder de vorige trainers?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:20 schreef Chivu het volgende:
[..]
Jol of Ten Cate is me om het even. Maarja, eerlijk gezegd kan ik nu ook niet meer naar Ten Cate kijken zonder te bedenken dat hij de man is die verantwoordelijk is voor het twee keer mislopen van de Champions League.
Verthongen mag idd voorlopig in de basis.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:20 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Verthongen kwam voor Urby... dat was echt vele malen beter. Ik zag verthongen wel een paar ballen kwijtraken, maar ook een hoop werk oppakken en er fysiek goed in gaan + een aantal goed passes geven.
Voor iemand die van RKC terugkomt, en zn eerste wedstrijd in de voorronde CL speelt vind ik het niet slecht.
Maar Colin en Delorge in de basis tijdens zo eeen belangrijke wedstrijd..
Wie?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:20 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
Gewoon een buitenlander die 4-4-2 speelt
Ach ja vedettes als Stam en Davids zingen dit seizoen toch al ambitie loos uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:21 schreef Urquhart het volgende:
We kunnen Co ook ruilen voor Henk. Die lui in Qatar wilde toch liever Ten Cate.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |