Terugtikken. Heel belangrijk hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:57 schreef Trancelocator het volgende:
Is er eigenlijk iets wat Colin wel goed kan?
Delorge is tenminste nog bruikbaar voor op de bank, maar Colin komop zeg zelfs niet een speler voor VVV, wat een ON-GE-LOOF-LIJKE prutser is het toch ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
OP-ROT-TEN.
Een nieuwe autoquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
Martin daar heb ik het ook wel mee gehad hoor. Wat koopt die man nu?
Dat is zo maar meestal koop je op advies van de trainer, die zegt wat hij nodig heeft.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
Martin daar heb ik het ook wel mee gehad hoor. Wat koopt die man nu?
De overtreding van Jaap aan t einde zei ook genoegquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:54 schreef Madine het volgende:
[..]
Stam stond nog op het veld. Wat moet Ed zich machteloos hebben gevoeld.
Ongelooflijk. Misschien wordt het tijd dat iemand hem vertelt dat je de andere kant moet uitspelen... heb 'm geen één pass naar voren zien gevenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Terugtikken. Heel belangrijk hoor.
ook nog gevraagd wat Van Der Zee dan WEL aanbeveeld? want alles wat er nu is komt niet uit zijn hoge hoed..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:53 schreef denthemen het volgende:
Vandaag op De Toekomst geweest, met een man gesproken die de beste maat was van Hans van der Zee, Luque is door hem diverse malen afgeraden bij Ajax, en toch halen ze hem..
Kom, die Luque en Rommedahl komen wel uit hoed van van Geel. va Geel kan leuk geld cashen maar ik weet niet wat hij verder heeft betekend voor ajax?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:57 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dat is zo maar meestal koop je op advies van de trainer, die zegt wat hij nodig heeft.
Ze moeten nu niet bang zijn, gewoon slachten die ten cate!
Vraag me af hoe die eruit moet dan als je 2 keer verliest is het niet lullig maar terecht.quote:Ten Cate: 'Een bittere pil voor iedereen'
29/8/2007 22:45
De uitschakeling in de Champions League door Slavia Praag kwam hard aan bij Ajax. Volgens trainer Henk ten Cate zijn te veel kansen gemist.
Ajax werd gewogen en te licht bevonden tegen Slavia Praag, dat in de ogen van Ten Cate geen middelmatige maar vooral goed georganiseerde ploeg is. De Tsjechen wonnen wel beide duels.
'Lullig dat je op deze manier eruit gaat', vertelde Ten Cate voor de camera's van de NOS. 'We hebben zat kansen gehad de wedstrijd te winnen. Over twee wedstrijden gezien hebben we te veel kansen gemist.'
'Het is een bittere pil voor iedereen. Er is tijd voor nodig om dit te verwerken. De jongens zitten stuk in de kleedkamer', aldus Ten Cate. 'Op dit niveau worden andere dingen gevraagd. Die hebben wij niet gebracht.'
Ik heb er niet zo van kunnen genieten eigenlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:57 schreef peaceman het volgende:
Ach we moeten er ook niet te dramatisch over doen... We horen blijkbaar momenteel gewoon niet in de CL thuis. Het is niet anders.
Vond het wel een vermakelijk feest in dat stadion trouwens.
Ik vind het toch eigenlijk vooral lullig voor de supporters....die spelers kunnen er zelf nog wat aan doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:58 schreef M0NTANA het volgende:
Het is vooral lullig voor Jaap Stam en Edgar Davids, die spelen weer geen CL.
Tikkie terug vanuit het middenveld nadat ie het spel 3 seconden heeft vertraagd.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:57 schreef Trancelocator het volgende:
Is er eigenlijk iets wat Colin wel goed kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |