Bepalende spelers als Huntelaar Suarez komen gewoon niet uit de verf met deze tactiek. Samen zijn ze ruim 16 miljoen waard. Maar als je er niet alles uit haalt had je net zo goed een paar spelertjes kunnen kopen die dit systeem wel aankunnen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:03 schreef golfer het volgende:
De tactiek van Ajax bestaat tegenwoordig blijkbaar met het hoog ballen voor de goal gooien i.p.v. combinatiespel over de grond.
Uit de enige geslaagde korte combinatie kwam het doelpunt, maar daarna bleven ze gewoon weer alle ballen hoog voor de goal gooien tegen verdedigers die elk kopduel wonnen.
Onbegrijpelijk dat daar niet iets in veranderd werd.
UEFA Cup ga ik alleen uit bezoeken, denk ik.quote:
Ik vind die 'Colin moet DOOD!!111" acties ook wat overdreven. Opbouwend is het niks, maar daar is hij ook een centrale verdediger voor. Verder heeft hij totaan die 2-1 volgens mij niet echt een fout gemaakt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:05 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk. Die jongen kan er niets aan doen dat hij het niveau niet aan kan. Hopelijk geven mensen Ten Cate de schuld en niet Colin. Kan me voorstellen dat die er ook kapot van is dat zijn fout tot de beslissing leidt.
En eerlijk is eerlijk, die 2-1 deed er feitelijk al niet meer toe, het was slechts de bevestiging van het feit dat we er sowieso geen meer zouden scoren.
MER heb ik ook een tijdje gedaan, bevalt het je?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:06 schreef Noshiba het volgende:
[..]
MER aan de HES, zit bij het nichtje van donovan slijngaard in de klas (niet dat dat een troost voor vandaag is)
Laat ik het zo zeggen, hij was een van de minder slechten. Ik heb hem niet op een grote fout kunnen betrappen. In tegenstelling tot Vermaelen, Emanuelson, Delorge, Colin en Heitinga.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Gelukkig speelde Stam vandaag, en de laatste tijd, zelf wel ó zo goed.
Precies, wanneer dringt dat nou verdomme eens door tot die 'Hollandse school' trainers.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, drie spitsen kan gewoon niet meer, omdat dat je middenveld overlopen wordt.
quote:
Inderdaad, misschien moeten ajacieden (we??) ook eens leren niet eens één zondebok te zoeken, maar gewoon inzien dat Ajax dood is met deze selectie...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:05 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk. Die jongen kan er niets aan doen dat hij het niveau niet aan kan. Hopelijk geven mensen Ten Cate de schuld en niet Colin. Kan me voorstellen dat die er ook kapot van is dat zijn fout tot de beslissing leidt.
En eerlijk is eerlijk, die 2-1 deed er feitelijk al niet meer toe, het was slechts de bevestiging van het feit dat we er sowieso geen meer zouden scoren.
Dat zie ik nu niet eens als probleem... kan zelfs positief werken!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:07 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Maar je hebt nu wel gelijk; Ajax heeft geen respect meer in Europa.
IDEM NET ALS NATIONAAL! of ik moet met een spandoek komen voor zondag!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
UEFA Cup ga ik alleen uit bezoeken, denk ik.
ja man thuis veel bier en stad ofzo ik heb geen zin meer om me geld in dit zooitje te stoppequote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
CL vaak genoeg en zeker voor 410 willen mensen vrij veel lappe.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:07 schreef Noshiba het volgende:
[..]
alsof het uitverkocht zou worden, onzin dit!
En dan thuis kom je maar eens in het home zwaar van de kaart zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik heb me een hoop zitten afkloppen van wat die klootviool allemaal schreeuwde. Ongelofelijk. Evert mag wel dood. Ten Cate hoeft niet dood, als hij maar gewoon opstapt. Leuke vent, prima uitstraling, maar twee keer de CL niet halen dat kan je gewoon niet maken richting de supporters.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik vind die 'Colin moet DOOD!!111" acties ook wat overdreven. Opbouwend is het niks, maar daar is hij ook een centrale verdediger voor. Verder heeft hij totaan die 2-1 volgens mij niet echt een fout gemaakt.
Ik begrijp wel dat iemand het zwarte schaap moet zijn, maar Colin vind ik niet zo terecht.
Ik kies Evert ten Napel.![]()
En verdwijnt hij ook met het hele bestuur.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:06 schreef ub40_bboy het volgende:
als van geel ballen heeft schopt hij ten kaate eruit.
Ach, ik roep het nog maar twee (?) jaar. Als zelfs een leek als ik het ziet, waarom dan die dikbetaalde trainer niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Precies, wanneer dringt dat nou verdomme eens door tot die 'Hollandse school' trainers.
Precies, ze hebben een beleidsplan opgesteld en dat is dus nu niet gehaald. Trek je conclusies zou ik zeggen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:09 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik heb me een hoop zitten afkloppen van wat die klootviool allemaal schreeuwde. Ongelofelijk. Evert mag wel dood. Ten Cate hoeft niet dood, als hij maar gewoon opstapt. Leuke vent, prima uitstraling, maar twee keer de CL niet halen dat kan je gewoon niet maken richting de supporters.
Maar wie moet hem opvolgen dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:09 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik heb me een hoop zitten afkloppen van wat die klootviool allemaal schreeuwde. Ongelofelijk. Evert mag wel dood. Ten Cate hoeft niet dood, als hij maar gewoon opstapt. Leuke vent, prima uitstraling, maar twee keer de CL niet halen dat kan je gewoon niet maken richting de supporters.
Maar hij speelde vandaag ook matigjes. Geen snelheid in het spel e.d., zn rushes van vorig seizoen zijn er ook helemaal uit. En ik vond Heitinga trouwens wel goed spelen, als enige zo'n beetje. Misschien samen met Steekie.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:07 schreef Chivu het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, hij was een van de minder slechten. Ik heb hem niet op een grote fout kunnen betrappen. In tegenstelling tot Vermaelen, Emanuelson, Delorge, Colin en Heitinga.
ik doe met je meequote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:08 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
En dan thuis kom je maar eens in het home zwaar van de kaart zijn.
Fabio Capello. Dan maar helemaal overboord met het Ajax-systeem.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar wie moet hem opvolgen dan?
Ik zit toch niet te wachten op een Ron Jans ofzo.![]()
Van Gaal aan het einde van 't seizoen terug halenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Co Adriaanse.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vooral bij Ajax dringt het maar niet door...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, ik roep het nog maar twee (?) jaar. Als zelfs een leek als ik het ziet, waarom dan die dikbetaalde trainer niet?
Eens, laten we daar gewoon maar de eerste ronde in verliezen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:10 schreef Tvduijn het volgende:
Eigenlijk heb ik liever dat ze nu niet eens meedoen aan de uefa kut.
Gooi maar lekker alles op de competitie en de beker, misschien dat we dan nog is kampioen worden.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens zon gek idee. In ieder geval iemand met ervaring en hij is beschikbaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:11 schreef Chivu het volgende:
[..]
Fabio Capello. Dan maar helemaal overboord met het Ajax-systeem.
Urby is al weken helemaal niets. Het is een jongen uit de opleiding, maar eigenlijk gewoon een gevalletje-Colin.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:11 schreef HeatWave het volgende:
Urby, nog zo'n faalhaas vandaag.
Afgesproken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:08 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
En dan thuis kom je maar eens in het home zwaar van de kaart zijn.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Van Gaal aan het einde van 't seizoen terug halen![]()
Heitinga speelde veel ballen verkeerd in. Stekelenburg keepte goed, maar hij gaf vanaf minuut 1 de ballen lang naar voren. Dat is gewoon dramatisch.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:10 schreef S-Two het volgende:
[..]
Maar hij speelde vandaag ook matigjes. Geen snelheid in het spel e.d., zn rushes van vorig seizoen zijn er ook helemaal uit. En ik vond Heitinga trouwens wel goed spelen, als enige zo'n beetje. Misschien samen met Steekie.
Wanbeleid valt toch wel mee? Wellicht alleen de verkoop van Sneijder... En de aanstelling van Ten Cate, maar dat kon je ook van te voren niet weten..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:09 schreef HeatWave het volgende:
Het zal me worst wezen wie de schuld krijgt, Ajax is een middenmoter geworden, met wanbeleid als credo.
Die werd godzijdank nog gewisseld, maar wat Colin bij Ten Cate doet dat ie de hele wedstrijd mag blijven staan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:11 schreef HeatWave het volgende:
Urby, nog zo'n faalhaas vandaag.
Ach aankopen Colin, Rommedahl, Urzaiz....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wanbeleid valt toch wel mee? Wellicht alleen de verkoop van Sneijder... En de aanstelling van Ten Cate, maar dat kon je ook van te voren niet weten..
Helemaal gelijk maar dat is gelijk het allerpijnlijkste. Dit team wil gvd niet eens vol gas geven om CL te halen....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:12 schreef peaceman het volgende:
We hebben gewoon verloren van een ploeg die alles er voor over had. Wij hadden dat niet én we hebben al ruim een jaar te maken met een coach die zonodig moet zeggen dat bepaalde ploegen zo sterk niet zijn (Slavia, Willem 2), waardoor deze nog eens extra gemotiveerd raken. Tactisch is ie ook niet altijd je van het... Zo zet ie nog wel eens spelers erin die het niveau niet aankunnen (speler kan er niks aan doen dat ie opgesteld wordt). Slavia had een ook wereldkeeper over 2 wedstrijden.
In een notendop zijn dat de juiste conclusies mijn inziens.
niet eens zo'n slecht idee.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Van Gaal aan het einde van 't seizoen terug halen![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:12 schreef toma het volgende:
[..]
ik trek nog liever Michels uit zn graf.
Luque zullen we hier snel aan toevoegen....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach aankopen Colin, Rommedahl, Urzaiz....
Ze kosten weinig maar dan heb je ook wat....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vond dat bij Heitinga wel meevallen, biedde zich iig veel aan en was veel aanspeelbaar itt tot bijvoorbeeld Gabri. En tjah, Steek gaf veel lange ballen, maar wat moest hij dan doen? De bal naar Collin was een balletje terug. De bal naar Vermaelen of Stam was achterin gepingel, met uiteindelijk ook een lange trap. En de bal naar Emanuelsson was soms een leuke voortzetting.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:12 schreef Chivu het volgende:
[..]
Heitinga speelde veel ballen verkeerd in. Stekelenburg keepte goed, maar hij gaf vanaf minuut 1 de ballen lang naar voren. Dat is gewoon dramatisch.
Colin speelde tot zijn fout gewoon acceptabel. Het enige wat vreemd is, is dat hij uberhaupt begon.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:13 schreef Riro het volgende:
[..]
Die werd godzijdank nog gewisseld, maar wat Colin bij Ten Cate doet dat ie de hele wedstrijd mag blijven staan?![]()
Rommedahl maakte anders geweldige sprintjes voor die hoekschoppen. Die besefte volledig dat de tijd stond te dringen, maar nee hoor hij moest eerst nog even 3x stuiteren met de bal, goed neerleggen, aanloop nemen, uurtje wachten, schieten. Ongelooflijk wat een stel lamzakken stonden er op dat veldquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:13 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dit team wil gvd niet eens vol gas geven om CL te halen....
was als enige kritisch hier over de aankoop van Urzaiz... maar hij komt uit Spanje en is spits dus iedereen geilt erop. vandaag bleek maar weer dat hij:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Urzaiz valt overigens GIGANTISCH tegen zeg. Waardeloze aankoop.
Ik denk dat je wel van een wanbeleid kunt spreken als je 2x op rij de CL niet haalt en je in het afgelopen decennia meer trainers hebt gehad dan de plaatselijke prostituee klanten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wanbeleid valt toch wel mee? Wellicht alleen de verkoop van Sneijder... En de aanstelling van Ten Cate, maar dat kon je ook van te voren niet weten..
Precies, tikkie breed, tikkie terug...terwijl ik die bal zowat het doel in keek.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rommedahl maakte anders geweldige sprintjes voor die hoekschoppen. Die besefte volledig dat de tijd stond te dringen, maar nee hoor hij moest eerst nog even 3x stuiteren met de bal, goed neerleggen, aanloop nemen, uurtje wachten, schieten. Ongelooflijk wat een stel lamzakken stonden er op dat veld
Kan ook aan de coach liggen... Kijk ik geloof echt wel dat iedereen zijn best gedaan heeft, maar dat het mentaal bij sommigen niet goed zat. En dat staat dan nog even los van de tactiek die Ten Cate heeft toegepast...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:13 schreef Longmen het volgende:
[..]
Helemaal gelijk maar dat is gelijk het allerpijnlijkste. Dit team wil gvd niet eens vol gas geven om CL te halen....
Rommedahl valt me niets tegen, Urzaiz is afwachten... Colin tsja, maar die haal je ook voor de breedte tegen Graafschap, niet voor de CL, dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
en dan nog eens de cornerbal uitschietenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rommedahl maakte anders geweldige sprintjes voor die hoekschoppen. Die besefte volledig dat de tijd stond te dringen, maar nee hoor hij moest eerst nog even 3x stuiteren met de bal, goed neerleggen, aanloop nemen, uurtje wachten, schieten. Ongelooflijk wat een stel lamzakken stonden er op dat veld
Ik snap die kritiek op Rommedahl en Urzaiz niet zo eigenlijk. Urzaiz speelt hooguit 5 minuten en krijgt helemaal niets bruikbaars. En ook Rommedahl heeft nog weinig kansen/speelminuten gehad.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gabri was overal te vinden, en te druk met het opknappen van al het werk wat Delorge liet liggen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:15 schreef S-Two het volgende:
Ik vond dat bij Heitinga wel meevallen, biedde zich iig veel aan en was veel aanspeelbaar itt tot bijvoorbeeld Gabri. En tjah, Steek gaf veel lange ballen, maar wat moest hij dan doen? De bal naar Collin was een balletje terug. De bal naar Vermaelen of Stam was achterin gepingel, met uiteindelijk ook een lange trap. En de bal naar Emanuelsson was soms een leuke voortzetting.
tja daar zit je dan met 50 miljoen op de bank.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze kosten weinig maar dan heb je ook wat....
Juist, dus moeten we maar gewoon doorgaan met trainers ontslaan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:16 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel van een wanbeleid kunt spreken als je 2x op rij de CL niet haalt en je in het afgelopen decennia meer trainers hebt gehad dan de plaatselijke prostituee klanten.
Flashback naar aankopen als Östlund, Bahia etc.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze kosten weinig maar dan heb je ook wat....
Urzaiz is gehaald als breekijzer. Terwijl hij in de wedstrijden waar het hele seizoen om ging, juist niet heeft kunnen brengen wat er van hem werd verwacht. Miskoop.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Rommedahl valt me niets tegen, Urzaiz is afwachten... Colin tsja, maar die haal je ook voor de breedte tegen Graafschap, niet voor de CL, dat ben ik met je eens.
Paniekvoetbal is in.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:15 schreef EnactedChaos het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ten Cate Gabri naar de kant haalde voor Urzaiz terwijl jullie daarvoor een aantal hele goede kansen hebben gekregen (met combinatievoetbal) en ajax niet echt van het hoge ballen spelen is...?
Als HtC net zo nonchalant in de kleedkamer staat als voor de camera, dan wel idd.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kan ook aan de coach liggen... Kijk ik geloof echt wel dat iedereen zijn best gedaan heeft, maar dat het mentaal bij sommigen niet goed zat. En dat staat dan nog even los van de tactiek die Ten Cate heeft toegepast...
ik heb bijna een identieke dag morgenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:18 schreef S-Two het volgende:
Ach fuck het ook allemaal, ik ga slapen. Wordt morgen weer een leuke dag bij het tentamen en daarna bij training.
Er loopt nog een spits in jong ajax die dolgraag wil en de 30 is gepasseerd...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Urzaiz is gehaald als breekijzer. Terwijl hij in de wedstrijden waar het hele seizoen om ging, juist niet heeft kunnen brengen wat er van hem werd verwacht. Miskoop.
50 - 30 (aankopen + misgelopen geld). En van die 20 miljoen blijft bar weinig over, wordt in een potje gestopt of moet afgedragen worden aan de belasting...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:16 schreef toma het volgende:
[..]
tja daar zit je dan met 50 miljoen op de bank.
Heb van Geel altijd een toffe gast gevonden maar er MOET gewoon versterking op t middenveld.
Bieddequote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:15 schreef S-Two het volgende:
Ik vond dat bij Heitinga wel meevallen, biedde zich iig veel aan en was veel aanspeelbaar itt tot bijvoorbeeld Gabri.
Ah, is dat hetquote:
Is ook niet zo gek.. Net terug van een blessure. Geldt ook voor Urzaiz... het is wat dat betreft onbegrijpelijk dat ie met zulke jongens komt... waarom geen fitte jeugdspelers? Ik heb liever dat die fouten maken dan ervaren krachten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:16 schreef Chivu het volgende:
[..]
Gabri was overal te vinden, en te druk met het opknappen van al het werk wat Delorge liet liggen.
Overigens vond iedereen Vertonghen goed invallen. Ik snap dat niet. Hij verloor toch een aantal ballen door ze te ver voor zich uit te spelen. De jongen heeft de potentie met z'n fysiek, maar vanavond was hij niet meer dan matig.
Precies, je had gewoon die als pinch-itter aan moeten stellen. Maar nee, we moeten weer zonodig een Spanjaard. Wanbeleidquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:19 schreef Longmen het volgende:
[..]
Er loopt nog een spits in jong ajax die dolgraag wel en de 30 is gepasseerd...![]()
Zoveel kreeg hij ook niet te doen in verdedigende opzicht. En aanvallend ging hij net zo lang wachten tot het gat dicht werd gelopen zodat hij die bal terug kon spelen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:15 schreef Chivu het volgende:
[..]
Colin speelde tot zijn fout gewoon acceptabel. Het enige wat vreemd is, is dat hij uberhaupt begon.
Den verdedigende back voor halen. Van der Wiel rechts, aankoop op links. Gravesen halen als stofzuiger op het middenveld en Emanuelson als vervanger van Luque gebruiken.
Jol of Ten Cate is me om het even. Maarja, eerlijk gezegd kan ik nu ook niet meer naar Ten Cate kijken zonder te bedenken dat hij de man is die verantwoordelijk is voor het twee keer mislopen van de Champions League.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:18 schreef Nashje het volgende:
Martin Jol?
'Dit gaat om 13, 14, 15 miljoen hoor!'quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:09 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik heb me een hoop zitten afkloppen van wat die klootviool allemaal schreeuwde. Ongelofelijk. Evert mag wel dood.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:18 schreef Nashje het volgende:
Martin Jol?
Ik heb een vrees van wel, zeker ook die uitspraken die hij doet over zijn tegenstanders...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:18 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als HtC net zo nonchalant in de kleedkamer staat als voor de camera, dan wel idd.
Ze hebben toch geld zat? Haal maar een keer een grote trainer om alles op de rails te zetten, met al die net-niet apen raakt de hele club en toekomst verneukt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:17 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Juist, dus moeten we maar gewoon doorgaan met trainers ontslaan?
Alleen als je iets beter kan krijgen vind ik dat acceptabel. Spijkerman een jaar laten zitten vind ik ook niks, die is veel te soft.
Verthongen kwam voor Urby... dat was echt vele malen beter. Ik zag verthongen wel een paar ballen kwijtraken, maar ook een hoop werk oppakken en er fysiek goed in gaan + een aantal goed passes geven.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:16 schreef Chivu het volgende:
[..]
Gabri was overal te vinden, en te druk met het opknappen van al het werk wat Delorge liet liggen.
Overigens vond iedereen Vertonghen goed invallen. Ik snap dat niet. Hij verloor toch een aantal ballen door ze te ver voor zich uit te spelen. De jongen heeft de potentie met z'n fysiek, maar vanavond was hij niet meer dan matig.
Maar dat deed iedereen vandaag. Verdedigend knapte hij af en toe wel wat op. Niet bijzonder, gewoon nuttig. Hij komt niveau tekort, dat is duidelijk. Maar het is de fout van degene die hem opstelt, niet van hem zelf.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zoveel kreeg hij ook niet te doen in verdedigende opzicht. En aanvallend ging hij net zo lang wachten tot het gat dicht werd gelopen zodat hij die bal terug kon spelen.
Nee man, we spelen UEFA Cupquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:20 schreef Zwansen het volgende:
Mijn condoleances. Kan me voorstellen dat jullie je erg kut voelen.
Ach, ik ben chaggie, laat me.quote:
Zou het aan hem liggen? Is dit Ajax echt minder dan onder de vorige trainers?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:20 schreef Chivu het volgende:
[..]
Jol of Ten Cate is me om het even. Maarja, eerlijk gezegd kan ik nu ook niet meer naar Ten Cate kijken zonder te bedenken dat hij de man is die verantwoordelijk is voor het twee keer mislopen van de Champions League.
Verthongen mag idd voorlopig in de basis.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:20 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Verthongen kwam voor Urby... dat was echt vele malen beter. Ik zag verthongen wel een paar ballen kwijtraken, maar ook een hoop werk oppakken en er fysiek goed in gaan + een aantal goed passes geven.
Voor iemand die van RKC terugkomt, en zn eerste wedstrijd in de voorronde CL speelt vind ik het niet slecht.
Maar Colin en Delorge in de basis tijdens zo eeen belangrijke wedstrijd..
Wie?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:20 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
Gewoon een buitenlander die 4-4-2 speelt
Ach ja vedettes als Stam en Davids zingen dit seizoen toch al ambitie loos uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:21 schreef Urquhart het volgende:
We kunnen Co ook ruilen voor Henk. Die lui in Qatar wilde toch liever Ten Cate.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |