Zei hij tijdens de bruiloft ook 'nee' voor de grap?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
Volle borsten wil niet zeggen "tieten als koeienuiers" wat jij aanneemt misschien. En raad eens? De meesten kunnen het grapje waarderen en mijn man krijgt vaak heel gevatte antwoorden op daar ze ook de humor er van inzien.
Ongeloofwaardigheid +1quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Volle borsten wil niet zeggen "tieten als koeienuiers" wat jij aanneemt misschien. En raad eens? De meesten kunnen het grapje waarderen en mijn man krijgt vaak heel gevatte antwoorden op daar ze ook de humor er van inzien.
Jij vindt een klap op de bek van je man een gevat antwoordquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
yeah right.......... leedvermaak is het beste vermaak...............quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:45 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Zoals laatst op de dam een kind aangereden werd en die moeder ernaast helemaal huilen enzo (kind zwaargewond) en gillen "Bel een ambulance !!!!".
Toen was een "Dat zei m'n vrouw vannacht ook" inderdaad erg grappig, maar dat chagerijnige mens deed net alsof ze 'm niet leuk vond
hahaha geweldig!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:39 schreef zoalshetis het volgende:
als iedereen nou eens naar elke visser die je ziet roept of schreeuwt: "heb je al iets gevangen!?"
Als je het zo'n leuke grap vindt, waarom plaats je hem dan in dit topic?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
Nee, ik vind het absoluut niet tenenkrommend, zelfs prijzenswaardig waar ik bij ben. Er is niets smerigs, goors, denigrerend of met bijbedoelingen aan. Over de rug van de persoon in kwestie wordt geen misplaatste grap gemaakt.
Die is TÉ gevat, dat kan bijna nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:12 schreef Dreammaster het volgende:
laatst stonden we met een paar collega's op de lift te wachten...
collega 1: * drukt een aantal keer snel achter elkaar op het knopje *
collega 2: Waarom doe je dat?
collega 1: Dan komt ie sneller.
collega 2: Dat werkt bij je vrouw misschien, maar bij de lift niet hoor!
![]()
Scherp +1quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:11 schreef Berkery het volgende:
[..]
Als je het zo'n leuke grap vindt, waarom plaats je hem dan in dit topic?
vreselijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:09 schreef alwaysthebest het volgende:
- Wat wil je drinken?Niks
- *leeg glas neerzet*
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:12 schreef Dreammaster het volgende:
[...]
![]()
luister lekkere schat van me. pronte borsten zijn helemaal niet aan omvang gerelateerd. je weet net zo goed als ik dat het een hele 'foute' opmerking is. kan ook wel eens lachen gieren brullen zijn met veel alcohol op.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Of.... "Dat zei je moeder vannacht ook"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:10 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Hoewel die SOMS echt meesterlijk zijn, net als "Je Moeder" grappen
En ja, ik ben iemand die dit soort opmerkingen, mits in een jolige bui, 24 uur per dag de ether in smijt. Nou ben ik niet zo onbeleefd om tegen onbekenden van die grappen te maken en wel creatief genoeg om er elke keer een andere draai aan te geven, maar ik snap heel goed wat je bedoelt
"De groenten", "Tot sinas", "Auf wienerschnitzel", "De mossel" zijn wel een paar verschrikkelijk uitgemolken klassiekers inderdaad
Standaard die ik wat regelmatiger gebruik: "Doe mij een biertje, een pilsje, een flesje en nog een Hertog asjeblieft"
Ja dat is waar... maar ik kon het niet laten om hem met jullie te delen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:18 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Maar kantoorhumor is natuurlijk een categorie apart, die eigenlijk niet in dit topic hoort
nog een elevator 'grap'.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:12 schreef Dreammaster het volgende:
collega 1: * drukt een aantal keer snel achter elkaar op het knopje *
collega 2: Waarom doe je dat?
collega 1: Dan komt ie sneller.
collega 2: Dat werkt bij je vrouw misschien, maar bij de lift niet hoor!
![]()
dat zei je moeder vannacht ookquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:22 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
ik kon het niet laten om hem met jullie te delen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:24 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
dat zei je moeder vannacht ook
hmmm, ja ok, ze kunnen dus wel leuk zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:24 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
dat zei je moeder vannacht ook
- doe maar iets frisquote:Op donderdag 30 augustus 2007 07:55 schreef Berkery het volgende:
Bij het 'wat-wil-je-drinken'-rondje:
-Doe maar iets fris
-OK, ik zet wel een raam open!![]()
- [afbeelding]
Het ging immers om haar borstenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Over de rug van de persoon in kwestie wordt geen misplaatste grap gemaakt.
Ooit eens gehad toen ik met een neef meeging vissen, die reageerde nog slechter met 'ja, broekpaling'.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:39 schreef zoalshetis het volgende:
als iedereen nou eens naar elke visser die je ziet roept of schreeuwt: "heb je al iets gevangen!?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |