JA! of Pleuroquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow ja, en aan termen als euri kan ik me ook gruwelijk ergeren...
Gelukkig heb jij er niets over te vertellen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
OMG, dat vind ik gewoon te zielig voor woorden... Ik zou jullie meteen verbannen van het terras..![]()
Terecht dat daarover gezeken wordt, oordopjes op je werk in het bijzijn van je colllega's zijn echt not donequote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:40 schreef mberg86 het volgende:
Bij mij op't werk zegt zo'n kerel eens in de paar dagen:
"En? Heb je al contact met Schiphol?"
(als ik m'n oordopjes in heb)
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:51 schreef Pakspul het volgende:
Wat eten we?
WARM Hussen met je neus ertussen![]()
Damn, wat lompquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het gebeurt weleens dat mijn man en ik op een terrasje gaan zitten en een leuk dienstertje met volle borsten bedient en aan hem vraagt wat hij wil drinken mijn man steevast zegt "moedermelk". Soms de verbijsterde smoel van het dienstertje zien is gewoon hilarisch.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:51 schreef BossFight het volgende:
Op een warme dag zei ik een keer met betrekking tot de wind.
Ik:"Hmm, lekker windje wel."
Zij:"Hihi, zal ik er nog 1 laten."
Ik:""
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:40 schreef mberg86 het volgende:
Bij mij op't werk zegt zo'n kerel eens in de paar dagen:
"En? Heb je al contact met Schiphol?"
(als ik m'n oordopjes in heb)
Zou ik ook doen als ik ook zo bekrompen van geest zou zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Damn, wat lomp![]()
Voor zulke mensen zou ik me echt plaatsvervangend schamen. Zelfs al zitten ze aan een ander tafeltje.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het gebeurt weleens dat mijn man en ik op een terrasje gaan zitten en een leuk dienstertje met volle borsten bedient en aan hem vraagt wat hij wil drinken mijn man steevast zegt "moedermelk". Soms de verbijsterde smoel van het dienstertje zien is gewoon hilarisch.
Ik moest ook hardop lachen om dezequote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:26 schreef paradoXical het volgende:
- Of iemand die een Merci-chocolaatje krijgt en lachend zegt "Merci."
Hij blijft leuk![]()
Er wordt niet over gezeken, maar hij denkt gewoon echt grappig te zijn. Ik ben hier niet de enige die hier oordopjes in heeft. Je kan je beter concentreren op het werk en je zit niet (on)bewust allerlei (telefoon)gesprekken te volgen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Terecht dat daarover gezeken wordt, oordopjes op je werk in het bijzijn van je colllega's zijn echt not done
Nee, dat soort opmerkingen van je man zijn normaalquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij er niets over te vertellen.
Nederlanders zijn inmiddels de grootste azijnpissers ter wereld.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Nee, dat soort opmerkingen van je man zijn normaal![]()
Vaste parenclub bezoekers zeker
Bon apentietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:24 schreef fathank het volgende:
De altijd grappige 'auf wiederschnitzel' is ook legendarisch
We have a winner!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik moest lachen, zegt ook iets over m'n humor...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Of een meisje van 12 betasten als je 21 bent en dan later als haar vader komt zeggen: "Grapje"... of...ik dacht dat ze 18 was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |