Ja hier worden we echt geen kampioen mee. Kun je wel schudden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:29 schreef denthemen het volgende:
Bestuur tegen de muur!
Er moet écht wat gebeuren, ik hoop dat ook de andere fans dit snappen
temper temper jij; dat maken die kakkerlakken zelf wel uit heb ik zo maar een donkerbruin vermoeden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mjah, IEDEREEN mag lachen, behalve de fucking kakkerlakken.. Zelfs FC Groningen supporters o.i.d. maar KAKKERLAKKEN moeten echt even stil wezen.
De 1e helft was natuurlijk wel verschrikkelijk.... Het zou Gewoon pasts boem vanaf minuut 1 vol erbovenop moeten. Dat was zeker niet het geval....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:30 schreef Sora het volgende:
[..]
Daarom. beetje rationeel blijven en dan zie je dat ajax niet eens zo bizar slecht speelde. Goed was anders, maar zeker niet slecht. Maar als je tegenstander meerdere keren de bal van de doellijn haalt, je dan baal je flink. Al zou ik de boel wel uitkafferen in de kleedkamer zeg, heitinga en stekelenburg lieten zien hoe het moest, de rest speelde eigenlijk niet fel genoeg en te laag tempo. Dat moest beter.
Ik had die kut Tsjech nog harder getraptquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op die vieze overtreding na wel ja.
Gabri had er gewoon bij moeten blijven..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef Chadi het volgende:
Urby zat er bij die eerste goal ook naast ..loopt uit maar verdedigd niets bij het uitlopen.![]()
Jij bent triest!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef leolinedance het volgende:
En die commentator maar volhouden dat Ajax in beide wedstrijden de betere ploeg wasTriest is dit
![]()
![]()
Ja maar die waren voor de breedte gehaald... lekker als je dan geen 1e garnituur spelers haaltquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:31 schreef Mindstate het volgende:
Colin kan het niveau niet aan, en dat had de leiding van Ajax al veel eerder moeten zien, duidelijk een vriendje van Ten Cate. Dat ook Delorge erin staat vind ik raar, leuk als 3de wissel, voor de basis is ie gewoon niet goed genoeg. Als bij aankoop van deze 2 wordt gezegd dat ze puur voor de breedte zijn, maar ze er zo vaak instaan (vooral Colin) vind ik dat onbegrijpelijk.
Ten Cate pak je spullen alsjeblieft.
Voor de wedstrijd had hij zijn excuses al klaar ...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:31 schreef Terrorbita het volgende:
Nou let op zometeen het commentaar van Henk. Die heeft weer 10 excuses eentje is al te raden ja als die 5 goede kansen erin gaan bla bla.
Ze redden het 6x niet en natuurlijk tegen Ajax redden ze het wel
Hij heeft wel gelijk, die gast liep te ouwehoeren alsof ajax de hele wedstrijd beter was. Nou ik heb Slavia godverdomme bijna net zo vaak zien aanvallen als ajax. In zon wedstrijd moet je er vanaf de 1e minuut op en bikkelen. Maar ze liepen erbij alsof het een oefenwedstrijd tegen een of andere 4e klasser was.quote:
Das nu eenmaal altijd het probleem van Ajax. Die kopen alleen maar gasten die geen strijd kunnen of willen leveren. Stam en Davids zijn dan nog een uitzondering, net als Gabri eventueel, maar verder zijn het allemaal van die mooi-weer watjes. Ajax moet eens keer paar extra beukers kopen ipv altijd maar van die 70 kilo wegende middenveldertjes die mischien wel 300x een bal kunnen hooghouden, maar geen man kunnen tegenhouden.:Nquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:31 schreef Longmen het volgende:
[..]
De 1e helft was natuurlijk wel verschrikkelijk.... Het zou Gewoon pasts boem vanaf minuut 1 vol erbovenop moeten. Dat was zeker niet het geval....
Dat was al zo fout idd. Hij liep zich vreselijk in te dekken...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:33 schreef Pinpas het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd had hij zijn excuses al klaar ...
zo van Ajax heeft die 14 miljoen van de CL niet nodig, want ze hebben genoeg geld op de bank
om te huilen toch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij wil er iemand door negers gepaald worden ook nogquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:29 schreef Sickert het volgende:
man ik ga vanacht dromen over Finidi George, Nwanko Kanu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |