Ga jij eens lekker heel gauw dood aan een of andere enge ziektequote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:27 schreef harrypiel het volgende:
lekkere reacties in dat topic dat zojuist dichtgegooid werd; normaal zijn de 020-landers altijd er als eerste bij om op zeer arrogante (dat moet "amsterdamse humor" heten, yeah right [afbeelding]) om de fans van andere clubs af te zeiken, en nu gaan ze zelf als tokkies tekeer met woorden als "sterf grafkanker hoerenjong" als er eentje een reeks uitzwaaismilies post. Tsja, beetje lastig om nu de Calimero-pics van stal te halen.
Mjah, IEDEREEN mag lachen, behalve de fucking kakkerlakken.. Zelfs FC Groningen supporters o.i.d. maar KAKKERLAKKEN moeten echt even stil wezen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:25 schreef denthemen het volgende:
Zie ik hier nou echt mensen uit Rotterdam lachen?
Ach man, vanaf dat ik hier op Fok rondloop moet ik het geziek van die tyfus calimero's al verduren als Ajax verliest. 1 keer een topic wat terug gezegd en meteen gebanned. Dus loop niet zo te jankenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:27 schreef harrypiel het volgende:
lekkere reacties in dat topic dat zojuist dichtgegooid werd; normaal zijn de 020-landers altijd er als eerste bij om op zeer arrogante (dat moet "amsterdamse humor" heten, yeah right [afbeelding]) om de fans van andere clubs af te zeiken, en nu gaan ze zelf als tokkies tekeer met woorden als "sterf grafkanker hoerenjong" als er eentje een reeks uitzwaaismilies post. Tsja, beetje lastig om nu de Calimero-pics van stal te halen.
Dat is nog het ergste je verliest van een nog minder team, voor de 2e keer.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:27 schreef Chivu het volgende:
Het interesseert me trouwens geen tyfus dat dit team niet Champions League waardig zou zijn. Alsof dat tering Slavia het wel is.
Meer dan ajax, die werken tenminste keihard voor elkaar. Niet zon stel overbetaalde mietjes die niet presteren als het moet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:27 schreef Chivu het volgende:
Het interesseert me trouwens geen tyfus dat dit team niet Champions League waardig zou zijn. Alsof dat tering Slavia het wel is.
helemaal mee eensquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:23 schreef PhifeDawg het volgende:
met Delorge, Colin, Urzaiz, Rommedahl dan wil je ook gewoon geen CL spelen. Godverdomme.
Daarom. beetje rationeel blijven en dan zie je dat ajax niet eens zo bizar slecht speelde. Goed was anders, maar zeker niet slecht. Maar als je tegenstander meerdere keren de bal van de doellijn haalt, je dan baal je flink. Al zou ik de boel wel uitkafferen in de kleedkamer zeg, heitinga en stekelenburg lieten zien hoe het moest, de rest speelde eigenlijk niet fel genoeg en te laag tempo. Dat moest beter.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja de keeper van Slavia maakte wel het verschil, dat is zeker zo.
had ie meer fouten gemaakt?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:25 schreef ampburner het volgende:
het is niet eerlijk om dit Colin aan te rekenen. Hij kan er niets aan doen dat hij het niveau niet aankan. Er had gewoon geinvesteerd moeten worden in een verdediger. Als je de bank ziet dan is het huilen met de pet op.
Dat kun je van geel en ten cate aanrekenen.
Overigens verlies je het in de eerste wedstrijd.
Juist en ik had hetzelfdequote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:29 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ach man, vanaf dat ik hier op Fok rondloop moet ik het geziek van die tyfus calimero's al verduren als Ajax verliest. 1 keer een topic wat terug gezegd en meteen gebanned. Dus loop niet zo te janken
WIj lachen wel als zij uitgeschakeld worden!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mjah, IEDEREEN mag lachen, behalve de fucking kakkerlakken.. Zelfs FC Groningen supporters o.i.d. maar KAKKERLAKKEN moeten echt even stil wezen.
Leer nou eens van je fouten knulquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:27 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ho eens.. we zijn geen Feyenoord..
AJAX WORDT KAMPIOEN!
op die vieze overtreding na wel ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:30 schreef Cheiron het volgende:
Volgens mij speelde Stam ook gewoon foutloos hoor?
Nee, dat constante gezeug in topics van andermans club is leuk. Flikker toch op man.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:30 schreef harrypiel het volgende:
Emoties zijn geen vrijbrief voor tokkiegedrag (verbaal tot fysiek geweld om ff een dwarsstraat te noemen) toch? Althans, als we de meer intelligente mensen op fok! mogen geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |