Inderdaad, doe dan nog je best er iets moois van te maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:35 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Ik kan best wat spot hebben, maar dit is gewoon zielig echt.
Of Ajax bestuur vindt zich zelf incompetent en stapt op , Ajax wordt per direct van de beurs gehaald en wordt teruggegeven aan de supportersquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
GODVERDOMME ik hoop zo dat er morgen op TT801 staat: "Ajax ontslaat Ten Cate & Colin"
TYFUSHONDEN
-Suarez is onze nieuwe Maradonna.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:35 schreef peaceman het volgende:
Mijn conclusies:
- Slavia heeft een wereldkeeper!
- Nog steeds won geen enkel Nederlands team in Praag
- Heitinga, Steek, Suarez, Huntelaar waren oke tot goed.
- Kennedy was redelijk
- Vertonghen viel goed in
- Rest wat matig tot zeer zwak.
- Henk Ten Cate is dus geen toptrainer
- "Slavia Praag mag dan geen topteam hebben, maar ze gaan wel naar de CL, Henkie!"
- Henk Ten Cate bewijst niet dat ie de coach is die Ajax verder helpt.
- Waarom speelt in vredesnaam Colin?
- Op zich hebben ze niet eens heel slecht gespeeld, maar het was helaas niet genoeg.
- Slavia terecht door.
Vraag: Wie wordt de nieuwe trainer van Ajax?![]()
dat ben ik met je eens, niet fel genoeg. ik vraag me echt af waarom ze hier zo tam begonnen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:31 schreef Longmen het volgende:
[..]
De 1e helft was natuurlijk wel verschrikkelijk.... Het zou Gewoon pasts boem vanaf minuut 1 vol erbovenop moeten. Dat was zeker niet het geval....
+ Mulder heeft gelijk: Ajax onderschat....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:35 schreef peaceman het volgende:
Mijn conclusies:
- Slavia heeft een wereldkeeper!
- Nog steeds won geen enkel Nederlands team in Praag
- Heitinga, Steek, Suarez, Huntelaar waren oke tot goed.
- Kennedy was redelijk
- Vertonghen viel goed in
- Rest wat matig tot zeer zwak.
- Henk Ten Cate is dus geen toptrainer
- "Slavia Praag mag dan geen topteam hebben, maar ze gaan wel naar de CL, Henkie!"
- Henk Ten Cate bewijst niet dat ie de coach is die Ajax verder helpt.
- Waarom speelt in vredesnaam Colin?
- Op zich hebben ze niet eens heel slecht gespeeld, maar het was helaas niet genoeg.
- Slavia terecht door.
Vraag: Wie wordt de nieuwe trainer van Ajax?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |