Beetje te laat met nog 2 dagen te gaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:57 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Stap 1 Urby verkopen.
Stap 2 Henkie ontslaan
Stap 3 Co aanstellen
Stap 4 Delorge ontslaan
Stap 5 Colin ontslaan
Stap 6 GOEDE AANKOPEN DOEN voor het eerst(Kennedy 8ergelaten)
![]()
Denk je dat mij dat wat uit maakt. of een groot gedeelte van de fans.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Volgens Ten Cate is het toch al zo een rijke club, wat maakt hem die 9 miljoen nou uit.
Jou maakt het wel wat uit, maar Ten Cate niet, mijn vorige post zijn Ten Cate zijn woorden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:15 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Denk je dat mij dat wat uit maakt. of een groot gedeelte van de fans.
Het gaat mee gewoon om de prestige van de CL en de leuke tegenstanders. Uefa cup spelen is kut het wordt pas leuk als je in de halve finale zit.
Een verdediger van formaat lijkt me wel prettigquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:24 schreef keijz het volgende:
Pfff met zulke backs heb je echt niks te zoeken in de CL
Wij als supporters willen niet die zaaddodende kut cupquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
Als jullie het een beetje fatsoenlijk doen in de UEFA Cup is toch veel gunstiger voor het Nederlands Voetbal.
Urby is nog erger dan Colin vandaag...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:28 schreef Nashje het volgende:
Wat een draaaama is die Colin zeg. Komt de bal door de lucht op hem af, met een man van Slavia in z'n rug. Kopt ie 'm achter door zodat het een ingooi is voor Slavia.
Urby is ook weer lekker bezig trouwens. Balverlies en hij sjokt er als een bejaarde achter aan. Verdomme zeg, iets meer strijd mag wel.
Dat snap ik ook, maar ajax maakt nu nauwelijks kans om de groepsfase ook maar te overleven. Dan lijkt me een leuke poging wagen om ver te komen in de UEFA toch iets beter.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wij als supporters willen niet die zaaddodende kut cup
Ten Cate eerder, want die heeft hem gehaald.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:13 schreef Black-Death het volgende:
Okee wie gaat Colin om het leven brengen?
Van mij maghetquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:15 schreef Sloggi het volgende:
Ten Cate ontslagen?
dudequote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:15 schreef firecow het volgende:
tyfes neger
Co heeft net weer werk. E. Koeman dan maar?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Van mij maghet
maar wie erin dan?
Indeedquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:15 schreef thedeedster het volgende:
Op een gegeven moment, na het zoveelste deja vu -gevoel, kan je niet meer spreken van pech...
Het meest trieste is dat het niet eens een echte verrassing is.
Heeft hij gelijk inquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:15 schreef peaceman het volgende:
Wat zei Ten Cate ook alweer? "Zo goed zijn die Tjechen nu ook weer niet?"
Gore prutser die Colin, volgens mij heeft ie geen een bal vooruit gespeeldquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:17 schreef denthemen het volgende:
200% aan ons zelf te danken!!!!! Niet de schuld van Colin want hiervoor stonden we ook 1-1
Heitinga speelt ook goed.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:18 schreef Black-Death het volgende:
Enige positieve is dat Suarez en Huntelaar goed samenspelen..
Slavia niet danquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:17 schreef Scorpie het volgende:
Wij zijn CL-onwaardig.
Nee. En topspelers hebben ze ook niet meer.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:17 schreef peaceman het volgende:
Ik zei het vorig jaar en ik zeg het weer... Is Ten Cate wel een topcoach?
Yep. En ontslaan heeft dus ook geen enkele zin....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:19 schreef Mr.Mills het volgende:
Wacht je godverredomme één jaar lang om dat schijt CL-loze seizoen te vergeten, komt er weer een.
Yep, en neem Colin mee aubquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:19 schreef Chivu het volgende:
Ten Cate moet gewoon weg nu. Dit kan gewoon echt niet. Het spijt me Ten Cate, je bent een toffe gozer, maar je moet nu gewoon optyfen.
de Gabri wissel was te begrijpen hoor...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:20 schreef Cheiron het volgende:
Colin is een aankoop van Ten Cate, tegen al het advies van Van Geel in. Je hebt een uitstekende back bijHeracles rondlopen dieminstens even goed is. En nu verkloot die lul je Chamions League deelname.
Compleet debiel dit. En dan ook Gabri eraf halen en die slome Delorge laten staan! Godverdegodver.
Die van de scheids. Anders hadden ze aan het einde van de eerste helft nog gescoordquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:19 schreef cultheld het volgende:
Wie zal Henk nu de schuld gaan geven eigenlijk? Z'n Rolex?
Flikker nou op met Coquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:18 schreef Steeven het volgende:
Kunnen we Henk niet ruilen voor Co, aangezien Henk bovenaan het lijstje stond in Qatar?
Whattup met die Delorge btw, die gast heeft echt geen bal goed geraakt volgensmijquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:20 schreef Cheiron het volgende:
Compleet debiel dit. En dan ook Gabri eraf halen en die slome Delorge laten staan! Godverdegodver.
Ik kotste hem niet uit, mede dankzij hem zijn ze toen kampioen geworden. Ik heb nooit gesnapt waarom ie weg moest.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Flikker nou op met Co
Toen hij trainer was bij Ajax kotste bijna iedereen hem uit
En nu willt iedereen weer Co terug
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GODVERDOMME
Miskoop?quote:
Ik kotste hem ook niet uitquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:22 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik kotste hem niet uit, mede dankzij hem zijn ze toen kampioen geworden. Ik heb nooit gesnapt waarom ie weg moest.
ja meneer van gaalquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:14 schreef Longmen het volgende:
De TT klopt toch?
Ik zei het vanmorgen al![]()
Ach kom op nou die klote colin hoort gewoon niet bij ajax... Het is een prutser 1ste klas....quote:
Wat een ezel zeg... oh nee die stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen. 2 identieke situaties en tegen dezelfde tegenstander een goal weg geven. Wat mij betreft is het of Colin weg of HtC en Colin.quote:
Tja de keeper van Slavia maakte wel het verschil, dat is zeker zo.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:22 schreef Sora het volgende:
mwah kan spelen kan je ajax niet bijzonder veel kwalijk nemen. Tempo lag niet hoog genoeg, dat was een min punt. Colin speelde slecht zoals gebruikelijk, urby had een nogal mindere dag. Maar verder werd er zeker niet slecht gespeeld, die tsjechen zijn zeker niet slecht. Niet voor niets dat die keeper pas 1 tegendoelpunt in de competitie heeft gehad! haalt 2x een bal van de lijn en 1 goed schot van suarez tegen.
Nou Martin Jol staat ook onder druk, die kunnen we ook peilenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik kotste hem ook niet uit
Vond het ook jammer
Maar iedereen roept nu weer de naam Co
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Miskoop?
Colin biedt zich aan voor een proefstage, Ajax accepteert, Colin beinvloedt Henk met "jij bent zo'n goede vriend, het zou echt te gek wezen als ik bij Ajax mocht blijven", Henk komt klaar, Henk haalt Colin, we moeten er GODVERDOMME nog 250 duizend euro voor neerleggen ook nog, en meneer verneukt onze CL deelname.
HOERENZOOI. KUT. Voet gekneusd nu klote bank.
Hallo. Als Urby niet staat te slapen, dan is de eerste goal wel buitenspel!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Miskoop?
Colin biedt zich aan voor een proefstage, Ajax accepteert, Colin beinvloedt Henk met "jij bent zo'n goede vriend, het zou echt te gek wezen als ik bij Ajax mocht blijven", Henk komt klaar, Henk haalt Colin, we moeten er GODVERDOMME nog 250 duizend euro voor neerleggen ook nog, en meneer verneukt onze CL deelname.
HOERENZOOI. KUT. Voet gekneusd nu klote bank.
Klopt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef Longmen het volgende:
Colin is de zondebok hier, het is duidelijk
Sorry hoor maar t is echt een jammerlijk collectief wat vanaf minuut 1 weigerde strijd te leveren. En Urby was nog veel slechter.
Het is hard maar dit team is gewoon niet CL waardig, ook zonder Colin. En de UEFA cup wordt een herhaling van vorig jaar...
Doe mij maar Ten Cate en Colin. Het ligt dicht bij elkaar. Had Ten Cate vandaag gewonnen, had hij jarenlang coach kunnen blijven. Maar dit is gewoon niet meer te houden, hij moet gewoon opbokken. En dan interesseert het me verder geen kut dat het weer een tussenjaar is. Ten Cate vertrekt aan het einde van het seizoen toch, dus wat heeft het voor nut om hem nog een jaar te laten aanmodderen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat een ezel zeg... oh nee die stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen. 2 identieke situaties en tegen dezelfde tegenstander een goal weg geven. Wat mij betreft is het of Colin weg of HtC en Colin.
Ho eens.. we zijn geen Feyenoord..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef BigFire het volgende:
Ajax gaat naar de klote.. we zien het al voor onze ogen geburen sinds we in de Arena spelen
de Arena/beursgang was de doodsteek, sindsdien zijn we nooit meer het echte Ajax geweest, hier en daar een kampioenschapje en een nationale beker, maar over het geheel alleen maar ellende. geen enkele trainer krijgt het weer op de rails, elke tegenstander kan Ajax kloppen tegenwoordig als het om het echie gaat.. we zijn het kwijt.. het enige wat ons nog overeind houd is de jeugd en het geld... maar ook het geld gaat parten spelen nu we de CL voorrondes niet meer weten te overleven.
Ajax gaat kapot, aan elke heerschappij komt een eind, we moeten het accepteren jongens.we moeten wachten.. wachten tot onze tijd weer is, wat misschien wel 10+ jaar kan gaan duren. tot die tijd Ajax blijven steunen.
Tja het zat er allemaal dik in.... Een beursgenoteerde clubquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:25 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik vertrouw gvd nooit meer een trainer, technisch directeur, algemeen directeur, tis allemaal dikke shit uiteindelijk.
Hallo. Die hele aanval begon al bij balverlies van Colin. Da's al een stuk eerder, maar daardoor wordt een aanval van Ajax verkracht en krijgt Slavia een counter.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:25 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
Hallo. Als Urby niet staat te slapen, dan is de eerste goal wel buitenspel!
Mwah.. Steek heeft het ook niet slecht gedaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:25 schreef Cheiron het volgende:
Enige, maar dan ook echt enige pluspuntjes:
- Suarez is een prachtige voetballer
- Verthongen viel goed in
- Heitinga speelde eengoede wedstrijd
- verder helemaal NIKS.
Yep. Maar iedereen iedereen in dat kutbestuur is te trots om op te stappen er iets aan te doenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef BigFire het volgende:
Ajax gaat naar de klote.. we zien het al voor onze ogen geburen sinds we in de Arena spelen
de Arena/beursgang was de doodsteek, sindsdien zijn we nooit meer het echte Ajax geweest, hier en daar een kampioenschapje en een nationale beker, maar over het geheel alleen maar ellende. geen enkele trainer krijgt het weer op de rails, elke tegenstander kan Ajax kloppen tegenwoordig als het om het echie gaat.. we zijn het kwijt.. het enige wat ons nog overeind houd is de jeugd en het geld... maar ook het geld gaat parten spelen nu we de CL voorrondes niet meer weten te overleven.
Ajax gaat kapot, aan elke heerschappij komt een eind, we moeten het accepteren jongens.we moeten wachten.. wachten tot onze tijd weer is, wat misschien wel 10+ jaar kan gaan duren. tot die tijd Ajax blijven steunen.
Hoogmoed komt voor de val; vanavond was weer een perfect voorbeeldquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:27 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ho eens.. we zijn geen Feyenoord..
AJAX WORDT KAMPIOEN!
Emoties zijn je vreemd vriend?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:27 schreef harrypiel het volgende:
lekkere reacties in dat topic dat zojuist dichtgegooid werd; normaal zijn de 020-landers altijd er als eerste bij om op zeer arrogante (dat moet "amsterdamse humor" heten, yeah right [afbeelding]) om de fans van andere clubs af te zeiken, en nu gaan ze zelf als tokkies tekeer met woorden als "sterf grafkanker hoerenjong" als er eentje een reeks uitzwaaismilies post. Tsja, beetje lastig om nu de Calimero-pics van stal te halen.
Ga jij eens lekker heel gauw dood aan een of andere enge ziektequote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:27 schreef harrypiel het volgende:
lekkere reacties in dat topic dat zojuist dichtgegooid werd; normaal zijn de 020-landers altijd er als eerste bij om op zeer arrogante (dat moet "amsterdamse humor" heten, yeah right [afbeelding]) om de fans van andere clubs af te zeiken, en nu gaan ze zelf als tokkies tekeer met woorden als "sterf grafkanker hoerenjong" als er eentje een reeks uitzwaaismilies post. Tsja, beetje lastig om nu de Calimero-pics van stal te halen.
Mjah, IEDEREEN mag lachen, behalve de fucking kakkerlakken.. Zelfs FC Groningen supporters o.i.d. maar KAKKERLAKKEN moeten echt even stil wezen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:25 schreef denthemen het volgende:
Zie ik hier nou echt mensen uit Rotterdam lachen?
Ach man, vanaf dat ik hier op Fok rondloop moet ik het geziek van die tyfus calimero's al verduren als Ajax verliest. 1 keer een topic wat terug gezegd en meteen gebanned. Dus loop niet zo te jankenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:27 schreef harrypiel het volgende:
Dat is nog het ergste je verliest van een nog minder team, voor de 2e keer.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:27 schreef Chivu het volgende:
Het interesseert me trouwens geen tyfus dat dit team niet Champions League waardig zou zijn. Alsof dat tering Slavia het wel is.
Meer dan ajax, die werken tenminste keihard voor elkaar. Niet zon stel overbetaalde mietjes die niet presteren als het moet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:27 schreef Chivu het volgende:
Het interesseert me trouwens geen tyfus dat dit team niet Champions League waardig zou zijn. Alsof dat tering Slavia het wel is.
helemaal mee eensquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:23 schreef PhifeDawg het volgende:
met Delorge, Colin, Urzaiz, Rommedahl dan wil je ook gewoon geen CL spelen. Godverdomme.
Daarom. beetje rationeel blijven en dan zie je dat ajax niet eens zo bizar slecht speelde. Goed was anders, maar zeker niet slecht. Maar als je tegenstander meerdere keren de bal van de doellijn haalt, je dan baal je flink. Al zou ik de boel wel uitkafferen in de kleedkamer zeg, heitinga en stekelenburg lieten zien hoe het moest, de rest speelde eigenlijk niet fel genoeg en te laag tempo. Dat moest beter.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja de keeper van Slavia maakte wel het verschil, dat is zeker zo.
had ie meer fouten gemaakt?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:25 schreef ampburner het volgende:
het is niet eerlijk om dit Colin aan te rekenen. Hij kan er niets aan doen dat hij het niveau niet aankan. Er had gewoon geinvesteerd moeten worden in een verdediger. Als je de bank ziet dan is het huilen met de pet op.
Dat kun je van geel en ten cate aanrekenen.
Overigens verlies je het in de eerste wedstrijd.
Juist en ik had hetzelfdequote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:29 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ach man, vanaf dat ik hier op Fok rondloop moet ik het geziek van die tyfus calimero's al verduren als Ajax verliest. 1 keer een topic wat terug gezegd en meteen gebanned. Dus loop niet zo te janken
WIj lachen wel als zij uitgeschakeld worden!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mjah, IEDEREEN mag lachen, behalve de fucking kakkerlakken.. Zelfs FC Groningen supporters o.i.d. maar KAKKERLAKKEN moeten echt even stil wezen.
Leer nou eens van je fouten knulquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:27 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ho eens.. we zijn geen Feyenoord..
AJAX WORDT KAMPIOEN!
op die vieze overtreding na wel ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:30 schreef Cheiron het volgende:
Volgens mij speelde Stam ook gewoon foutloos hoor?
Nee, dat constante gezeug in topics van andermans club is leuk. Flikker toch op man.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:30 schreef harrypiel het volgende:
Emoties zijn geen vrijbrief voor tokkiegedrag (verbaal tot fysiek geweld om ff een dwarsstraat te noemen) toch? Althans, als we de meer intelligente mensen op fok! mogen geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |