quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:59 schreef ElizabethR het volgende:
Zeven jonge vrouwen en drie jonge mannen ontvluchten de pestepidemie die in Florence woedt en verschansen zich in een villa. Zij besluiten elkaar, om de tijd te doden, elke dag een verhaal te vertellen.
Elke dag is een van de tien personen de leider van het gezelschap en bepaalt daarmee ook het onderwerp van de verhalen van die dag. De thema's lopen uiteen van 'verhalen over tegenslag die toch een goede afloop hebben' tot 'verhalen over hoe vrouwen hun man weten te bedriegen'. Elke 'dag' begint met een korte inleiding op het thema en eindigt met een afsluiting.
Welk boek en van welke schrijver?
Sorry, heb het nu goed gemaakt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:18 schreef Deceit het volgende:
tvp..
Oh en ik krijg nooit een poppetje bij de puntentelling![]()
Was nieuw in de lijst.. niks.. Nu van 1 naar 4 punten gestegen.. en niks!
Wanadoo forum enkele jaren geleden??quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Die vraag had ik ook gesteld in een ander topic.
En ik zie nu dat ze nooit een antwoord hebben gegeven op de vraag van welke schrijver het is.
[..]
Sorry, heb het nu goed gemaakt.![]()
Of bedoel je daar iets anders mee?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:35 schreef Deceit het volgende:
Wanadoo forum enkele jaren geleden??![]()
Ja.. iemand had jouw nickname eropquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of bedoel je daar iets anders mee?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:44 schreef Deceit het volgende:
san luca
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |