Tv-kaart ftwquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ga zelf dan ook niet op fok posten
Ik moet niks.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:34 schreef WEST het volgende:
[..]
doe niet zo triest.., in de NL mag je dat doen maar europees moet je voor elke nederlandse club zijn
Het is niet triest, mocht Ajax de Cl halen dan kost dat PSV een flinke zak met geld. Ik gun Ajax alles in de Uefa Cup maar de Cl nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:34 schreef WEST het volgende:
[..]
doe niet zo triest.., in de NL mag je dat doen maar europees moet je voor elke nederlandse club zijn
http://myp2p.eu/Matches/Match2.htmquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:36 schreef tha_dark het volgende:
ik zit hier maar de radio te luisteren en fok te volgen, meer zit er niet in
Die is bij mij nog steeds aan het bufferen....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:38 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
http://myp2p.eu/Matches/Match2.htm
Leg eens uit?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:38 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Het is niet triest, mocht Ajax de Cl halen dan kost dat PSV een flinke zak met geld. Ik gun Ajax alles in de Uefa Cup maar de Cl niet
maar als psv dit jaar 2e wordt en ajax wordt uitgeschakeld voor CL dan heb je kans dat volgend jaar ook geen voorronden meer wordt voor de 2e nederlandse clubquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:38 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Het is niet triest, mocht Ajax de Cl halen dan kost dat PSV een flinke zak met geld. Ik gun Ajax alles in de Uefa Cup maar de Cl niet
Ach voor Roda maakt dit toch niet uitquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:34 schreef WEST het volgende:
[..]
das waar en als ze al spelen dan worden ze in de intertoto er al uitgeschoptquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ach voor Roda maakt dit toch niet uit
Spelen nooit europees
Daaromquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ach voor Roda maakt dit toch niet uit
Spelen nooit europees
Het Nederlandse tv-geld voor de Champions League wedstrijden gaat zo rechtstreeks naar PSV. Mocht Ajax het halen dan wordt het geld gedeeld.quote:
Dat viel mij ook al op, die vent kijkt nooitquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:40 schreef Pritt het volgende:
Emanuelson alleen maar met lange ballen zonder te kijken waar hij heen speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |