iddquote:
Je foto doet het nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:31 schreef Devrim_ het volgende:
-edit-
wat dan? ajax is de donkere kleur shirts en praag wit.., niks verwarrend aanquote:
Ligt aan je tvquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:33 schreef avw1982 het volgende:
Ligt het aan mn tv of hapert de uitzending zo.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Evert ten Napel
Iemand een foto van dat stadion met 180.000 zitplaatsen?
Nergens last vasnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:33 schreef avw1982 het volgende:
Ligt aan je TV.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:33 schreef avw1982 het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:33 schreef DarkShine het volgende:
Forza Praha!
Bij mij is de uitzending perfect hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:33 schreef avw1982 het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Omdat ik iets zei over de camera
Jaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:34 schreef WEST het volgende:
[..]
doe niet zo triest.., in de NL mag je dat doen maar europees moet je voor elke nederlandse club zijn
Tv-kaart ftwquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ga zelf dan ook niet op fok posten
Ik moet niks.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:34 schreef WEST het volgende:
[..]
doe niet zo triest.., in de NL mag je dat doen maar europees moet je voor elke nederlandse club zijn
Het is niet triest, mocht Ajax de Cl halen dan kost dat PSV een flinke zak met geld. Ik gun Ajax alles in de Uefa Cup maar de Cl nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:34 schreef WEST het volgende:
[..]
http://myp2p.eu/Matches/Match2.htmquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:36 schreef tha_dark het volgende:
ik zit hier maar de radio te luisteren en fok te volgen, meer zit er niet in
Die is bij mij nog steeds aan het bufferen....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:38 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
http://myp2p.eu/Matches/Match2.htm
Leg eens uit?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:38 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Het is niet triest, mocht Ajax de Cl halen dan kost dat PSV een flinke zak met geld. Ik gun Ajax alles in de Uefa Cup maar de Cl niet
maar als psv dit jaar 2e wordt en ajax wordt uitgeschakeld voor CL dan heb je kans dat volgend jaar ook geen voorronden meer wordt voor de 2e nederlandse clubquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:38 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Het is niet triest, mocht Ajax de Cl halen dan kost dat PSV een flinke zak met geld. Ik gun Ajax alles in de Uefa Cup maar de Cl niet
Ach voor Roda maakt dit toch niet uitquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:34 schreef WEST het volgende:
[..]
das waar en als ze al spelen dan worden ze in de intertoto er al uitgeschoptquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ach voor Roda maakt dit toch niet uit
Spelen nooit europees
Daaromquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Spelen nooit europees
Het Nederlandse tv-geld voor de Champions League wedstrijden gaat zo rechtstreeks naar PSV. Mocht Ajax het halen dan wordt het geld gedeeld.quote:
Dat viel mij ook al op, die vent kijkt nooitquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:40 schreef Pritt het volgende:
Emanuelson alleen maar met lange ballen zonder te kijken waar hij heen speelt.
Netjes gekeept bedoel ik dus.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
NETJES !!
Volgend jaar gewoon AZ later proberenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:42 schreef Prik0 het volgende:
Ajax is lekker bezig hoor. Als ze zo doorgaan verdienen ze het geeneens.![]()
yep. Op zich wel aardig dat een land als geheel dan geen geld misloopt, maar dat interesseert mij ff niets nuquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:41 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Het Nederlandse tv-geld voor de Champions League wedstrijden gaat zo rechtstreeks naar PSV. Mocht Ajax het halen dan wordt het geld gedeeld.
Boeie of ze het winnen met kut spel of nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:42 schreef Prik0 het volgende:
Ajax is lekker bezig hoor. Als ze zo doorgaan verdienen ze het geeneens.![]()
Komt onze Kerkraadse teletext supporter ook weer aan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Spelen nooit europees
Ik quote hem even als je het niet erg vindt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:44 schreef RayMania het volgende:
Binnen vijf minuten scoort Suárez.
Als het gebeurt krijgt iedereen bier.
als 'ie hangt ben je los, zwaar kut dit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:44 schreef Tommeke het volgende:
Moeilijke hoek...
Die staatquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:44 schreef RayMania het volgende:
Binnen vijf minuten scoort Suárez.
Als het gebeurt krijgt iedereen bier.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Komt onze Kerkraadse teletext supporter ook weer aan.
Krijg wel hartaanvallen van hemquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:44 schreef golfer het volgende:
Met Ten Napel als commentator hebben we de laatste wedstrijden nooit gewonnen.
Urby staat idd weer flink niks te doen, als ie nou is wat meer lef in z'n spel had ...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:44 schreef Tommeke het volgende:
Kunnen ze Urby niet verkopen en Maxwell terughalen?
Huntelaar had beter naar links gekund..
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:45 schreef Thomas87 het volgende:
Kan je de wedstrijd ok via een livestream op internet kijken: tv is kaduuk......
www.myp2p.euquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:45 schreef Thomas87 het volgende:
Kan je de wedstrijd ok via een livestream op internet kijken: tv is kaduuk......
Kijk even hierquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:45 schreef Thomas87 het volgende:
http://www.nos.nl/nosstud(...)3evoorrondeajax.htmlquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:45 schreef Thomas87 het volgende:
Dat zijn wereldtoppersquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:46 schreef Rhapsody het volgende:
waarom speelt Colin? En Delorge?
idd, 4:3quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:47 schreef TC03 het volgende:
Waarom zendt de NOS nog steeds in 4:3 uit? Zijn ze debiel? Zo krijgen ze de eredivsie nooit terug natuurlijk!
Ohh dat is klotequote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:45 schreef Thomas87 het volgende:
Komt omdat Ajax ieder jaar weer de Nederlandse ranking om zeep helpt, anders kon er ieder jaar misschien 1 extra club Europa in.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Spelen nooit europees
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Milhouse en Bart in het Tsjechisch
Mooie post.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nosstud(...)3evoorrondeajax.html
De Europese ranking wordt vooral door teams als Utrecht en Groningen verneukt die de groepsfase niet halen, laat staan overleven.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:48 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Komt omdat Ajax ieder jaar weer de Nederlandse ranking om zeep helpt, anders kon er ieder jaar misschien 1 extra club Europa in.![]()
Daarom krijgt die delorge elke keer de bal...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:48 schreef Shreyas het volgende:
Het lijkt wel of elke Ajax-speler steeds de verkeerde keuze maakt. Wel afspelen als het niet moet, niet afspelen en zelf de bal behouden als het niet moet.
Het is dan ook een topopstelling van Ten Cate, Colin en Delorge zijn wereldtoppers, ze zouden zo bij pakweg Real Madrid kunnen meedraaien.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:48 schreef Shreyas het volgende:
Het lijkt wel of elke Ajax-speler steeds de verkeerde keuze maakt. Wel afspelen als het niet moet, niet afspelen en zelf de bal behouden als het niet moet.
Mwa daar loopt Drenthe nou, dus dat vind ik niet zo'n hele goede vergelijkingquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het is dan ook een topopstelling van Ten Cate, Colin en Delorge zijn wereldtoppers, ze zouden zo bij pakweg Real Madrid kunnen meedraaien.![]()
Hmm ik twijfel nog heurquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:49 schreef Paran0id het volgende:
Ik denk wel dat Ajax het gaat redden, klasseverschil is veel te groot
Ik doelde eigenlijk meer op Huntelaar, die mag je toch wel een topspeler noemen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het is dan ook een topopstelling van Ten Cate, Colin en Delorge zijn wereldtoppers, ze zouden zo bij pakweg Real Madrid kunnen meedraaien.![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:47 schreef TornadoDK het volgende:
wat een nerveus begin. ik ben bang dat het eerst 1-0 wordt dan gaat Ajax pas voetballen en uiteindleijk wordt het 1-1 ben ik bang.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Wel zielig voor ajax , arme devrim
HTC.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:53 schreef cultheld het volgende:
Had ik nu de beelden maar van HTC na de overwinning op De Graafschap.
Niet rechtstreeks. Ajax ging gewoon niet e persoonlijke duels aanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:53 schreef TheArt het volgende:
Verdomme. Tuurlijk uit een stilstaande situatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |