Het gaat ze om Lieke. Als ik zie hoe ze geen van allen echt tegen Huub zijn (Dennis dan nog het meest).quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:55 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke staat op loopt even na de keuken de rest schuift gelijk op en Lieke past er niet meer tussen.
Ik zou het wel weten ik pakte een stoel van de eethoek voor de tv en lekker zitten. Aan raken mag niet en dan?
Maar dat is haar intentie helmaal niet om iets van zichzelf bloot te geven. Alles wat Huub zegt wil ze in principe tegen hem gebruiken, of in ieder geval met die insteek is ze wel het gesprek begonnen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:57 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze praat nu heel serieus. Maar Huub praat te veel (as usual). Laat Nadia ook eens wat bloot geven.
Zelfs een redelijk normale stem, ze kan het dus wel, dat andere stemmetje is puur acteerwerk.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:59 schreef Darklight het volgende:
ze praat wel heel anders met huub dan met Dennix
tjah...als ik nadia was had ik ook een eetprobleem gehad , maar niet alleen een eetprobleem...gewoon een algeheel probleem. Vind het een van de lelijkste halfbloedjes die ik heb mogen zien op mijn netvlies...wil niet altijd negatief doen hier..maar het is zo opvallend zeg maar. Ook die altijd te korte kleding staat haar totaal niet. Het gekut aan haar haar, is ook tot en den trieste op te merken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:43 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia komt weer mooi onder get eten uit
ivm streamlocks.quote:
K*TTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:02 schreef STAP01 het volgende:
1-1
Wat een vergelijking,een kind kan je niet kopenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:09 schreef PumaStreamer het volgende:
Kijk ze nou is kijken naar Voetbal...de meest achterhaalde sport ter wereld....alsof ze echt geinteresseerd zijn...
Voetbal is mensen handel en absoluut de domste sport ooit.
Tennissers dat zijn pas sporters...Of je nou een kind uit africa koopt voor 25000 euro
of een voetballer voor 32 miljoen verkoopt, het is beide mensenhandel.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:12 schreef Ning het volgende:
[..]
Wat een vergelijking,een kind kan je niet kopen
Had je wat tegen supportersquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:09 schreef PumaStreamer het volgende:
Kijk ze nou is kijken naar Voetbal...de meest achterhaalde sport ter wereld....alsof ze echt geinteresseerd zijn...
Voetbal is mensen handel en absoluut de domste sport ooit.
Tennissers dat zijn pas sporters...Of je nou een kind uit africa koopt voor 25000 euro
of een voetballer voor 32 miljoen verkoopt, het is beide mensenhandel.
Niet te spreken over de supporters,...vaak nog dommer dan de spelers zelf. Elkaar klappen geven voor een sport is zo mega triest, in Italie runt de maffia het voetbal, in Engeland de hooligans, en nu in NL beginnen supporters ook de clubs te bedreigen, Dus ik zeg afschaffen dat kut voetbal.
Zogenaamd zware sport...een tenniser staat soms wel 5 uur op een baan. Zie een voetballer dat niet doen.
Ze drukt op de ontkalkingsknop ,dus nog even wachten. Daarom kan ze het zo goed vinden met Dennix.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:14 schreef avonne het volgende:
hoe zit het? Heeft Nadia al de beloofde koffie voor Lieke gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |