ja de terror is begonnenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:17 schreef avonne het volgende:
Nadia vertelt aan Lieke dat Huub vroeg "nadia wil je met me douchen"
Amanda en Nadia vragen of ze relatieproblemen hebben.
Of dat irritante zwart/wit gestreepte bloesje.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:16 schreef ricofromrio het volgende:
ligt het aan mij of heeft nadia elke keer hetzelfde aan
dit groene lelijke ding
of dat zwarte ding met rooie bloemen (nog lelijker)
Hoezo? 2 keer 3 kwartier is toch steeds anderhalf uur....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:15 schreef Py het volgende:
[..]
Ze gaan een kwartier missen want de rust kijken ze niet.
Ik zou dan het eerste kwartier willen missen en het einde willen zien
het ergste is dat strakke grijze onhulseltjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:18 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Of dat irritante zwart/wit gestreepte bloesje.
Welk merk vruchtensap is dat, ik kan de naam niet lezenquote:
Dan kan hij straks vol trots tegen Jaap vertellen wat er allemaal is gezegd.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:21 schreef akveor het volgende:
Het meest irritante vind ik nog dat Nadia en Amanda gaan bashen maar dat nix zich daar als een wijf mee bemoeit... Hij verschuilt zich nu weer achter de dames...
Appelsientjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welk merk vruchtensap is dat, ik kan de naam niet lezen.
Ja kloptquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? 2 keer 3 kwartier is toch steeds anderhalf uur....
Top!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:25 schreef Ning het volgende:
Appelsientje
Dat is toch hetzelfde, bij die dickhead?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:27 schreef akveor het volgende:
Brian: Talk to the dick... cause the face is not listening....
Ik zag gisteren (geloof ik) een foto van Brian die het bezorgeten zo uit het bakje naar binnen stouwde. Miljonairs van lik m'n plastic bordje.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:29 schreef Dreamboy het volgende:
Huub weer in het pak en Dennix niet dat was gisten ook al zo.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:35 schreef riri het volgende:
Daar zit Jaap met zijn vrienden op de bank....
prop je lekker vol Jaap...misschien dat je schuldgevoel dan wat minder wordt
Ik wacht morgenavond nog even af...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:39 schreef tipsch het volgende:
Huub zegt wijze woorden. En ik haak definitief af van DGK, toedeledoki DGK![]()
Hey, en ons zonder geldige motivatie achter laten...?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:39 schreef tipsch het volgende:
Huub zegt wijze woorden. En ik haak definitief af van DGK, toedeledoki DGK![]()
Ik zit er ook weer helemaal klaar voor !quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:41 schreef Giggio het volgende:
zo en nu avondje TeRRoNiX genieten.... kom maar op 100% ben er klaar voor
En wie zorgt daarvoor...Huub.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:38 schreef akveor het volgende:
Ongelooflijk. Nadia kan ook op een volwassen manier praten...
Jammer dat zich toch weer laat leiden door de rest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |