nee, maar ik had wel gebeldquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:36 schreef Toad het volgende:
[..]
O was je gister in de popquiz! Ik zat niet echt op te letten gister. Ik zag ook al Spinvis aan voor Marike Jager.![]()
Whehehehehequote:
Ik heb stiekem even midnr aanstaanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:27 schreef Toad het volgende:
Ja idd.
Ik heb ook net vandaag iemand op het station zien staan die zn gammele mobiele telefoonluidsprekers keihard had staan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:20 schreef Sirolf het volgende:
Die mobieletelefoon-herrie-site wordt wel erg veel besproken op de radio de laatste dagen...
Dit is al het derde programma waarin ik het hoor..
Nu maar hopen dat het wat oplevert...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb ook net vandaag iemand op het station zien staan die zn gammele mobiele telefoonluidsprekers keihard had staan.
Moggequote:
Think so.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:36 schreef ChatGirl het volgende:
Mogguh!
Ben ik de enige die die plaat van Robyn om tevind?
Nou, echtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:36 schreef ChatGirl het volgende:
In dit topic voorlopig nog welquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:36 schreef ChatGirl het volgende:
Mogguh!
Je hebt de radio wel aan staan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ken de plaat nog niet waar jullie het over hebben
Ik vind 'm ook niet echt zo heel erg bijzonder. Die zangeres kijkt ook zo vreemd in de clip trouwens.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, echtvind ik 'm niet, maar wederom niet zoveel bijzonders. Er zijn leukere bandjes.
Dit is een beetje 13 in dozijn.
Jaha, Kate is erg komisch. Ken je het album? Wel een beetje theatraal en musical-achtig maar best geinig.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zou Kate Nash - Foundations als ME-GA-HIT wel een goede keuze vinden.
Hej PR!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:35 schreef purplerose het volgende:
Hai lievjes
en dat plaatje van die Robyn vind ik ook nix Chatgirl
Pffff moet er niet aan denken.... Nummer 5 a 6 keer gehoord, maar ik vind het echt 100x niks.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:05 schreef Sirolf het volgende:
Ik zou Kate Nash - Foundations als ME-GA-HIT wel een goede keuze vinden.
Munich is toch al een oud nummerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pffff moet er niet aan denken.... Nummer 5 a 6 keer gehoord, maar ik vind het echt 100x niks.
Editors - Munich hoor ik veeeeeeeeeeeeeel liever, wat een plaat !!!
De nieuwe single is An end has a start van het gelijknamige album. Wat een band zeg!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Munich is toch al een oud nummerof is die óók alweer voor een 2e keer uitgebracht?
Laat het mijn moeder maar niet horen, die is groot fan van de Editorsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:30 schreef Toad het volgende:
[..]
De nieuwe single is An end has a start van het gelijknamige album. Wat een band zeg!![]()
Eind oktober in Paradiso!![]()
hopelijk krijgen we niet zo'n verkiezing als de vorige keer, dat was echt ruk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:33 schreef Toad het volgende:
Serious Request dit jaar voor schoon water!
http://www.nosheadlines.nl/forum.php/list_messages/7782
Nope, maar Munich was op de radio toen ik reageerde op Sirolf, vandaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Munich is toch al een oud nummerof is die óók alweer voor een 2e keer uitgebracht?
Ik nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:59 schreef TheVulture het volgende:
Wie maakt me blij met het ontslag van Coen en Sander?
Sander ookquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik niet
Tevens: Coen mag dan wel blijven
Tevens²: WB!
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:01 schreef Maricha het volgende:
Haaaaaaaaai
enne ppssssttt Badeend t-shirts!
Ik vind het maar mwah.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:44 schreef -Hans- het volgende:
Wat een f*cking goede plaat zeg die van Hard-Fi - 'Suburban Knights'. Plaat is volgens mij toch al een tijdje uit, maar je hoort 'm nu steeds vaker op 3FM. Over potentiële Meeeeeeeegahit kandidaten gesproken, Hard-Fi is volgens mij wel een kandidaat.
En de mensen die de fijne plaat van Modest Mouse (Dashboard) kennen horen op het einde van 'Suburban Knights' een herkenbaar stukje.
Ik vind 'm erg goed.
Nooit meer een eendzaam bestaan, mag ik gokken? :pquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:01 schreef Maricha het volgende:
Haaaaaaaaai
Door 'big' in de URL van de afbeelding aan te passen naar 'original', werkt op alle AngryBytes-sites hetzelfde.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:11 schreef Maricha het volgende:
Waar haal je die grote foto's vandaag? Dat wilde ik niet.....
Ik denk dat luisteraars voortaan géén webcam meer hangen, maar gewoon de Maricha-poster boven hun bed hangen (Ik dan weer niet, sorryquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:11 schreef Maricha het volgende:
Waar haal je die grote foto's vandaag? Dat wilde ik niet.....
ppffff gelukkigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Door 'big' in de URL van de afbeelding aan te passen naar 'original', werkt op alle AngryBytes-sites hetzelfde.
Maar er is geen link naartoe, dus 'normale' bezoekers zullen ze niet zomaar zien.
Haaaaaaajquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:01 schreef Maricha het volgende:
Haaaaaaaaai
Kate Nash vind je 100x niks, maar dit onnozele geschreeuwquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Linkin Park, jammer dat Roel er niet is.
Michiel, hoe voelt het nou, je zelf terug te zien op FOK?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/aug/30/thumb/img46.jpg]afbeelding][/url]
Nog steeds onwennigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:26 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Michiel, hoe voelt het nou, je zelf terug te zien op FOK?*houdt microfoon voor Michiel*
Beetje jennen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:24 schreef cosmick het volgende:
Kate Nash vind je 100x niks, maar dit onnozele geschreeuw,
.
* -Hans- hoopt op Veenstra Veenstra! - Gerard Ekdom en nog iemand... in het glazen huis.quote:Serious Request 2007 voert actie voor water
RIJSWIJK (ANP) - Serious Request, de jaarlijkse decemberactie van 3FM en het Rode Kruis, staat dit jaar in het teken van schoon water. Dat heeft 3FM donderdag bekendgemaakt.
Drie dj's gaan vanaf 19 december tot kerstavond in het bekende glazen huis weer geld inzamelen en tegelijkertijd radio maken voor een betere drinkwatervoorziening.
,,Schoon water is van levensbelang, maar voor ruim een miljard mensen ter wereld niet vanzelfsprekend. Jaarlijks overlijden 4 miljoen mensen door gebrek aan schoon water. Voor deze stille ramp doet 3FM de week voor kerst een Serious Request'', aldus de organisatie.
Planet
Veenstra, Ekdom en.... Verschuurenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* -Hans- hoopt op Veenstra Veenstra! - Gerard Ekdom en nog iemand... in het glazen huis.
Gaat vast weer unieke radio worden.![]()
Hoi BorisZ![]()
Op http://www.3fmfan.nl/page/raaddemegahit is het qua Megahit nu deze top 3:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ff geyoutubed op Kate Nash, wat een schattig accentleuk liedje.
Natúúrlijk komt dat door de tour, zoals elk jaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Damn... 3FM - 0.3 % in de maand juni//juli.. 7.5% was 7.8%. Radio 1 wint trouwens flink, zou dat komen door de Tour de France?
Robyn hoop ikquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op http://www.3fmfan.nl/page/raaddemegahit is het qua Megahit nu deze top 3:
1. Robyn - With Every Heartbeat
2. Foo Fighters - The Pretender
3. Kate Nash - Foundations
We zullen zien wat het is geworden morgen...
Verschuuren! Verschuuren! Verschuuren! Verschuuren! Verschuuren!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Veenstra, Ekdom en.... Verschuurenof annemieke
![]()
Waar hèb je het over!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:34 schreef borisz het volgende:
psv, naar Inter, Moskou en fenerbahce
VOEBALLUHHHHHHquote:
Kate Nash vind ik schattig, maar toch een beetje on-3FM. De nieuwe FF vind ik niet zoveel bijzonders; wel lekker, maar nergens wordt het spannend. En Robyn vindi ik een niemandalletje die iedereen volgende week volgende week alweer vergeten is. De nieuwe Editors dan maar?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op http://www.3fmfan.nl/page/raaddemegahit is het qua Megahit nu deze top 3:
1. Robyn - With Every Heartbeat
2. Foo Fighters - The Pretender
3. Kate Nash - Foundations
We zullen zien wat het is geworden morgen...
nou....dat dusquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Natúúrlijk komt dat door de tour, zoals elk jaar.
3FM zakt altijd wat in tijdens de zomer en rond december, dat is al jaren zo. Niets om je over te verbazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |