Ik heb het origineel hier ook nog ergens staan...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:13 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat het Kwik Kwek en Kwak waren![]()
Sorrie lieverd, dat heb ik niet in me arsenaal zittenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
He PR, heb jij toevallig een foto van een sjiek gedekte tafel. Schuin genomen; met wijnglazen ofzo, zwart tafelkleed....
Ik heb iets in mijn hoofdzitten, geen goede glazen in huis enzo. (lees=ik ben lui...)
Google geeft geen goed resultaat en jij maakte toch ook veel foto`s...![]()
Nu is het alleen nog wachten op iemand die een banaan-vraag doet en het rijtje is compleet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En dan heb ik in de reclame hieronder staan: "meld je hier, aan"![]()
Jammer, moet ik hem zelf maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
Sorrie lieverd, dat heb ik niet in me arsenaal zittenwel veel andere stuff toegevoegd aan me online archief
Forza Slaviaquote:
ik ga via Langs de Lijn ook richting TVquote:
Thx! Afgelopen weekend rondje maassluis gedaan en kwam deze grafittie piece tegenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jammer, moet ik hem zelf maken.Architectuur vind ik het leukst
Maar dan bouw ik mijn studiootje van het weekend wel op![]()
Deze is wel gaaf, qua kunst en foto:
http://fotoboek.fok.nl//userpics/52349/100_0701fok.jpg
Inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:28 schreef Sirolf het volgende:
Bij dit nummer moet je gewoon dit filmpje erbij kijken: http://nl.youtube.com/watch?v=osnUB9bUm-E (vanaf ongeveer 2:30).
Thanksquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:28 schreef purplerose het volgende:
Nette pics van jou trouwens, zal later nog ff op me gemak kijken![]()
EN aanstaande vrijdag te gast in de Freaknacht!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:27 schreef Toad het volgende:
Nog Renske fans hierzo? (ze was nog te gast bij MetMichiel deze maand)
Binnenkort komt ze met een nieuw boek, haar eerste roman.
[afbeelding]
Zie ook: http://www.renskedegreef.nl/
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:37 schreef MichielV het volgende:
[..]
EN aanstaande vrijdag te gast in de Freaknacht!
Had jij die N95 al?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:37 schreef MichielV het volgende:
[..]
EN aanstaande vrijdag te gast in de Freaknacht!
Zou die al flink afgeprijst zijn in maart als mn abonnement afloopt?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Had jij die N95 al?
Anders is er een nieuw speeltje uit van Nokia![]()
Zeg nooit nooitquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:47 schreef Marc63 het volgende:
Hey, Timbaland zit vandaag niet in het requestuur!![]()
Als het net zo hardquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zou die al flink afgeprijst zijn in maart als mn abonnement afloopt?
Op dit moment staat Robyn ruim voor, maar het is inderdaad afwachten. Lastige keuze...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:58 schreef Toad het volgende:
Lastig Sirolf, het raden van de megahit voor volgende week.
Niet op het station geklommen voor de verandering?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:13 schreef MutZ het volgende:
Zoooo... Amsterdam ook weer overleefd... Amsterdam heeft mij ook weer overleefd...
Dat doet Glacier altijdquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet op het station geklommen voor de verandering?![]()
Slaap lekker!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:20 schreef MutZ het volgende:
Maar goed, morgen werken, dus 5:15 de wekker, ik ga pitten
Gisteren was voor mij voorlopig het eerst.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:29 schreef Toad het volgende:
En Feivel, ga je de popquiz doen?
O was je gister in de popquiz! Ik zat niet echt op te letten gister. Ik zag ook al Spinvis aan voor Marike Jager.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:35 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Gisteren was voor mij voorlopig het eerst.
Misschien in de herfstvakantie weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |