zullen we gewoon wegzappen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:40 schreef Ecila111 het volgende:
Kunnen ze na de reclame niet iets leuks uitzenden?
Ik heb weinig hoopquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:40 schreef Ecila111 het volgende:
Kunnen ze na de reclame niet iets leuks uitzenden?
Nee!! Weer gemistquote:
Eerst een zoontje en dan een dochtertjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:37 schreef Sanne het volgende:
ik wil je kindje....
echt de rillingen lopen over mijn rug.
Ben blijven hangen.....quote:
dito.quote:
Die kunnen samen mooi kindjes maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:51 schreef Ecila111 het volgende:
Die donkere leek wel familie van Dennis!!!
De film om 20.30 uur op 5 schijnt leuk te zijn, feelgoodmovie..... kan ik hierna wel gebruiken.quote:
mmm feelgoodmovies werken op mij altijd averechts.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:54 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
De film om 20.30 uur op 5 schijnt leuk te zijn, feelgoodmovie..... kan ik hierna wel gebruiken.
Method Acting?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:57 schreef Ecila111 het volgende:
Het span gaat er haast zelf nog in geloven. Hoe noemen ze dat soort acteren ook al weer. Dat je je helemaal inleeft in je rol.
method actingquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:57 schreef Ecila111 het volgende:
Het span gaat er haast zelf nog in geloven. Hoe noemen ze dat soort acteren ook al weer. Dat je je helemaal inleeft in je rol.
'k Was slimmer dan ik dacht.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
method acting
maar dat is dit zeker niet![]()
Ik kijk morgen niet. Moet nodig eens een kroeg bezoeken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:00 schreef kissa het volgende:
Ik weet niet of ik morgen kijk: weer Nadia en Dennis
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:00 schreef kissa het volgende:
Ik weet niet of ik morgen kijk: weer Nadia en Dennis
My big fat Greek weddingquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:02 schreef Sanne het volgende:
Die film, is dat A beautiful mind?
Die lijkt me weer wel wat, maar staat hier als drama aangegeven.
Alles beter dan Dennix.
ah, dat is idd wel een feel good movie.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:04 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
My big fat Greek wedding
Romantische komedie Wanneer Tula Ian ontmoet, is ze op slag verliefd. Maar het feit dat Ian geen Griek is, zorgt voor de nodige beroering bij haar ouderwetse, Griekse familie.
Dank je, dan ga ik zeker kijken! Net5-ze.....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:05 schreef Sanne het volgende:
[..]
ah, dat is idd wel een feel good movie.
veel plezier! ik hou het bij Net 5.
Inderdaad. Na dit soort slappe klote uitzendingen, heb ik ook de neiging om me te gaan bezatten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:01 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik kijk morgen niet. Moet nodig eens een kroeg bezoeken.![]()
Ik zie meer reclame dan verhaalquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:46 schreef Copycat het volgende:
Goeie cap van een niet noemenswaardige uitzending. De zoveelste op rij.
Zelfs de topics gaan in de herhaling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |