Waar moet ik nou posten?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:45 schreef tong80 het volgende:
Hou maar open want dit slaat nergens op
De uitzending van donderdag 30 augustus
Ja het is weer herhaling van zetten. Maar ik blijf volhoudenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:47 schreef Copycat het volgende:
Eensch.
Vind je het ook een kutuitzending, tong? Wederom?
Doe deze maar ja, maak van die ander maar weer woensdagquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:47 schreef tong80 het volgende:
Hier dat andere topic is van gisteren
Misschien een crimineel, met connectiesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:49 schreef jassy het volgende:
Wrom wordt de naam van de ex van nadia weggepiept?
Misschien is het wel een BNerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien een crimineel, met connecties![]()
Of een voetballer, luisterend naar de naam Serginho Greene die dus klaarblijkelijk niet met het programma geassocieerd wenst te worden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:51 schreef HiDiHo het volgende:
Misschien een crimineel, met connecties![]()
Ik zie dat je mod bent. Ik ken je nioet. Van welk mij onbekend subforum ben jij de mod die niemand kent ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:59 schreef paddy het volgende:
Heden, zal ik die andere wel dichtgooien:+ Kunnen we niet gewoon de titel veranderen? Of hebben jullie een hekel aan bladeren
Heden? Of noem je mij een man met een typo?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:59 schreef paddy het volgende:
Heden, zal ik die andere wel dichtgooien:+ Kunnen we niet gewoon de titel veranderen? Of hebben jullie een hekel aan bladeren
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie dat je mod bent. Ik ken je nioet. Van welk mij onbekend subforum ben jij de mod die niemand kent ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |