Brian heeft wel een lekker lijf hoor, maar de rest...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
stel dat dit niet Brain zou zijn, dan zouden volgens mij nog best veel mensen m lekker vinden.
Smaken verschillenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
stel dat dit niet Brain zou zijn, dan zouden volgens mij nog best veel mensen m lekker vinden.
Je verwart slim met laf....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:49 schreef dgk_fan het volgende:
Dennis is echt slim om Jaap alles op te laten knappen ! Hij speelt het
spel ECHT intelligent ! Iedereen straks ruzie en SuperDennis gaat er
met het been De Villa vandoor !!![]()
Er loopt een topic over: Gouden Kooi-Jaap op dodenlijstquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:49 schreef SIRA het volgende:
http://www.nu.nl/news/121(...)d_op_dodenlijst.html
heb ik dit nou gemist ? ?
of is het al langs gekomen ?
Jaap is de grootste acteur in dat hok dus speelt hij het spelletje gezellig mee.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:47 schreef Disana het volgende:
Jaap: [ ] dat ik nog focking drie jaar hier zit.
Dan krijg je toch het idee dat ze niet weten dat het binnenkort is afgelopen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Er loopt een topic over: Gouden Kooi-Jaap op dodenlijst
Ze zouden echt wel anders reageren als ze zouden weten dat het over 4maanden is afgelopenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap is de grootste acteur in dat hok dus speelt hij het spelletje gezellig mee.
Denk aan het gesprek met CORA waarin ze zei dat hij er thuis, tussen Kerst en Oud en Nieuw, anders over zou denken.
Jaap begreep haar dondersgoed.
Precies en dat is waarschijnlijk ook de taktiek van Jaap. Hij vergeet echter dat ie veel goodwill bij Huub heeft verloren.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:49 schreef wie.. het volgende:
Als Lieke weg zou gaan dan zou Jaap wel voor Huub moeten kiezen anders zal hij de volgende zijn
Wat is assertief ???quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Je verwart slim met laf....
En misschien is ie intelligent maar dat heb ik nog niet echt gezien. Hij kan z'n mondje goed roeren alleen is ie niet assertief genoeg.
Volgens mij worden we als streamer massaal in de zeik genomen. Ineens allerlei plannen om Huub en Lieke weg te stemmen zodat wij lekker doorstreamen en blijven betalen en dat nog 4 maanden lang.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:55 schreef blomst het volgende:
Brian is dus nog wel bezig om Jaap van nadia en Dennix los te weken.
Er gaat helemaal niemand met de villa vandoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:49 schreef dgk_fan het volgende:
Dennis is echt slim om Jaap alles op te laten knappen ! Hij speelt het
spel ECHT intelligent ! Iedereen straks ruzie en SuperDennis gaat er
met het been De Villa vandoor !!![]()
eenschquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij worden we als streamer massaal in de zeik genomen. Ineens allerlei plannen om Huub en Lieke weg te stemmen zodat wij lekker doorstreamen en blijven betalen en dat nog 4 maanden lang.
Kijk morgen gezellig mee, dan weet je het, net als wijquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:03 schreef neehe het volgende:
Weet iemand wie er morgen op de stoel zit, of wordt dat niet meer bekend gemaakt ?
Dennis is bang dat Jaap toch voor Huub gaat kiezen, Jaap heeft helemaal geen zin om met de plannen van Dennix mee te doen.
Volgens mij vertrouwt hij Jaap niet meer.
Jij had nog niet gehoord dat DGK aan het einde van dit jaar stopt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Off-topic
Jaap:Nog 3 jaar hier.
Cora zei zondag nog tegen Jaap
Cora: Rond Kerst en Oud&Nieuw dan lach je hierom.
------
EnBrian had het over de vele vuurwerkshow op de Antillen waar hij elk jaar naar toe gaat.
en heeft zelf al een vliegticket laten bestellen door zijn moeder.
Ja, maar anders wisten we het al van te voren, dan stond hier een lijstje.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk morgen gezellig mee, dan weet je het, net als wij![]()
Daar staat: "Als je assertief goed reageert dan kom je op voor je eigen mening, rechten en standpunten zonder je gesprekspartner(s) agressief te benaderen zodat zij in hun waarde blijft/blijven."quote:
?????????????????????????????quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:10 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Daar staat: "Als je assertief goed reageert dan kom je op voor je eigen mening, rechten en standpunten zonder je gesprekspartner(s) agressief te benaderen zodat zij in hun waarde blijft/blijven."
Nou dat is toch PRECIES het verschil tussen Dennis en 'die anderen' ?? Dennis is
juist degene die zich niet gaat verlagen tot schelden of aggresiviteit !!!
Vind je? Kwaak kwaak...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:10 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Daar staat: "Als je assertief goed reageert dan kom je op voor je eigen mening, rechten en standpunten zonder je gesprekspartner(s) agressief te benaderen zodat zij in hun waarde blijft/blijven."
Nou dat is toch PRECIES het verschil tussen Dennis en 'die anderen' ?? Dennis is
we zijn het natuurlijk allemaal met je eens, dat dennix en nadia enorm veel toevoegen aan dgkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:11 schreef Darklight het volgende:
Ik ben het ermee eens dat Lieke wegmoet
die voegt niks toe
en dennis gaat alleen maar af...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:10 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dan gaan de batterijen van hun zenders niet zo snel leeg, ze proberen de kosten een beetje te drukken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:07 schreef Darklight het volgende:
waarom praten die lui zo zacht
Die zijn nu nog volop in de uitzending, die gaan niet wegquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:13 schreef Verida het volgende:
[..]
we zijn het natuurlijk allemaal met je eens, dat dennix en nadia enorm veel toevoegen aan dgk![]()
Ja, ik vind van wel. Dennis loopt achter niemand aan, dus heeft zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |