Aan wie vertelt hij dat?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:18 schreef riri het volgende:
Zo...nou komt de aap uit de mouw...jaap vindt lieke een sterke speelster....hij heeft liever dennix-nadia en brian-amanda omdat ie die 2 vrouwen erg zwak vindt
Dennix is helemaal in de war, ik lach me kapot. Hij weet echt niet meer wat hij moet denken of zeggen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:18 schreef riri het volgende:
Zo...nou komt de aap uit de mouw...jaap vindt lieke een sterke speelster....hij heeft liever dennix-nadia en brian-amanda omdat ie die 2 vrouwen erg zwak vindt
Ik roep steeds al dat Jaap bang is voor Huub en Lieke.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:18 schreef riri het volgende:
Je hebt gewoon gelijk, en hij heeft ook door dat Dennis hem alles wil laten doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik roep steeds al dat Jaap bang is voor Huub en Lieke.
quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:22 schreef riri het volgende:
Huub zou bang zijn voor de ontslagronde voor het bashen van Dennix![]()
![]()
![]()
Een tsunami van? Ik stel een tsunami voor van kritische streamers die een zondagmiddag mogen komen vertellen wat ze vinden van de miljonairsquote:
Inderdaad ! Als Dennis 2x blaast, blaast 'ie Kikker-Huub ZO DE POORT UIT !!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Alsof jij geen zeven kleuren schijt als Dennis 'kwaak-kwaak!' roept.
Das het probleem... Huub is tegoed van vertrouwen.... hij heeft nog steeds hoop dat Jaap terugkomt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:23 schreef riri het volgende:
nou en....huub is echt niet bang voor je hoor jaap...steun dennix maar....huub weet toch dat je een zwakkeling en een verrader bent
Als ik Jaap nu hoor praten krijg ik toch echt het idee dat hij voor Huub gaat en Dennix in de zeik neemt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:29 schreef Desii het volgende:
[..]
Das het probleem... Huub is tegoed van vertrouwen.... hij heeft nog steeds hoop dat Jaap terugkomt.
nee...huub vertrouwd jaap heus niet....huub weet dat jaap een spel speelt,dat doet huub zelf ook....huub heeft een band met jaap die dieper ligtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:29 schreef Desii het volgende:
[..]
Das het probleem... Huub is tegoed van vertrouwen.... hij heeft nog steeds hoop dat Jaap terugkomt.
Jij geloof ook teveel in Jaap, Jaap gaat voorzichzelf, en hij weet dat hij beter/sterker in de finale staat met Dennix en nadia.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik Jaap nu hoor praten krijg ik toch echt het idee dat hij voor Huub gaat en Dennix in de zeik neemt.
Ook wat dat betreft past hij prima bij het rijtje van Amanda en Brian. Hun eigen tekortkomingen projecteren op anderen, daar zijn ze heel goed in.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:34 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis heeft het de hele tijd over hoe bang Huub & Lieke zijn. Ik snap niet waar hij dat vandaan haalt. Volgens mij is het gewoon een projectie van zijn eigen gevoelens en is hij zelf de bangste van allemaal.
Lieke ging ook absoluut niet aan de kant toen met dat afwasmiddel gedoe.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik roep steeds al dat Jaap bang is voor Huub en Lieke.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:35 schreef Desii het volgende:
Nix: hoor je Lieke .. snik, snik onder de dekens.... Huub is echt wel bang, dat Lieke eventueel weggaat... en zit niet lekker in zijn vel
Nix: toen Huub daar in de stoel zat, werd hij echt een klein jochie.. hij is een luchtballon met een groot ego
Nou lulletje rozewater Nix.... wat je zegt ben je zelf.. met je kont door de helft...![]()
Als ie het maar lang genoeg blijft herhalen dan zal ie op den duur zichzelf wel gaan geloven.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:34 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis heeft het de hele tijd over hoe bang Huub & Lieke zijn. Ik snap niet waar hij dat vandaan haalt. Volgens mij is het gewoon een projectie van zijn eigen gevoelens en is hij zelf de bangste van allemaal.
Jaap draait zo de hele handel om hoor,dan is zo dennix de lulquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke ging ook absoluut niet aan de kant toen met dat afwasmiddel gedoe.
Ik ben ervan overuigd wanneer Jaap zich aan zou sluiten bij Huub en Lieke dat Lieke Huub een mes in z'n rug steekt. Immers Huub is erg populair met stemmen en tegen Jaap zal ze meer kans hebben.
Het probleem is nu denk ik dat er geen constructieve gesprekken plaats kunnen vinden tussen Huub/Jaap en Lieke/Jaap daar is het te vroeg voor. Ik snap niet dat Jaap daar geen mogelijkheid inziet.
nix begon al bijna te janken omdat ie dacht dat ie eruit egzet zou worden omdat ie die roos had vernield.... over bang gesproken....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:35 schreef Desii het volgende:
Nix: hoor je Lieke .. snik, snik onder de dekens.... Huub is echt wel bang, dat Lieke eventueel weggaat... en zit niet lekker in zijn vel
Nix: toen Huub daar in de stoel zat, werd hij echt een klein jochie.. hij is een luchtballon met een groot ego
Nou lulletje rozewater Nix.... wat je zegt ben je zelf.. met je kont door de helft...![]()
toen hij dat kaartje van Huub en Lieke verscheurd idd.... moest hij die brief uit handen geven aan Natasjaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:39 schreef akveor het volgende:
[..]
nix begon al bijna te janken omdat ie dacht dat ie eruit egzet zou worden omdat ie die roos had vernield.... over bang gesproken....![]()
![]()
Ze zijn niet echt creatief inderdaad, terwijl ze toch tijd genoeg hebben om iets te bedenken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:39 schreef riri het volgende:
[..]
Jaap draait zo de hele handel om hoor,dan is zo dennix de lul
enige wat me nu opvalt is dat deze personen met geen enkel constructief plan kunnen komen..zelfs hun praten over plannen is gebaseerd op NIX
Ze baseren alles op angst, en we weten inmiddels dat Huub nergens bang voor is, dat kan nog leuk worden dus.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:39 schreef riri het volgende:
[..]
enige wat me nu opvalt is dat deze personen met geen enkel constructief plan kunnen komen..zelfs hun praten over plannen is gebaseerd op NIX
Jaap z'n doel was dan ook al om de zaak te vertragen... iets wat Huub en Brian hem kwalijk namen en daarom begonnen over of Jaap kandidaat zou kunnen zijn voor ontslag. Als een dictator ging hij zich gedragen en zich bij nix en Nadia aansluiten. Hij heeft simpel ervoor gekozen om de zaak te blijven vertragen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:39 schreef riri het volgende:
[..]
stel dat dit niet Brain zou zijn, dan zouden volgens mij nog best veel mensen m lekker vindenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |