abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 29 augustus 2007 @ 17:17:06 #1
137949 Disana
pi_52785094
Dennis is net klaar met zangles bij zangleraar Rob. Eigenlijk was het nauwelijks echt een les... het was voornamelijk zingen. Duidelijk is dat Dennis een grote voorkeur heeft voor fake Amsterdamse smartlappen zingen.

Amanda had de leraar van te voren ook even aangesproken, en krijgt na Dennis ook nog wat tijd van hem. 'Hero' komt er beroerd uit, en Rob zal de volgende keer wat ballads meenemen.

Weg met de ademsteun waarop Juf Judith zo hamerde: alles is er al, en je weet al je hele leven hoe je moet ademen.

Jaap en Dennis praten in de tuin. Kennelijk heeft Dennis doorgegeven dat Brian had gezegd dat hij tegen Jaap moest zeggen in actie te komen. Jaap voelt daar helemaal niets voor, want de afspraak was slechts dat hij Dennis zou beschermen. Grappend zegt hij dat hij los zal gaan op Huub als Dennis losgaat op Brian. Dennis lacht wat schaapachtig.

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams

Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC]

Voor wie meer wil bijdragen:

Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates

Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen

Ben je op de hoogte van alle ins en outs, dan is je kennis hier welkom:
[DGK] Vraag het een streamer

Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Als je op Active Topics in de tweede menubalk hierboven klikt, kom je terecht in een lijst met links naar aktieve topics; de actuele COS staat hierbij.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:18:24 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52785131
... komt de zondvloed?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52785134
Zo...nou komt de aap uit de mouw...jaap vindt lieke een sterke speelster....hij heeft liever dennix-nadia en brian-amanda omdat ie die 2 vrouwen erg zwak vindt
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:19:28 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52785158
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:18 schreef riri het volgende:
Zo...nou komt de aap uit de mouw...jaap vindt lieke een sterke speelster....hij heeft liever dennix-nadia en brian-amanda omdat ie die 2 vrouwen erg zwak vindt
Aan wie vertelt hij dat?
pi_52785171
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Aan wie vertelt hij dat?
Aan zn beste vriend Dennis.
pi_52785180
huub en lieke....ga d'r voor...speel deze camping-gasten weg....jullie kunnen het
bij dit groepje werken plannetjes niet eens....die kunnen nix
  † In Memoriam † woensdag 29 augustus 2007 @ 17:21:33 #7
135305 beequeen
Lost.
pi_52785207
quote:
Dennix is helemaal in de war, ik lach me kapot. Hij weet echt niet meer wat hij moet denken of zeggen.
Volgens mij loopt de stemmingsronde morgen toch anders dan ik in gedachte had.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † woensdag 29 augustus 2007 @ 17:21:50 #8
137949 Disana
pi_52785213
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:18 schreef Copycat het volgende:

... komt de zondvloed?
... kabbelt het leven door
pi_52785221
quote:
Ik roep steeds al dat Jaap bang is voor Huub en Lieke.
Goedemorgen :W
pi_52785222
Huub zou bang zijn voor de ontslagronde voor het bashen van Dennix
pi_52785238
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:22 schreef blomst het volgende:

[..]

Je hebt gewoon gelijk, en hij heeft ook door dat Dennis hem alles wil laten doen.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:23:10 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52785244
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
... kabbelt het leven door

Ik wil een Tsunami in Eemnes.
pi_52785257
nou en....huub is echt niet bang voor je hoor jaap...steun dennix maar....huub weet toch dat je een zwakkeling en een verrader bent
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:24:17 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52785268
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:22 schreef riri het volgende:
Huub zou bang zijn voor de ontslagronde voor het bashen van Dennix

Alsof jij geen zeven kleuren schijt als Dennis 'kwaak-kwaak!' roept.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:24:29 #15
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_52785271
pi_52785284
als twee mensen tegen terror kunnen zijn huub en Lieke het wel..wat die wel niet doorstaan hebben met deze camping-gasten
  † In Memoriam † woensdag 29 augustus 2007 @ 17:25:16 #17
137949 Disana
pi_52785290
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik wil een Tsunami in Eemnes.
Een tsunami van? Ik stel een tsunami voor van kritische streamers die een zondagmiddag mogen komen vertellen wat ze vinden van de miljonairs
  † In Memoriam † woensdag 29 augustus 2007 @ 17:26:29 #18
137949 Disana
pi_52785317
Dennis is duidelijk teleurgesteld dat Jaap niet uit zichzelf wil ageren tegen Huub.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:27:18 #19
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_52785332
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Alsof jij geen zeven kleuren schijt als Dennis 'kwaak-kwaak!' roept.
Inderdaad ! Als Dennis 2x blaast, blaast 'ie Kikker-Huub ZO DE POORT UIT !!
(En Sliko erachteraan !!)
pi_52785342
Jammer dat Huub en Lieke het gesprek niet kunnen horen, hadden ze wat te lachen.
pi_52785364
dennix staat voor het blok....jaap zegt dat hij pas wat doet als huub tegen dennix of nadia wat doet

hahaha...daar sta je weer voor paal dennix.....je moet het zelf doen en dat is dus mooi je probleem...je kunt niks
  † In Memoriam † woensdag 29 augustus 2007 @ 17:28:52 #22
137949 Disana
pi_52785369
Lange-termijnplan van Jaap: de drie mannen trekken Huub naar zich toe, Huub stemt Lieke eruit, Jaap backstabt Huub.
pi_52785377
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:23 schreef riri het volgende:
nou en....huub is echt niet bang voor je hoor jaap...steun dennix maar....huub weet toch dat je een zwakkeling en een verrader bent
Das het probleem... Huub is tegoed van vertrouwen.... hij heeft nog steeds hoop dat Jaap terugkomt.
  † In Memoriam † woensdag 29 augustus 2007 @ 17:30:02 #24
135305 beequeen
Lost.
pi_52785389
Dit zegt genoeg volgens mij. Jaap lacht Dennix uit en manipuleert de hele zaak.
― Mark Twain
pi_52785392
het is heel belangrijk dat brian en huub gaan samenwerken.....jaap en dennix eruit
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:30:31 #26
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_52785402
Die lul nix, weet wel hoe een ander het moet doen.
  † In Memoriam † woensdag 29 augustus 2007 @ 17:31:45 #27
135305 beequeen
Lost.
pi_52785434
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:29 schreef Desii het volgende:

[..]

Das het probleem... Huub is tegoed van vertrouwen.... hij heeft nog steeds hoop dat Jaap terugkomt.
Als ik Jaap nu hoor praten krijg ik toch echt het idee dat hij voor Huub gaat en Dennix in de zeik neemt.
― Mark Twain
pi_52785463
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:29 schreef Desii het volgende:

[..]

nee...huub vertrouwd jaap heus niet....huub weet dat jaap een spel speelt,dat doet huub zelf ook....huub heeft een band met jaap die dieper ligt
.....maar als hij merkt dat jaap hem echt iets flikt laat ie hem keihard vallen...heeft ie ook met eric gedaan
pi_52785481
het is op alle streams weer huub, huub, huub, huub, lieke, lieke, huub, huub, en huub.
het is wel duidelijk dat ze allemaal ontzag hebben voor huub, ondanks dat dennis wanhopig probeert het tegenovergestelde te geloven.
pi_52785484
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Als ik Jaap nu hoor praten krijg ik toch echt het idee dat hij voor Huub gaat en Dennix in de zeik neemt.
Jij geloof ook teveel in Jaap, Jaap gaat voorzichzelf, en hij weet dat hij beter/sterker in de finale staat met Dennix en nadia.
pi_52785504
Dennis heeft het de hele tijd over hoe bang Huub & Lieke zijn. Ik snap niet waar hij dat vandaan haalt. Volgens mij is het gewoon een projectie van zijn eigen gevoelens en is hij zelf de bangste van allemaal.
pi_52785506
jaap laat iedereen vallen ten koste van zichzelf, dennis denkt echt dat hij een band heeft met jaap, no way.........
pi_52785515
Dan maar hopen dat Palma morgen los gaat tegen Dennix
pi_52785529
huub is sterk dennixje....net als lieke...daarom hebben jullie ook zulke problemen met deze twee,juist omdat ze sterk zijn
waarom moeten jullie je anders bedienen van schelden,schreeuwen en liegen

we weten genoeg,stelletje slappelingen
pi_52785530
Nix: hoor je Lieke .. snik, snik onder de dekens.... Huub is echt wel bang, dat Lieke eventueel weggaat... en zit niet lekker in zijn vel

Nix: toen Huub daar in de stoel zat, werd hij echt een klein jochie.. hij is een luchtballon met een groot ego

Nou lulletje rozewater Nix.... wat je zegt ben je zelf.. met je kont door de helft...
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:36:01 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52785535
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:34 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis heeft het de hele tijd over hoe bang Huub & Lieke zijn. Ik snap niet waar hij dat vandaan haalt. Volgens mij is het gewoon een projectie van zijn eigen gevoelens en is hij zelf de bangste van allemaal.
Ook wat dat betreft past hij prima bij het rijtje van Amanda en Brian. Hun eigen tekortkomingen projecteren op anderen, daar zijn ze heel goed in.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:36:04 #37
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52785536
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:22 schreef blomst het volgende:

[..]

Lieke ging ook absoluut niet aan de kant toen met dat afwasmiddel gedoe.
Ik ben ervan overuigd wanneer Jaap zich aan zou sluiten bij Huub en Lieke dat Lieke Huub een mes in z'n rug steekt. Immers Huub is erg populair met stemmen en tegen Jaap zal ze meer kans hebben.
Het probleem is nu denk ik dat er geen constructieve gesprekken plaats kunnen vinden tussen Huub/Jaap en Lieke/Jaap daar is het te vroeg voor. Ik snap niet dat Jaap daar geen mogelijkheid inziet.
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:35 schreef Desii het volgende:
Nix: hoor je Lieke .. snik, snik onder de dekens.... Huub is echt wel bang, dat Lieke eventueel weggaat... en zit niet lekker in zijn vel

Nix: toen Huub daar in de stoel zat, werd hij echt een klein jochie.. hij is een luchtballon met een groot ego

Nou lulletje rozewater Nix.... wat je zegt ben je zelf.. met je kont door de helft...
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:37:38 #40
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52785572
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:34 schreef TiNo_Flo het volgende:
Als ie het maar lang genoeg blijft herhalen dan zal ie op den duur zichzelf wel gaan geloven.
Op woensdag 29 augustus 2007 17:36 schreef akveor het volgende:

[..]

Lieke ging ook absoluut niet aan de kant toen met dat afwasmiddel gedoe.
Ik ben ervan overuigd wanneer Jaap zich aan zou sluiten bij Huub en Lieke dat Lieke Huub een mes in z'n rug steekt. Immers Huub is erg populair met stemmen en tegen Jaap zal ze meer kans hebben.
Het probleem is nu denk ik dat er geen constructieve gesprekken plaats kunnen vinden tussen Huub/Jaap en Lieke/Jaap daar is het te vroeg voor. Ik snap niet dat Jaap daar geen mogelijkheid inziet.
Jaap draait zo de hele handel om hoor,dan is zo dennix de lul
enige wat me nu opvalt is dat deze personen met geen enkel constructief plan kunnen komen..zelfs hun praten over plannen is gebaseerd op NIX
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:39:41 #42
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52785609
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:35 schreef Desii het volgende:

nix begon al bijna te janken omdat ie dacht dat ie eruit egzet zou worden omdat ie die roos had vernield.... over bang gesproken....
Jaap: .............
pi_52785623
Jaap zingt vrolijk "rosa munde"(ofzo) tijdens het gesprek met dennis. die vind 't ook allemaal heel interessant wat ie te melden heeft.
pi_52785644
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:39 schreef akveor het volgende:

[..]

nix begon al bijna te janken omdat ie dacht dat ie eruit egzet zou worden omdat ie die roos had vernield.... over bang gesproken....
toen hij dat kaartje van Huub en Lieke verscheurd idd.... moest hij die brief uit handen geven aan Natasja
pi_52785685
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:39 schreef riri het volgende:

[..]

enige wat me nu opvalt is dat deze personen met geen enkel constructief plan kunnen komen..zelfs hun praten over plannen is gebaseerd op NIX
Ze zijn niet echt creatief inderdaad, terwijl ze toch tijd genoeg hebben om iets te bedenken.
pi_52785689
Jaap irriteert zich aan het gecontroleer van Dennix

wat zegt huub tegen je
wat zegt lieke tegen je
bla bla bla
  † In Memoriam † woensdag 29 augustus 2007 @ 17:43:24 #48
135305 beequeen
Lost.
pi_52785697
quote:

[..]

Ze baseren alles op angst, en we weten inmiddels dat Huub nergens bang voor is, dat kan nog leuk worden dus.
Btw, zodra Jaap niks meer zegt komt er ook niks meer uit Dennix, stumper.
― Mark Twain
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:44:24 #49
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52785719
quote:

[..]

Jaap z'n doel was dan ook al om de zaak te vertragen... iets wat Huub en Brian hem kwalijk namen en daarom begonnen over of Jaap kandidaat zou kunnen zijn voor ontslag. Als een dictator ging hij zich gedragen en zich bij nix en Nadia aansluiten. Hij heeft simpel ervoor gekozen om de zaak te blijven vertragen.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:45:01 #50
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_52785730
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:36 schreef TiNo_Flo het volgende:
[afbeelding]
stel dat dit niet Brain zou zijn, dan zouden volgens mij nog best veel mensen m lekker vinden .
put
your
clothes
on!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')