Je vergeet dat Lieke ook geen enkele kans krijgt om te groeien ze wordt meteen met de grond gelijk gemaakt en hulp van achter heeft ze totaal niet. Eerder tegenwerking. Verder vind ik dat Like meer plannetjes heeft bedacht dan die 5 tesamen. Soms dom... maar toch.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:11 schreef Darklight het volgende:
Ik ben het ermee eens dat Lieke wegmoet
die voegt niks toe
Kun jij niet een script schrijven en indienen bij Ome Fons zodat hij nog een beetje geloofwaardig overkomt?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
en dennis gaat alleen maar af...
Ik vind 'pussy!' een bijzonder grof scheldwoordquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:10 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Daar staat: "Als je assertief goed reageert dan kom je op voor je eigen mening, rechten en standpunten zonder je gesprekspartner(s) agressief te benaderen zodat zij in hun waarde blijft/blijven."
Nou dat is toch PRECIES het verschil tussen Dennis en 'die anderen' ?? Dennis is
juist degene die zich niet gaat verlagen tot schelden of aggresiviteit !!!
Tringggggggggggggggggggggggg en toen ging de wekkerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:16 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel. Dennis loopt achter niemand aan, dus heeft zijn
eigen standpunten; speelt het spel errug slim; en er is nog geen glas
of glazen deur gebroken door hem !
Ik vind dat een nette manier van spelen, en ben ervan overtuigd
dat hij het zo zou kunnen winnen (als er nog een Villa te winnen is dan).
Even wachten tot na morgen, je weet maar nooit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:20 schreef Darklight het volgende:
wanneer is de pop weer? zal ik ff smsen voor huub
Ik zou het pas netjes vinden als hij zijn woorden een keer waarmaakt. Vaak de grootste mond zonder Huub & Lieke erbij, en als het dan eenmaal zover is, zegt hij niets en blijft op de achtergrond (mooi voorbeeld was 2 dagen geleden tijdens de "Franse avond"). Slim is dat zeker niet, want dat gaat hem op den duur zijn kop kosten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:16 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
te laat heb al een smsje voor huub verstuurdquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Even wachten tot na morgen, je weet maar nooit.![]()
nu Huub tel. nr gewijzigd naar 3040quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:20 schreef Darklight het volgende:
wanneer is de pop weer? zal ik ff smsen voor huub
Hij is bijna 2 meter weegt zo'n 170 kilo en jij ziet hem over het hoofd?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:16 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennix heeft een klote script, zielig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:25 schreef Mokum020 het volgende:
Ik moet echt lachen om dit gesprek, vooral Dennis horen zeggen terror en bas-bash-bash...
voorlopig heeft ie nog steeds nix laten zien....
maar dan ook echt helemaal nix...
Huub heeft angst...![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix heeft een klote script, zielig.![]()
en zingen kan ie ook al nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix heeft een klote script, zielig.![]()
Vast niet, kost hem een exitquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:28 schreef Dreamboy het volgende:
Als ze Huub of Lieke nou apart weer aan gaan pakken wie houd dan die andere weer vast..zou TERROR Jaap dat nog wel durven?
ik snap niet dat Brian dat net zei.quote:
Dit is zo'n belachelijke vertoning, deze zgn 5 tegen 2 situatie, alleen maar TV maken op dit moment. De reguliere uitzendingen moeten toch een beetje geloofwaardig overkomen voor de nonstreamers. Het is niet om aan te zien of horen. N en D, het achterlijkste stel in dat hok hebben nu een gelijkwaardige stem , terwijl ze niets anders doen dan kleffen en beffen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:26 schreef avonne het volgende:
Amanda heeft nogal wat meningen over "het spel"
Nieuwe chip of een dubbelgangster?
Ik heb het hier niet over mijzelf,quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:09 schreef Borga het volgende:
Jij had nog niet gehoord dat DGK
aan het einde van dit jaar stopt.![]()
Nou ik vind PUSSY en MANWIJF echt een stuk minder ergquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind 'pussy!' een bijzonder grof scheldwoord![]()
Gaat die kwaken en heel hard pussy roepenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:35 schreef blomst het volgende:
Dennix is binnen een seconde bij jaap om te helpen, ik hoor hem al kwaken.
Volgens mij vind hij het wel grappig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:34 schreef akveor het volgende:
Zo'n Jaap moet er met al z'n intelligentie toch ook knettergek van worden dat die low lifes niets anders kunnen bedenken dan hem de kolen uit het vuur halen.
Ik mute lekker met je mee, dit script is wel er doorzichtig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:34 schreef akveor het volgende:
Zo'n Jaap moet er met al z'n intelligentie toch ook knettergek van worden dat die low lifes niets anders kunnen bedenken dan hem de kolen uit het vuur halen.
Mute....lekker met Huub op de bank. Wel zo goed voor m'n gemoedsrust.
Ik word er licht agressief van... dus heb je goeie voorbeeld gevolgt.... mijn bloeddruk ging al weer flink naar bovenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:34 schreef akveor het volgende:
Mute....lekker met Huub op de bank. Wel zo goed voor m'n gemoedsrust.
Ik heb liever dat ze me een paar keer voor kankerlijder uitschelden dan 100 keer pussy of manwijf noemen... wat gebaseerd is op niets. Maar over het algemeen erger ik me sowieso dat er te pas en te onpas gescholden wordt. Helemaal wanneer er geen inhoudelijk discussies of wat dan ook vooraf zijn gegaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:34 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou ik vind PUSSY en MANWIJF echt een stuk minder erg
dan k*nk*rl*er of andere scheldwoorden met erge ziektes !!!
Ja de mijne ook van dat gelulquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:39 schreef Dreamboy het volgende:
Huub zijn ogen vallen bijna dicht.
Nee dat snapt Dennis niet. Dat ziet hij als een opstekerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:40 schreef avonne het volgende:
Dennis wil medelijden post.
Briljant!
Ik ga weer een kaartje zoeken.
"Lieve Dennnis, laat de moed niet zakken. "Morgen is een nieuwe dag". Ik weet zeker dat je nog heel wat in je mars hebt. Groetjes, van Annelies"
Weet je het zij allemaal loze woorden... ik zie het wel wanneer het zover is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:38 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik word er licht agressief van... dus heb je goeie voorbeeld gevolgt.... mijn bloeddruk ging al weer flink naar boven![]()
Ik doe hier ook wel aan mee ik vind het geweldig het kwam in eens bij me op.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:40 schreef avonne het volgende:
Briljant!
"Lieve Dennnis, laat de moed niet zakken. "Morgen is een nieuwe dag". Ik weet zeker dat je nog heel wat in je mars hebt. Groetjes, van Antoine"
Ik ben vanmiddag het centrum ingeweest om een kaart met een mooie man te vinden. Niet te vinden dus.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:40 schreef avonne het volgende:
Briljant!
"Lieve Dennnis, laat de moed niet zakken. "Morgen is een nieuwe dag". Ik weet zeker dat je nog heel wat in je mars hebt. Groetjes, van Antoine"
Dat mocht toch ook niet meerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:47 schreef Casshern het volgende:
hmm ze willen nu jaap de dekens van huub en lieke eraf laten trekken als ze sex hebben...
Ik weet niet waar je woont, maar in Amsterdam in dequote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:45 schreef akveor het volgende:
Ik ben vanmiddag het centrum ingeweest om een kaart met een mooie man te vinden. Niet te vinden dus.![]()
Dus dat wordt zelf iets in elkaar knutselen.
je hebt gelijk. Het moet veel erger.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:42 schreef Ning het volgende:
[..]
Nee dat snapt Dennis niet. Dat ziet hij als een opsteker
dan wel met de toevoeging ook als is het met leugens .quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:41 schreef Dreamboy het volgende:
Eigenlijk is het nu wel grappig om een kaarten actie op te zetten voor Dennix.
Heej Dennix laat de moet niet zakken jongen je red het wel.
Heerlijk, ik ga ook aan de schrijf en plaatjes op kaarten plakken.quote:
Ze drukken elkaar nog wel even op het hart dat ze niet zover moeten gaan dan de bewuste 6-2 avond.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:50 schreef riri het volgende:
er zit geen rem meer op...ze verzinnen de meest idiote zaken....ze vragen zich niet eens af hoe hun ouders,familie en mensen van buiten de kooi naar hun zien en zich voor hun schamen
Hoe meer post hoe mooier hij het vind. Hij liegt toch de boel bij elkaar. En zegt rustig dat het echte fanmail isquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:49 schreef avonne het volgende:
[..]
je hebt gelijk. Het moet veel erger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |