Sinds ik hier in Almere woon (mei) heb ik het volgende al aan de deur gehad :
5 x Jehova getuige
2 x Verkopers voor goede doelen enz
In mijn oude plaats Huizen nooit last van gehad.
Maar nu net toen ik een ander topic aan het openen was ging de bel mijn vriendin was boven dus mocht ik open doen.
Ik doe de deur open en zie daar een medelander strak in pak en die begint meteen een heel lul verhaal over arme kindjes in Afrika ofzo hij bleef echt 10 minuten doorratelen.
Hij wilde maar meteen beginnen om het formulier in te vullen want voor 1.75 per week kon ik een kind redden.
Maar aangezien ik totaal geen ruggengraat heb met dit soort dingen liet ik mij er nog bijna instinken.
Dus toen hij begon om het formulier vast in te vullen zei ik snel kan je dat hier niet achterlaten samen met de folder? Want dan overleg ik liever met mijn vriendin hoe en wat.
Nee dat kon niet formulier kon hij onmogelijk achterlaten.
Hij kon wel de folder achterlaten (zijn enige exemplaar) en die komt hij dan straks voor 8 uur weer ophalen en dan gaan we samen het formulier invullen hij gaat er namelijk vanuit dat ik akkoord ga
Gevolg ik zit hier nu dus met een stress vriendin die hoogzwanger is en mij een mietje vind dat ik hem niet meteen wegstuurde.
Ze vind het niet tof dat ik nu van het keukenraam de luxaflex naar beneden heb gedaan en het raam dicht.
Ja wat nu als hij straks aanbelt hij moet toch die folder terug hebben.
Nou ik doe mooi niet open hij verbrand maar net als die folder
Klacht :
Verkopers aan de deur.
Hoogzwangere vriendin die nu in de stress zit dat die jongen terugkomt om de folder te halen.
Raam is nu dicht en luxaflex naar beneden zodat hij mij niet kan zien zitten
Geen spion in de deur zodat ik niet zie wie er aan belt
Wilde eerst een vals rekeningnummer en adres enz opgeven , maar ik denk nou dat lukt toch niet hij weet immers waar mijn huis woont.
Foto's om de situatie te verduidelijken :
![]()
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..