abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52855645
Dag

Ten eerste:

Ik ben ervan overtuigd dat er een nieuwe "9/11" aankomt. Deze wordt groter, verwoestender, met een ongekend aantal slachtoffers.

Deze nieuwe aanslag wordt, net als zijn voorganger, jarenlang gepland, ingecalculeerd en uitgevoerd door onder andere leden van de Amerikaanse regering, onder direct bevel van onder andere internationale bankiers.

Er zal een 'international state of emergency' worden afgeroepen, en Bush zijn ambstermijn wordt waarschijnlijk voor onbepaalde tijd verlengd. Bovendien krijgt een land als Iran de schuld, waardoor een aanval of invasie volgt.

De reden dat dit alles gebeurt onder direct bevel van internationale bankiers, is omdat de centrale geprivatiseerde banken (Federal reserve, Europese Centrale Bank etc.) de banken zijn die geld lenen aan regeringen. En er wordt nimmer zo veel geld geleend aan regeringen, als in tijden van oorlog.

De regering leent het geld van de bank, moet het terugbetalen uit ons zuur verdiende belastinggeld, en de rente over deze immense bedragen belanden direct in de zakken van deze internationale bankiers, omdat de banken geprivatiseerd zijn (ook al doen hun namen anders vermoeden).

De reden dat Irak, Afganistan, Libië, Noord-Korea en nu ook Venezuela als vijanden worden beschouwd door de Amerikaanse regering, is simpelweg omdat dit de enige landen ter wereld zijn, die geen geprivatiseerde centrale bank hebben (in Irak en Afghanistan zijn de geprivatiseerde centrale banken na de invasie weer in het leven geroepen).

Het heeft dus niks met terrorisme of met de moslim gemeenschap te maken, maar met een groen papiertje waar een dode president op staat.

Nu heb ik alleen het centrale bank systeem aangevoerd als motief dragende instelling, maar natuurlijk zijn er talloze overige ondernemingen die ik buiten beschouwing heb gelaten (wapen industrie, oliebranche etc.)

Ten tweede:

9/11 is een een complot. Het is een zogenaamde 'false-flag terrorist act', in het geheim bedacht, gepland en uitgevoerd door leden van de Amerikaanse regering. Dit hele plan is haast perfect uitgevoerd, met een vrijwel ongelimiteerd budget.

Allereerst het instorten van beide gebouwen, uitsluitend door de inslag van een vliegtuig, en de hitte van een brand, is vrijwel onmogelijk. Beide WTC torens zijn gebouwd om de inslag van een 707 vliegtuig te kunnen weerstaan. Verder is er geen enkel ander voorbeeld te vinden van een gebouw versterkt met metalen kolommen, wat ingestort is door een brand.

Er was sprake was van een gecontroleerde destructie van beide gebouwen, waarbij op cruciale punten in de contructie explosies hebben plaats gevonden. Bij zo'n demolitie gebruikt men de stof 'thermiet', wat met zo'n hoge temperatuur ontbrandt, dat de metalen pijlers van een gebouw worden doorgesneden. Dit verklaart ook de verschillende meldingen van gesmolten metaal op ground zero, en de meldingen van verschillende explosies, vlak voor het instorten van beide gebouwen.

Naast toren 1 en 2 van het WTC, is ook 'Building 7' ook ingestort. Weinig mensen weten dit, en hier staat nagenoeg niets over in het officiele 9/11 comission report, en dit gebouw is dan ook niet geraakt door een vliegtuig. Het 47 verdieping tellende gebouw zou structurele schade hebben opgelopen, door vallend puin van toren 1 en 2. Er woedde inderdaad een brand in Building 7, maar dit was lang niet genoeg om het gebouw zo perfect te laten instorten. Het gebouw stortte 6 uur na de aanslag in.

Geen enkele van de 19 'kapers' stond op de officiele passagiers lijst, op geen enkele van de 4 vliegtuigen. Zeker 6 van de 19 kapers hebben zichzelf na de aanslag publiekelijk gemeld, om te verkondigen dat ze nog leefden, en niks te maken hebben met terroristische activiteiten.

De reden dat ze onmiddelijk moslim-extremisten als schuldige aanwezen, was onder andere omdat het paspoort van 1 van de kapers, toevallig aan verwoesting van het exploderende vliegtuig ontsnapt was, en intact gevonden was door FBI agenten, in een park naast het WTC.

Tot op de dag van vandaag is er nog geen enkele juridische aanklacht gestart door de Amerikaanse overheid voor verantwoordelijkheid van de aanslagen van 9/11. Op de 10 most wanted terrorists list op FBI.gov staat Osama B. Laden vermeld. Er wordt echter geen referentie gemaakt naar de aanslag van 11 september.

Er was voorkennis van de aanslag.In een interview met Aaron Russo, vertelt de film maker en zakenman dat de bekende jurist Nick Rockefeller, 11 maanden voor de aanslag aangaf, dat er een belangrijke gebeurtenis zou plaatsvinden, waardoor Afghanistan en Irak zouden worden binnen gevallen. We zouden door deze gebeurtenis een oorlog krijgen met een vijand die niet bestaat, en niet te verslaan is, namelijk terroristen. Deze oorlog zou decennia lang duren, en hij gaf zelfs aan dat er mensen op zoek zouden gaan naar Saudi Arabiërs in de grotten van Afghanistan.

Er zijn nog nooit beelden vrijgegeven van het 'vliegtuig' wat zichzelf in het Pentagon boorde, terwijl het Pentagon 1 van de meest beveiligde gebouwen ter wereld is, met meer dan 500 camera's, alleen al aan de buitenzijde. Dit is op zichzelf al erg vreemd, aangezien deze beelden zouden kunnen bewijzen of het überhaupt een vliegtuig was, wat zich in het Pentagon boorde.

De reden dat de aanslagen op het WTC zo van belang zijn, is omdat het de oorzaak is geweest van de oorlog in Afghanistan, en Irak, en ‘The War On Terrorism’. De Amerikaanse regering gebruikte deze aanslag als motivatie voor een oorlog waar wij allen nu in verstrengeld zijn. Er zijn in Irak sinds de invasie van 2003 zeker meer dan 700.000 onschuldige fatale burger slachtoffers gevallen.

Deze aanslag is de reden dat het woord ‘moslim’ elke dag te horen is in het journaal. Deze aanslag wordt gevolgd door een tweede 9/11, En totdat de ware dader kenbaar wordt gemaakt, zal de huidige situatie alleen maar erger worden.

Dat denk ik dan.

Interview Aaron Russo over Nick Rockefeller
http://video.google.nl/videoplay?docid=1263677258215075609

10 september 2001 '2.3 trillion dollar fraud' bij pentagon
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/1536135.stm

Essentiële documentaire over het centrale banken systeem
http://video.google.nl/videoplay?docid=-515319560256183936

[ Bericht 0% gewijzigd door Goelie op 31-08-2007 22:53:56 ]
pi_52855817
The twin towers were designed to withstand a collision with a Boeing 707.

The maximum takeoff weight for a Boeing 707-320B is 336,000 pounds.
The maximum takeoff weight for a Boeing 767-200ER is 395,000 pounds.

The wingspan of a Boeing 707 is 146 feet.
The wingspan of a Boeing 767 is 156 feet.

The length of a Boeing 707 is 153 feet.
The length of a Boeing 767 is 159 feet.

The Boeing 707 could carry 23,000 gallons of fuel.
The Boeing 767 could carry 23,980 gallons of fuel.

The cruise speed of a Boeing 707 is 607 mph = 890 ft/s,
The cruise speed of a Boeing 767 is 530 mph = 777 ft/s.

So, the Boeing 707 and 767 are very similar aircraft, with the main differences being that the 767 is slightly heavier and the 707 is faster.

In designing the towers to withstand the impact of a Boeing 707, the designers would have assumed that the aircraft was operated normally. So they would have assumed that the aircraft was traveling at its cruise speed and not at the break neck speed of some kamikaze. With this in mind, we can calculate the energy that the plane would impart to the towers in any accidental collision.

The kinetic energy released by the impact of a Boeing 707 at cruise speed is
= 0.5 x 336,000 x (890)^2/32.174
= 4.136 billion ft lbs force (5,607,720 Kilojoules).

The kinetic energy released by the impact of a Boeing 767 at cruise speed is
= 0.5 x 395,000 x (777)^2/32.174
= 3.706 billion ft lbs force (5,024,650 Kilojoules).

From this, we see that under normal flying conditions, a Boeing 707 would smash into the WTC with about 10 percent more energy than would the slightly heavier Boeing 767. That is, under normal flying conditions, a Boeing 707 would do more damage than a Boeing 767.

In conclusion we can say that if the towers were designed to survive the impact of a Boeing 707, then they were necessarily designed to survive the impact of a Boeing 767.

So what can be said about the actual impacts?

The speed of impact of AA Flight 11 was 470 mph = 689 ft/s.
The speed of impact of UA Flight 175 was 590 mph = 865 ft/s.

The kinetic energy released by the impact of AA Flight 11 was
= 0.5 x 395,000 x (689)^2/32.174
= 2.914 billion ft lbs force (3,950,950 Kilojoules).

This is well within limits that the towers were built to survive. So why did the North tower fall?

The kinetic energy released by the impact of UA Flight 175 was
= 0.5 x 395,000 x (865)^2/32.174
= 4.593 billion ft lbs force (6,227,270 Kilojoules).

This is within 10 percent of the energy released by the impact of a Boeing 707 at cruise speed. So, it is also a surprise that the 767 impact caused the South tower to fall.

Overall, it comes as a great surprise that the impact of a Boeing 767 bought down either tower. Indeed, many experts are on record as saying that the towers would survive the impact of the larger and faster Boeing 747.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:01:35 #203
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_52856090
-flame-

[ Bericht 99% gewijzigd door NorthernStar op 01-09-2007 05:18:28 ]
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_52856103
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:52 schreef Salvad0R het volgende:

Overall, it comes as a great surprise that the impact of a Boeing 767 bought down either tower. Indeed, many experts are on record as saying that the towers would survive the impact of the larger and faster Boeing 747.
En er zijn ook veel experts die zeggen dat ze vonden dat de Twin Towers nog lang hebben blijven staan.
De torens zijn ook niet alleen door de crash ingestort, maar ook door de gevolgen van de crash. Staal dat al vervormde door de crash, staal dat verzwakt (dus niet smolt) door het vuur, het gewicht van tig verdiepingen aan kantoor boven die verzwakte stukken.

En als de torens niet zijn ingestort door die vliegtuigen, wat heeft er dan wel voor gezorgd
Springstoffen die in het diepste geheim op alle verdiepingen zijn aangebracht? Men wist immers niet vantevoren waar de vliegtuigen de gebouwen zouden raken.
Is het echt mogelijk dat, zonder dat iemand het merkt en zonder dat de aanwezige explosievenhond(en) het merken/t, er zoveel springstoffen in een gebouw worden geplaatst? Weet wel zeker van niet.

Een andere optie waardoor het gebouw is ingestort? Ik zou het niet weten.

De vliegtuigen, de schade die ze hebben aangericht en wat er daar op volgde is toch echt de beste verklaring.
pi_52856227
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 23:01 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En er zijn ook veel experts die zeggen dat ze vonden dat de Twin Towers nog lang hebben blijven staan.
De torens zijn ook niet alleen door de crash ingestort, maar ook door de gevolgen van de crash. Staal dat al vervormde door de crash, staal dat verzwakt (dus niet smolt) door het vuur, het gewicht van tig verdiepingen aan kantoor boven die verzwakte stukken.

En als de torens niet zijn ingestort door die vliegtuigen, wat heeft er dan wel voor gezorgd
Springstoffen die in het diepste geheim op alle verdiepingen zijn aangebracht? Men wist immers niet vantevoren waar de vliegtuigen de gebouwen zouden raken.
Is het echt mogelijk dat, zonder dat iemand het merkt en zonder dat de aanwezige explosievenhond(en) het merken/t, er zoveel springstoffen in een gebouw worden geplaatst? Weet wel zeker van niet.

Een andere optie waardoor het gebouw is ingestort? Ik zou het niet weten.

De vliegtuigen, de schade die ze hebben aangericht en wat er daar op volgde is toch echt de beste verklaring.
Heb je hem weer. Ontken je de waarheid nu uit angst, afhankelijkheid of als professie ? Of allemaal?
pi_52856330
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 23:06 schreef Salvad0R het volgende:

Heb je hem weer. Ontken je de waarheid nu uit angst, afhankelijkheid of als professie ? Of allemaal?
Ik ben het niet eens met jouw versie van de waarheid.
Volgens mij is de waarheid anders dan jij wilt doen geloven.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:10:59 #207
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_52856367
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 23:06 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Heb je hem weer. Ontken je de waarheid nu uit angst, afhankelijkheid of als professie ? Of allemaal?
Heb je ook onderzocht wat je quote ?

Ook dat de impact was berekend op een vliegtuig met een vrijwel lege tank welke langzaam vloog door mist en door een ongeluk in contact met de torens zou komen...

Of niet ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_52856389
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 23:01 schreef ChOas het volgende:

[..]
Hey gezien het feit dat ze het aankondigen op Fox-news, etcetera, mag je je labeltje wel even ergens stoppen waar de zon niet schijnt.

[ Bericht 29% gewijzigd door NorthernStar op 01-09-2007 05:19:03 ]
pi_52856453
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 23:10 schreef ChOas het volgende:

[..]

Heb je ook onderzocht wat je quote ?

Ook dat de impact was berekend op een vliegtuig met een vrijwel lege tank welke langzaam vloog door mist en door een ongeluk in contact met de torens zou komen...

Of niet ?
Tuurlijk, jij ?

It has been estimated that both UA Flight 175 and AA Flight 11 were carrying about 10,000 gallons of fuel when they impacted. This is well below the 23,000 gallon capacity of a Boeing 707 or 767. Thus the amount of fuel that exploded and burnt on September 11 was envisaged by those who designed the towers.
Consequently, the towers were designed to survive such fires. It should also be mentioned that other high-rise buildings have suffered significantly more serious fires than those of the twin towers on September 11, and did not collapse.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:15:19 #210
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_52856497
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 23:11 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Hey gezien het feit dat ze het aankondigen op Fox-news, etcetera, mag je je labeltje wel even ergens stoppen waar de zon niet schijnt.
Ik geloof niet in een tv kanaal.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_52856526
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 23:06 schreef Salvad0R het volgende:
Heb je hem weer. Ontken je de waarheid nu uit angst, afhankelijkheid of als professie ? Of allemaal?
Christ, wat een stelletje onverdraagzame kids hiero...
Nu doe je dus hetzelfde wat Kalf en anderen steeds doen.
Hij zegt dat hij er niet in gelooft. Best, er zijn ook mensen die niet in de evolutie geloven, of welk ander voorbeeld ook dat je kan noemen.
Laat iedereen dat toch zelf uitmaken.
Of kom met argumenten, maar dit soort reacties slaat negens op - van wiens kant dan ook.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:16:43 #212
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_52856533
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 23:13 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Tuurlijk, jij ?

It has been estimated that both UA Flight 175 and AA Flight 11 were carrying about 10,000 gallons of fuel when they impacted. This is well below the 23,000 gallon capacity of a Boeing 707 or 767. Thus the amount of fuel that exploded and burnt on September 11 was envisaged by those who designed the towers.
Consequently, the towers were designed to survive such fires. It should also be mentioned that other high-rise buildings have suffered significantly more serious fires than those of the twin towers on September 11, and did not collapse.
Een halve tank is niet een vrijwel lege tank... langzaam vliegen door mist omdat je het vliegveld niet kan vinden is niet gelijk aan kruissnelheid of de snelheid waarmee de vliegtuigen de torens raakten.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_52856734
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 23:16 schreef iteejer het volgende:

[..]

Christ, wat een stelletje onverdraagzame kids hiero...
Nu doe je dus hetzelfde wat Kalf en anderen steeds doen.
Hij zegt dat hij er niet in gelooft. Best, er zijn ook mensen die niet in de evolutie geloven, of welk ander voorbeeld ook dat je kan noemen.
Laat iedereen dat toch zelf uitmaken.
Of kom met argumenten, maar dit soort reacties slaat negens op - van wiens kant dan ook.
Excuzes Iteejer , ik geef louter informatie.
Mensen die mij en anderen niet zelf laten uitmaken wat we dienen te geloven, louter in twijfel trekken wat wij uitmaken en zelfs zelf geen alternatief verhaal geven, wat mijn beweringen zou kunnen ontkrachten, zijn degenen tegen wie je zou moeten zeggen dat ze eens met argumenten moeten komen, ipv ingaan op nietszeggende details over bomhondjes die Sirius heten, etcetera.

Ik vraag me dan ook af in welk kader zij harde feiten links laten liggen en ingaan op niet-bewijsbare details.
pi_52856788
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 23:16 schreef ChOas het volgende:

[..]

Een halve tank is niet een vrijwel lege tank... langzaam vliegen door mist omdat je het vliegveld niet kan vinden is niet gelijk aan kruissnelheid of de snelheid waarmee de vliegtuigen de torens raakten.
The speed of impact of AA Flight 11 was 470 mph = 689 ft/s.
The speed of impact of UA Flight 175 was 590 mph = 865 ft/s.

The cruise speed of a Boeing 707 is 607 mph = 890 ft/s.
The cruise speed of a Boeing 767 is 530 mph = 777 ft/s.

Dus de 2 vliegtuigen crashtten niet met kruissnelheid, maar met een lagere snelheid zelfs.
Maar goed. Anything else ?
pi_52856793
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 23:01 schreef ChOas het volgende:

[..]

Dan is dat erg kut voor je, dat je je leven wil verspillen met dat soort zorgen en zoektochten.

Dat denk ik dan.
Tot het moment dat er wereldoorlogen over gevochten worden?
pi_52857057
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 23:26 schreef Salvad0R het volgende:

The speed of impact of AA Flight 11 was 470 mph = 689 ft/s.
The speed of impact of UA Flight 175 was 590 mph = 865 ft/s.

The cruise speed of a Boeing 707 is 607 mph = 890 ft/s.
The cruise speed of a Boeing 767 is 530 mph = 777 ft/s.

Dus de 2 vliegtuigen crashtten niet met kruissnelheid, maar met een lagere snelheid zelfs.
Maar goed. Anything else ?
Ja de torens waren berekend op minder snel vliegende vliegtuigen.

Maar als de crash en de gevolgen daarvan de torens niet hebben laten instorten, wat heeft er dan wel voor gezorgd dat de torens instorten.
pi_52857194
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 23:01 schreef calvobbes het volgende:

[..]
verhaal over bomhonden die het wel zouden ruiken als er thermite naar binnen werd gesmokkeld...
Thermite bestaat uit 2 metalen, de één meestal aluminium en de ander ijzeroxide. De oxidatie van ijzer zorgt voor de oxidatie van het aluminium met behulp van een temperatuur die hoog genoeg is.
Als ontsteking wordt in de meeste gevallen strips van magnesium gebruikt.

Dus 3 metalen.

Nu even kijken waar bom-honden op getrained zijn....

“Recognizing that it was impossible to train a dog to detect all 19,000 known explosive compounds, the ATF managed to classify the explosives into five distinct families. From this, they identified 20 explosive odors on which to train their dogs. By using pure samples of the major explosive compounds in each chemical family, the ATF is able to have their dogs recognize any one of the 19,000 explosive mixtures.”


Dus. Bomhonden worden niet getrained op metalen, maar op explosieve substanties.

Wat ga je nu verzinnen als bliksemafleider ?
pi_52857420
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 23:39 schreef Salvad0R het volgende:

Dus. Bomhonden worden niet getrained op metalen.

Wat ga je nu verzinnen als bliksemafleider ?
Ik ga geen bliksemafleider verzinnen. Ik ga uitleggen dat Thermite een verdomd onhandige manier is om een gebouw naar beneden te halen.

Thermite brand zeer langzaam door staal heen. Het heeft dus tijd nodig om door een stalen balk heen te gaan. Daarbij schiet het thermite alle kanten op waardoor er veel verloren gaat. Oftewel, je hebt er ook veel voor nodig.
Daarbij moet dat thermite direct tegen de stalen kolom (of wat dan ook) worden gehouden om effect te hebben. Zo gauw het ergens een gat in maakt, stroom het thermite al weg.
Al met al heb je daar verdomd veel van nodig waardoor het nog onmogelijker wordt om dat allemaal ongezien voor elkaar te krijgen.
In de WTC gebouwen werkten 10.000den mensen. Het zou echt wel 1.000den mensen opvallen als er ineens een groot aantal dagen lang mensen met allerlei stoffen cq metalen naar binnen komen, muren doorbreken en allerlei constructies maken om dat thermite bij dat staal te houden.

Het is gewoon een onmogelijke opgave om dat te doen.

Een andere expert over het instorten van de WTC torens:
quote:
But the towers' ultimate collapse was inevitable, as the steel cores inside them reached temperatures of 800C - raising questions as to why hundreds of rescue workers were sent into the doomed buildings to their deaths.

The steel and concrete structures performed amazingly well, said John Knapton, professor in structural engineering at Newcastle University, UK.
quote:
Nothing is designed or will be designed to withstand that fire

World Trade Center construction manager
"It was the fire that killed the buildings. There's nothing on earth that could survive those temperatures with that amount of fuel burning," said structural engineer Chris Wise.

"The columns would have melted, the floors would have melted and eventually they would have collapsed one on top of each other."
quote:
But the eventual collapse of the twin towers was so predictable that the order should have been given to withdraw emergency services within an hour, said Professor Knapton. He watched in horror, knowing the building would fall within two hours.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/1540044.stm
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:58:24 #219
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_52857650
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 23:48 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik ga geen bliksemafleider verzinnen. Ik ga uitleggen dat Thermite een verdomd onhandige manier is om een gebouw naar beneden te halen.

Thermite brand zeer langzaam door staal heen. Het heeft dus tijd nodig om door een stalen balk heen te gaan. Daarbij schiet het thermite alle kanten op waardoor er veel verloren gaat. Oftewel, je hebt er ook veel voor nodig.
Daarbij moet dat thermite direct tegen de stalen kolom (of wat dan ook) worden gehouden om effect te hebben. Zo gauw het ergens een gat in maakt, stroom het thermite al weg.
Al met al heb je daar verdomd veel van nodig waardoor het nog onmogelijker wordt om dat allemaal ongezien voor elkaar te krijgen.
In de WTC gebouwen werkten 10.000den mensen. Het zou echt wel 1.000den mensen opvallen als er ineens een groot aantal dagen lang mensen met allerlei stoffen cq metalen naar binnen komen, muren doorbreken en allerlei constructies maken om dat thermite bij dat staal te houden.

Het is gewoon een onmogelijke opgave om dat te doen.

Een andere expert over het instorten van de WTC torens:
[..]


[..]


[..]

http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/1540044.stm
Maar je hoeft dan ook niet elke verdieping te voorzien van explosieven, als een groot genoeg deel van bovenaf begint te vallen, zou dat voldoende moeten kunnen zijn om alles wat er onder staat mee te nemen.
Of dat gebeurd is weet ik niet, een goed onderzoek zou dat kunnen uitwijzen, maar dat wil de VS niet...
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_52857654
Calvobbes, jij leest posts niet aandachtig genoeg.
Als je Goelies post nauwkeurig had gelezen had je kunnen opmerken dat de stalen kernconstructie zou moeten blijven staan bij het instorten ollekebolleke-style...
Je zegt dat het staal vervormd was door de impact.
Dan zou de kernconstructie onder het punt van inslag van het vliegtuig moeten blijven staan.
Ik snap niet waarom je krampachtig vasthoudt aan de overhedelijke versie van het verhaal, wanneer de feiten voor zichzelf spreken.



Je kan me veel proberen te vertellen, calvobbes, maar dat is geen ollekebolleke-ineenstorting.
pi_52857743
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 23:58 schreef Stupendous76 het volgende:

Maar je hoeft dan ook niet elke verdieping te voorzien van explosieven, als een groot genoeg deel van bovenaf begint te vallen, zou dat voldoende moeten kunnen zijn om alles wat er onder staat mee te nemen.
Of dat gebeurd is weet ik niet, een goed onderzoek zou dat kunnen uitwijzen, maar dat wil de VS niet...
Jawel hoor. Het NIST heeft uitgebreid onderzoek verricht en is toch echt tot de conclusie gekomen dat de WTC torens zijn ingestort door de crash en de gevolgen daarvan. Ze hebben geen andere oorzaak gevonden.
pi_52857854
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 23:58 schreef Salvad0R het volgende:
Calvobbes, jij leest posts niet aandachtig genoeg.
Als je Goelies post nauwkeurig had gelezen had je kunnen opmerken dat de stalen kernconstructie zou moeten blijven staan bij het instorten ollekebolleke-style...
Je zegt dat het staal vervormd was door de impact.
Dan zou de kernconstructie onder het punt van inslag van het vliegtuig moeten blijven staan.
Ik snap niet waarom je krampachtig vasthoudt aan de overhedelijke versie van het verhaal, wanneer de feiten voor zichzelf spreken.
Het is geen feit dat staal onverwoestbaar is. Het is geen feit dat staal niet kan buigen. Het is geen feit dat staal alles kan weerstaan. Het is geen feit dat staal overeind blijft staan als er tonnen aan cement en andere materialen bovenop vallen.

Niet al het staal was vervormd na de inslag, alleen het staal rond het inslag punt. Dat verzwakte nog meer in combinatie met de brand en uiteindelijk is het hele zaakje in elkaar gestort doordat dat stuk het gewicht van daarboven niet meer kon dragen.

Ik kan echt geen beter 'alternatief' verzinnen dan dit.
pi_52857958
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 00:01 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Jawel hoor. Het NIST heeft uitgebreid onderzoek verricht en is toch echt tot de conclusie gekomen dat de WTC torens zijn ingestort door de crash en de gevolgen daarvan. Ze hebben geen andere oorzaak gevonden.

Ah, het NIST.

Leuk ook.
Lees dit eens voor de gein.
http://www.informationliberation.com/?id=23484

" James Quintiere, Ph.D., former Chief of the Fire Science Division of the National Institute of Standards and Technology (NIST), has called for an independent review of NIST’s investigation into the collapses of the World Trade Center Towers on 9/11.

“I think the official conclusion that NIST arrived at is questionable,” explained Dr. Quintiere. “Let's look at real alternatives that might have been the cause of the collapse of the World Trade Towers and how that relates to the official cause and what's the significance of one cause versus another.”

Dr. Quintiere, one of the world’s leading fire science researchers and safety engineers, also encouraged his audience of fellow researchers and engineers to scientifically re-examine the WTC collapses. “I hope to convince you to perhaps become 'Conspiracy Theorists', but in a proper way,” he said.
pi_52858060
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 00:09 schreef Salvad0R het volgende:


Ah, het NIST.

Leuk ook.
Lees dit eens voor de gein.
http://www.informationliberation.com/?id=23484

" James Quintiere, Ph.D., former Chief of the Fire Science Division of the National Institute of Standards and Technology (NIST), has called for an independent review of NIST’s investigation into the collapses of the World Trade Center Towers on 9/11.

“I think the official conclusion that NIST arrived at is questionable,” explained Dr. Quintiere.
Het is zo makkelijk om te zeggen dat je iets ''niet betrouwbaar" vind. Laat die mensen dan eens duidelijk aantonen waar het fout zit of hoe het dan wel is gegaan.
Als ik ga zoeken dan kom ik waarschijnlijk ook genoeg mensen tegen die het NIST onderzoek wel goedvinden...
pi_52858091
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 00:05 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Het is geen feit dat staal onverwoestbaar is. Het is geen feit dat staal niet kan buigen. Het is geen feit dat staal alles kan weerstaan. Het is geen feit dat staal overeind blijft staan als er tonnen aan cement en andere materialen bovenop vallen.

Niet al het staal was vervormd na de inslag, alleen het staal rond het inslag punt. Dat verzwakte nog meer in combinatie met de brand en uiteindelijk is het hele zaakje in elkaar gestort doordat dat stuk het gewicht van daarboven niet meer kon dragen.

Ik kan echt geen beter 'alternatief' verzinnen dan dit.
Nu ga je weer ouwehoeren met je staal-kan-heus-wel-buigen-argument, terwijl je in talloze topics al bent gewezen op het feit dat structureel staal niet smelt bij temperaturen waarbij kerosine ontbrandt.
Dus of je hebt een geheugen-probleem, of je verzint gewoon nonsens om maar iets te hebben om de waarheid tegen te spreken. Beetje laf.

De gein is, er viel geen beton of andere materialen op dat staal. De kernconstructie stond nl. verticaal.

Zoals hier te zien is:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')