abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52831170
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:42 schreef Apropos het volgende:

[..]

Flink zo. Blijft staan dat je aan laster doet.
Het ontkennen van overhedelijke verantwoordelijkheid voor Terrorisme is landverraad.
So fucking what .
Mensen die ontkennen ZIJN ook gewoon stukjes reetafveegsel .

[ Bericht 9% gewijzigd door Salvad0R op 31-08-2007 04:09:43 ]
pi_52831213
En waar scheld ik exact ?
Als iemand actief politiestaten en fascisme steunt, dan is het uitmaken voor nazi/fascist geen laster, maar een observering.
pi_52831750
Degene die verder nog vasthoudt aan termen als fascist of anderszins de ander kleineert en op die manier topics verziekt, kan een ban tegemoet zien. Ook al zie ik het bij wijze van spreken pas een dag later.
Nu afgelopen met dit gezeik.

Het wordt tijd dat er wat aan zelfbeheersing gedaan wordt, en er weer rust in de tent komt.
  Moderator vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:10:16 #179
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_52832571
-hou dan ook op-

[ Bericht 95% gewijzigd door NorthernStar op 31-08-2007 09:13:28 ]
Breitling - Instruments for Professionals
pi_52840340
Is niet handiger om te kijken naar de eventuele gevolgen van een nieuwe 9/11?
Het speculeren over 9/11 is leuk, maar - zoals hierboven al gezegd - zullen de feiten toch pas te laat naar buiten komen. Alle indirecte feiten zijn er dan wel m.i., maar je bereikt weinig met blijven vasthouden aan het 9/11-inside job verhaal. M.i. is het verstandiger om vooruit te kijken en in te zien wat er nu gaande is.

Ik denk dan ook dat het verhaal van het geld op de beurs pompen nog een staartje gaat krijgen en dat dit niet lang meer gaat duren. Of, waar en/of wanneer er een nieuwe aanslag komt is nog maar de vraag. Maar 1 ding staat wel vast: waar de aanslag ook wordt gepleegd, het zal altijd enkel nieuwe en strengere wetgeving tot gevolg hebben. Dus wie de aanslag ook pleegt, de 'terrorist' zal altijd slagen in zijn opzet.. En zo gaat het m.i. met elke aanslag
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_52842779
Ja, die nieuwe 9/11 zit er mijn inziens zeker aan te komen.
Ze hebben niet 6 jaar puur evil uitgevoerd om in een keer met staart tussen de poten terug te trekken.
De president gebruikt de volgende "national emergency" om zichzelf als dictator aan te stellen en gaat dan Martial Law invoeren.
Uiteindelijk is het doel om een biometrische RF/ID-chip(Radio Frequency, dus volgbaar & traceerbaar) in het lichaam van elke individu te stoppen, al het contante geld af te schaffen & alles digitaal te maken.
Dan kan je nooit meer iets betalen zonder dat het wordt geregistreerd.
Ik neem nimmer een chip in mijn lichaam, ik ga wel met goud betalen.
  Moderator vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:34:00 #182
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_52845380
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:03 schreef Salvad0R het volgende:
Ze hebben niet 6 jaar puur evil uitgevoerd om in een keer met staart tussen de poten terug te trekken.
De president gebruikt de volgende "national emergency" om zichzelf als dictator aan te stellen en gaat dan Martial Law invoeren.
Uiteindelijk is het doel om een biometrische RF/ID-chip(Radio Frequency, dus volgbaar & traceerbaar) in het lichaam van elke individu te stoppen, al het contante geld af te schaffen & alles digitaal te maken.
Dus jij zegt dat de huidige Amerikaanse president (Bush Jr.) de volgende periode gewoon weer leider van Amerika is?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_52846578
quote:

Staat je telefoon aan? Zo ja dan ben je nu traceerbaar

Maar dat zal dan een behoorlijke aanslag moeten zijn om een national emergency en martial law te kunnen afkondingen voor het hele land. Dan moet je denken aan chemisch, biologisch, kernbom eventueel aanslagen gedurende meerdere dagen in meerdere steden. Zal lastig worden voor Bush om dat alles uit te voeren zonder dat iemand erachter komt dat de VS er zelf achter zit. Of ze moeten zich natuurlijk weer verspreken in een interview achteraf
pi_52847950
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 17:16 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Staat je telefoon aan? Zo ja dan ben je nu traceerbaar

Maar dat zal dan een behoorlijke aanslag moeten zijn om een national emergency en martial law te kunnen afkondingen voor het hele land. Dan moet je denken aan chemisch, biologisch, kernbom eventueel aanslagen gedurende meerdere dagen in meerdere steden. Zal lastig worden voor Bush om dat alles uit te voeren zonder dat iemand erachter komt dat de VS er zelf achter zit. Of ze moeten zich natuurlijk weer verspreken in een interview achteraf
Je bedoelt dat men er WEER achterkomt.

Het spul voor n NBC aanval lag er al.
http://www.volkskrant.nl/(...)s_slingeren_New_York
Moeten ze weer wat anders verzinnen.

Ze hebben zich al heel lang geleden ingedekt, niet zo belangrijk ook want de massa slikt toch alles.
http://tvnz.co.nz/view/page/425822/64018

Vergeet ook HAARP niet , het weer kan ook 'n reden zijn om Martial Law af te kondigen.

Begreep van die "kapers" ook niet zo goed waarom ze niet 1 vliegtuig in 'n kerncentrale gecrashed hebben.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:03:33 #185
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52847963
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 08:00 schreef iteejer het volgende:
Degene die verder nog vasthoudt aan termen als fascist of anderszins de ander kleineert en op die manier topics verziekt, kan een ban tegemoet zien. Ook al zie ik het bij wijze van spreken pas een dag later.
Nu afgelopen met dit gezeik.

Het wordt tijd dat er wat aan zelfbeheersing gedaan wordt, en er weer rust in de tent komt.
Zeg je dit werkelijk uit je eigen overtuiging? Want nuance is op dit onderwerp tegenwerking en daarmee meewerking aan de politieplaneet.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:07:43 #186
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_52848059
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:03 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Begreep van die "kapers" ook niet zo goed waarom ze niet 1 vliegtuig in 'n kerncentrale gecrashed hebben.

[...]
Omdat de kans dat je daarmee een succesvolle aanval kan uitvoeren erg klein is.

Die dingen zijn supergoed gewapend.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_52848096
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 16:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus jij zegt dat de huidige Amerikaanse president (Bush Jr.) de volgende periode gewoon weer leider van Amerika is?
Ik zeg niet dat Bush Jr. de volgende periode president is, ik zeg dat hij aan de hand van een national emergency de volgende periode kan opschuiven, als hij dat behoeft.
Overigens biedt de volgende periode ook geen behouding van individuele vrijheid, de twee grote kandidaten behoren tot hetzelfde fascistische clubje criminelen als de Bushes, die hun globale controle generationeel aan elkaar doorgeven, met geld als double ace in een pokerspel.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:11:53 #188
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52848170
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:09 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat Bush Jr. de volgende periode president is, ik zeg dat hij aan de hand van een national emergency de volgende periode kan opschuiven, als hij dat behoeft.
Overigens biedt de volgende periode ook geen behouding van individuele vrijheid, de twee grote kandidaten behoren tot hetzelfde fascistische clubje criminelen als de Bushes, die hun globale controle generationeel aan elkaar doorgeven, met geld als double ace in een pokerspel.
I second that.
pi_52848406
quote:

[..]

Dat accepteren de Amerikanen nooit, ook niet als er een aanslag is. Het enige mogelijke scenario is dat de volgende president een pop zal zijn van dezelfde machten, en dat is al redelijk vergezocht.
pi_52848518
quote:
Jij was toch altijd een redelijk nuchtere user? Wat heeft jou ineens over het randje van rationaliteit geduwd? Toch niet een of andere internet-docu he...
pi_52848612
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:07 schreef ChOas het volgende:

[..]

Omdat de kans dat je daarmee een succesvolle aanval kan uitvoeren erg klein is.

Die dingen zijn supergoed gewapend.
quote:
In general it can, given the current state of knowledge, be assumed that even in an accidental crash by a big passenger plane the reactor building will probably be broken into - if a "direct hit" occurs - even if the facility involved is protected against the impact of a Phantom jet fighter. This possibility cannot be ruled out even with a medium sized passenger plane (e.g. the Airbus A-320). The probability is greater still in the case of a deliberately aimed crash at higher speeds.

No reliable investigations aligned on the safety standard prescribed by the German Nuclear Energy Law have yet been made in the course of licensing and monitoring procedures. When the Reaktorsicherheitskommission [Reactor Safety Commission] expresses its expectation that a modern nuclear power plant can withstand the physical stress and strain resulting from the accidental crash of a medium-sized aircraft, it is making a purely speculative statement.

A crash by a big passenger aircraft onto the interim repository at Ahaus, Gorleben, or one of the decentralised interim stores planned at nuclear power plant sites, could result in disastrous releases of radioactivity, especially if there is a hot, long-lasting fire from its fuel. It is therefore necessary that new approaches to storage be devised. It would take years before stores providing the necessary safeguards could be made available.
http://www10.antenna.nl/wise/index.html?http://www10.antenna.nl/wise/terrorism/112001gre.html
Zjn de kerncentrales in de US zoveel sterker dan in Duitsland?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:37:53 #192
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_52848828
quote:
Niet helemaal. Hij kan de verkiezingen opschuiven in geval van bijv. een zeer zware terroristische aanslag, e.g. met kernwapens. Maar dat kan hij niet doen voor 4 jaar. Afhankelijk van de situatie wordt een verkiezing 1 tot 3 maanden opgeschoven, en de volgende president wordt zo snel mogelijk ingezworen. Als dat niet lukt voor 20 januari, dan een maand (of twee) later, en die president heeft dan de pech dat ie twee maanden minder mag regeren ofzo.

Maar het grijpen van de macht voor nog eens 4 jaar, dat is niet echt mogelijk. Bovendien heeft de Senaat ook nog het recht hem af te zetten indien echt nodig. Maar ik denk niet dat het echt zover gaat komen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:46:21 #193
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_52849055
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:29 schreef Resonancer het volgende:
Zjn de kerncentrales in de US zoveel sterker dan in Duitsland?
Ik weet in ieder geval dat de kerncentrale die zo'n 30km van mij af staat, langs de kust tussen Los Angeles en San Diego, gebouwd is als een bunker. Niet zozeer vanwege terroristische aanslagen, maar omdat California een aardbevinggebied is, en de centrale gebouwd is om de zwaarste aardbevingen te overleven.

Heel toevallig is dat ook sterk genoeg voor een vliegtuig.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:21:01 #194
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_52850036
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:03 schreef Resonancer het volgende:
Zelfs al zou je het gebouw van een kerncentrale kunnen vermorzelen, en de nucleare brandstof kunnen blootstellen aan de elementen door de reactor te breken, dat betekend nog niet dat er ook daadwerkelijk een "meltdown" plaatsvindt. Sowieso explodeert een kernreactor nooit zoals een kernbom dat doet.

De kans dat je precies de juiste plekken raakt en precies op het juiste moment de kerncentrale raakt is enorm klein. Een "meltdown" zoals die van Tsjernobyl krijg je alleen voor elkaar als een hoop factoren op hetzelfde moment fout gaan, en op bepaalde manieren. Een aanval met een vliegtuig op een kerncentrale heeft meer een psychologisch effect dan dat er echt enorm schade aan de omgeving wordt gedaan. Niet zoals Tsjernobyl in ieder geval.

Verder moet je ook echt wel een "inside man" hebben, die je kan vertellen welke reactor actief is, en op welk niveau, hoeveel brandstof er in zit, of bepaalde reactoren wel/niet actief zijn op dat moment, etc.... de details daarvan worden meestal niet zomaar naar buiten gebracht.

Je kunt dus beter een statussymbool aanvallen, en dat hebben ze ook gedaan op 9/11. Het gaat ook niet om de hoeveelheid doden, maar om de hoeveelheid angst die ze kunnen zaaien. Gebouwen als het Witte Huis, het Capitol gebouw, het Empire State building, de Sears Tower, het Vrijheidsbeeld, etc..... zijn veel intressantere doelen dan een kerncentrale.
-
pi_52850153
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:37 schreef maartena het volgende:

[..]

Niet helemaal. Hij kan de verkiezingen opschuiven in geval van bijv. een zeer zware terroristische aanslag, e.g. met kernwapens. Maar dat kan hij niet doen voor 4 jaar.
Then again... presidenten mochten ook niet zo vrij zijn in het afluisteren, .
pi_52850232
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:46 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik weet in ieder geval dat de kerncentrale die zo'n 30km van mij af staat, langs de kust tussen Los Angeles en San Diego, gebouwd is als een bunker. Niet zozeer vanwege terroristische aanslagen, maar omdat California een aardbevinggebied is, en de centrale gebouwd is om de zwaarste aardbevingen te overleven.

Heel toevallig is dat ook sterk genoeg voor een vliegtuig.
Toevallig zeggen deze mensen van niet.
quote:
Nuclear Power Plant Survivability

Nuclear power plants are designed to withstand extreme events such as hurricanes, tornadoes and earthquakes, but not necessarily to survive attacks by terrorists using large airliners such as Boeing 757s or 767s as ballistic missiles. The Nuclear Control Institute (NCI) — an organization often critical of safety at nuclear plants — estimates that a direct, high-speed hit by a large commercial passenger jet would 'have a high likelihood of penetrating a containment building' that houses a power reactor. According to the NCI, such an incident could cause a significant release of radiation into the environment and result in tens of thousands of cancer deaths.
http://www.cdi.org/nuclear/nuclear-terror.cfm
"De kapers" hebben er wel degelijk aan gedacht zegt men:
quote:
9/11 Report Reveals Al Qaeda Ringleader Contemplated a NY-area Nuclear Power Plant as Potential Target
http://riverkeeper.org/campaign.php/indian_point/we_are_doing/961
Men neemt i.i.g de onnodige maatregelen.
quote:
The Federal Aviation Administration imposed new flight restrictions around nuclear plants nationwide Tuesday, and the Nuclear Regulatory Commission advised the nation's 103 nuclear plants late Monday to fortify security. On Tuesday, agency spokesmen said the FAA's flight restrictions and the Nuclear Regulatory Commission's security recommendations were based on Ashcroft's general alert rather than a specific threat. Ashcroft warned that Americans could be struck by another terrorist attack this week.
http://www.whatreallyhappened.com/forget.html
quote:
WASHINGTON -- As the nation stands on high alert, the FBI is searching for six men stopped by police in the Midwest last weekend but released -- even though they possessed photos and descriptions of a nuclear power plant in Florida and the Trans-Alaska pipeline, a senior law enforcement official said Tuesday
http://www.whatreallyhappened.com/forget.html
En het hoeft niet per se met 'n vliegtuig.
quote:
NEI has aggressively lobbied against legislation aimed at improving security at the power plants and ran a series of misleading advertisements claiming the plants were well-protected post-9/11.
http://www.commondreams.o(...)news2004/0804-01.htm
Vind het eng, in NL is de beveiliging slecht, herinner je de greenpeace actie nog?
http://www.greenpeace.nl/news/kernafvalvaatjes-dringen-terre
Eisenhower1961.
pi_52850361
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:25 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Jij was toch altijd een redelijk nuchtere user? Wat heeft jou ineens over het randje van rationaliteit geduwd? Toch niet een of andere internet-docu he...
Ik ben juist opper-rationeel, dat is het probleem.
Ik zou willen dat ik ongelijk had wat betreft 9/11 etc, etc. Maar dat is niet zo, jammer genoeg.
pi_52850460
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:37 schreef maartena het volgende:

[..]

Niet helemaal. Hij kan de verkiezingen opschuiven in geval van bijv. een zeer zware terroristische aanslag, e.g. met kernwapens. Maar dat kan hij niet doen voor 4 jaar. Afhankelijk van de situatie wordt een verkiezing 1 tot 3 maanden opgeschoven, en de volgende president wordt zo snel mogelijk ingezworen. Als dat niet lukt voor 20 januari, dan een maand (of twee) later, en die president heeft dan de pech dat ie twee maanden minder mag regeren ofzo.

Maar het grijpen van de macht voor nog eens 4 jaar, dat is niet echt mogelijk. Bovendien heeft de Senaat ook nog het recht hem af te zetten indien echt nodig. Maar ik denk niet dat het echt zover gaat komen.
Well, we shall see .
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:23:17 #199
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52853345
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:21 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

dezelfde machten, en dat is al redelijk vergezocht.
pi_52853929
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 19:26 schreef Monidique het volgende:

[..]

Then again... presidenten mochten ook niet zo vrij zijn in het afluisteren, .
Hier, Bush die globale afluisterwetten doordrukt:

http://www.liveleak.com/view?i=917_1186169304

[ Bericht 1% gewijzigd door Salvad0R op 31-08-2007 23:03:33 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')