Kon je je weer niet gedragen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:51 schreef Jesse_ het volgende:
hoelang blijven die bans op irc eigenlijk staan, nu al meer dan 48 uur
Ze konden een irc art versie van de goatse man gewoon niet waarderenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Kon je je weer niet gedragen?
A dream has come true.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hangt allang uitgeprint boven mn bed
Oh ik zag het eigenlijk meer voor me als dat ie me aan het hoofdeinde heeft gehangen of zo, niet zozeer aan het plafond.quote:
Waarom dan niet lelijke mensen neuken, veel praktischer en makkelijkerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
je kunt beter hele lelijke mensen boven je bed hangen. Handig bij het orgamse uitstellen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:58 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Waarom dan niet lelijke mensen neuken, veel praktischer en makkelijker
In principe is dat toch een goed teken voor jou?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
vandaag is een collega ontslagen, een paar zijn gewaarschuwd dat ze misschien worden ontslagen (uitzendkrachten), en de vaste medewerkers is gevraagd nu hun vrije dagen op te nemen, omdat er te weinig werk is.... En ik heb vandaag overgewerkt![]()
Ik hoef niet voor mn baan te vrezenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
In principe is dat toch een goed teken voor jou?
Moet je wel altijd zorgen dat je uitzicht op het plafond hebt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
je kunt beter hele lelijke mensen boven je bed hangen. Handig bij het orgamse uitstellen.
Een beetje luie kerel zorgt dat ie onder ligtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Moet je wel altijd zorgen dat je uitzicht op het plafond hebt.
Als je een dikkerd op je hebt zitten is de lelijke foto op het plafond niet meer nodig hequote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Een beetje luie kerel zorgt dat ie onder ligt
(Dan moet je natuurlijk niet zo'n dikkerd op je hebben dat je alsnog het plafond niet kunt zien)
Scherp.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:25 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als je een dikkerd op je hebt zitten is de lelijke foto op het plafond niet meer nodig he![]()
Luie kerels moet ik niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Een beetje luie kerel zorgt dat ie onder ligt
(Dan moet je natuurlijk niet zo'n dikkerd op je hebben dat je alsnog het plafond niet kunt zien)
Ja, dat wilde ik er ook nog bij zetten, maar leek me vanzelfsprekendquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:25 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als je een dikkerd op je hebt zitten is de lelijke foto op het plafond niet meer nodig he![]()
Groter isniet altidj mooierquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze heeft wel veel grotere tieten dan ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |