Op verzoek:quote:Op zondag 18 november 2012 20:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wie maakt even zo'n plaatje van de Pel?
quote:Op zondag 25 november 2012 19:00 schreef Caland het volgende:
Belangrijker voor Feyenoord dan Guidetti.
Guidetti maakte de goals op de momenten dat het echt belangrijk was zoals tegen Ajax of Twente Graciano is vooral nuttig op een sexy manier.quote:Op zondag 25 november 2012 19:00 schreef Caland het volgende:
Belangrijker voor Feyenoord dan Guidetti.
En met een beetje geluk (als Bony vertrekt) straks misschien wel topscorer van Nederland.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:20 schreef DeTolk het volgende:
Nu al weer 2 erbij
Wat een held.
Mislukt bij al z'n vorige clubs, topscorer van Feyenoord.
Wel de eerste club waar hij vertrouwen krijgt. (Toch wel belangrijk voor een spits) Zijn omhaal tegen Ajax voor Az liet mij bijvoorbeeld wel zien dat hij wel wat kon, ook op technisch gebied.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:20 schreef DeTolk het volgende:
Nu al weer 2 erbij
Wat een held.
Mislukt bij al z'n vorige clubs, topscorer van Feyenoord.
Dat meen ik echt. Voetballend zo ontzettend belangrijk voor dit team. Alles draait eigenlijk om Pelle.quote:
Drie punten tegen RKC, NEC en VVV tellen net zo hard. Daarnaast maakte hij tegen Ajax z'n mooiste van allemaal.quote:Op zondag 25 november 2012 21:41 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Guidetti maakte de goals op de momenten dat het echt belangrijk was zoals tegen Ajax of Twente Graciano is vooral nuttig op een sexy manier.
Vandaag liep hij ook als een ijskoude eindbaas onverstoorbaar rond te slenteren en de bal vast te houden.
Je hebt gelijk. Echt een geweldenaar. Had dit echt niet verwacht, maar ben niet de enige geloof ik.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat meen ik echt. Voetballend zo ontzettend belangrijk voor dit team. Alles draait eigenlijk om Pelle.
Ook wel een risico, je hebt geen vervanger.
Dat vind ik wel meevallen hoor. Er gaat ook heel veel via de flanken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat meen ik echt. Voetballend zo ontzettend belangrijk voor dit team. Alles draait eigenlijk om Pelle.
Ook wel een risico, je hebt geen vervanger.
Hij zorgt voor rust, aansluiting vanuit het middenveld, verdeelt ook nog eens en scoort. Fungeert eigenlijk als een kapstok voor het hele team. Ik wist altijd al wel dat hij kon voetballen, bij AZ was daar ook nooit twijfel over. Maar hij overtreft wat dat betreft ook wel mijn verwachtingen, heerlijke speler.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen hoor. Er gaat ook heel veel via de flanken.
Dat snap ik ook wel, maar ik vind meer dat hij het team goed aanvult dan dat echt alles om Pellè draait.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zorgt voor rust, aansluiting vanuit het middenveld, verdeelt ook nog eens en scoort. Fungeert eigenlijk als een kapstok voor het hele team. Ik wist altijd al wel dat hij kon voetballen, bij AZ was daar ook nooit twijfel over. Maar hij overtreft wat dat betreft ook wel mijn verwachtingen, heerlijke speler.
Hij is goed, maar er wordt ook goed gecombineerd via Schaken/Janmaat, Immers (speelt best goed de laatste tijd), Clasie, etc. Desalniettemin is Pelle wel echt de baas in de aanval, maar ik vermoed dat we zonder hem heus niet hopeloos zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zorgt voor rust, aansluiting vanuit het middenveld, verdeelt ook nog eens en scoort. Fungeert eigenlijk als een kapstok voor het hele team. Ik wist altijd al wel dat hij kon voetballen, bij AZ was daar ook nooit twijfel over. Maar hij overtreft wat dat betreft ook wel mijn verwachtingen, heerlijke speler.
Ja dan krijg je zoals aan het begin van het seizoen. Goed spel, maar geen goals.quote:Op zondag 2 december 2012 01:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij is goed, maar er wordt ook goed gecombineerd via Schaken/Janmaat, Immers (speelt best goed de laatste tijd), Clasie, etc. Desalniettemin is Pelle wel echt de baas in de aanval, maar ik vermoed dat we zonder hem heus niet hopeloos zijn.
Klinkt logisch, maar we zullen zien.quote:Op zondag 2 december 2012 01:23 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja dan krijg je zoals aan het begin van het seizoen. Goed spel, maar geen goals.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |