abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52780612
quote:
A demonstration has been held in south- east Afghanistan accusing US troops of insulting Islam after they distributed footballs bearing the name of Allah.

The balls showed the Saudi Arabian flag which features the Koranic declaration of faith.

The US military said the idea had been to give something for Afghan children to enjoy and they did not realise it would cause offence.

The footballs were dropped from a helicopter in Khost province.

Some displayed flags from countries all over the world, including Saudi Arabia, which features the shahada, one of the five pillars of Islam - the declaration of faith.

The words, which include the name of Allah, are revered, and Muslims are very sensitive about where and how they can be used.

Saudi Arabia has complained to the World Cup's ruling body in the past about the use of its flag on footballs.

Mullahs in Afghanistan criticised the US forces for their insensitivity, and around 100 people held a demonstration in Khost.

Afghan MP Mirwais Yasini said: "To have a verse of the Koran on something you kick with your foot would be an insult in any Muslim country around the world."

A spokeswoman for the US forces in Afghanistan said they made "significant efforts to work with local leaders, mullahs and elders to respect their culture" and distributing the footballs was an effort to give a gift the Afghan children would enjoy.

"Unfortunately," she added, "there was something on those footballs we didn't immediately understand to be offensive and we regret that as we do not want to offend."

http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/6964564.stm
Moslims hebben volgens mij sowieso veels te lange tenen om te kunnen voetballen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_52780631
---
pi_52780662
!!!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_52780683
Tip aan Saoedi-Arabië: haal die godslasterende tekst van je vlag. Imbecielen.
pi_52780714
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 14:30 schreef Monidique het volgende:
Tip aan Saoedi-Arabië: haal die godslasterende tekst van je vlag. Imbecielen.
Is Allah in de wind laten wapperen ook niet beledigend eigenlijk?
pi_52780733
OMG, wat een ongelofelijke zeikerds toch ook

Zouden ze ook vies zijn van dollars als die zouden worden gestrooid? Daar staan vast ook allerlei symbolen op gedrukt die beledigend zijn voor moslims?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_52780750
Voortaan maar weer gewoon bommem gooien ipv een beetje vertier proberen te brengen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 14:34:48 #10
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_52780789
Wacht maar tot Meki hier van hoort!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 14:37:32 #11
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_52780845
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 14:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
Voortaan maar weer gewoon bommem gooien ipv een beetje vertier proberen te brengen
Wel eerst Fuck Allah er op schrijven.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 29 augustus 2007 @ 14:42:51 #12
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52780985
't Is even afwachten of ze hier ook zo'n rel van weten te maken als met die cartoons.

Wat een gejank om niks weer zeg. Vind het eigenlijk wel een mooie bal.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_52781010
!
pi_52781059
ze kunnen het trouwens ook zo zien. Ze kunnen nu tegen de halve wereld schoppen
  woensdag 29 augustus 2007 @ 14:45:51 #15
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_52781083
Trouwens, laat ze dan alleen de groene achtergrond met dat zwaard dan afbeelden en die teksten niet printen op die bal.
pi_52781281
Ach wij Nederlanders voelen ons toch ook beledigd door onze vlag op die bal.
Laatst hoorde ik dat we zelfs militairen naar Afganistan sturem om het voetbal probleem om te lossen.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:22:16 #17
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_52782020
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 14:45 schreef Keiichi het volgende:
ze kunnen het trouwens ook zo zien. Ze kunnen nu tegen de halve wereld schoppen
Dan kunnen ze vast oefenen voor later
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_52782282
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 14:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wel eerst Fuck Allah er op schrijven.
Zat meer te denken aan: "From Allah with love"
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_52782467
Volgende keer maar weer gewoon clusterbommen droppen dan, daar klagen ze niet over...
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:39:42 #20
pi_52782481
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:32 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Zat meer te denken aan: "From Allah with love"
Kennen moslims de uitdrukking: "Alle zegen komt van boven"?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_52782686
mooie bal
  Moderator woensdag 29 augustus 2007 @ 15:47:00 #22
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_52782689
babystapjes

je weet dat het land streng islamitisch is, zo erg dat de kindertjes er voorheen uberhaupt niet mochten ballen ... dan moet je niet meteen teveel willen
maar er is hoop, ik ben ervan overtuigd dat ze daar over 10 jaar zonder al te veel scrupules zo allah de kruising intrappen

die Amerikaanse vlag zou ik er overigens ook niet opzetten enzo

maar goed, honest mistake
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:54:46 #23
172358 oddman
Introspecteur
pi_52782901
Alsof het die voetbal is waar ze mee zitten.

Het lijkt mij eerder de Westerse bezetting die niet zo fijn is en kan me levendig voorstellen dat ze niet erg positief staan tegenover wat dan ook dat de buitenlanders doen.

In other news: Afghanen voeren ook nog steeds oorlog met de Westerlingen.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:57:51 #24
pi_52782969
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:54 schreef oddman het volgende:
Alsof het die voetbal is waar ze mee zitten.

Het lijkt mij eerder de Westerse bezetting die niet zo fijn is en kan me levendig voorstellen dat ze niet erg positief staan tegenover wat dan ook dat de buitenlanders doen.

In other news: Afghanen voeren ook nog steeds oorlog met de Westerlingen.
Liojkt me niet meer dan logisch. Die westerlingen zijn een ernstige bedreiging voor het edele beroep van papaver-teler. Wat zou jij doen als je klaprozen plantage weggebulldozert werd?
pi_52783030
Aha.. ze schoppen dus ook tegen andere vlaggen (en dus naties) aan, geen probleem dus blijkbaar, maar als allah erop staat is het meteen weer hommeles bij die lui ?!?! Snap best dat ze niet echt te spreken zijn over de bezetting aldaar. wordt wat geprobeerd om het voor de kinderen daar een leuke bezigheid te bieden, gaan ze er op deze manier weer tegenin.

fuck 'm... zoek het dan ook maar uit in je zandbak...
Kos weet niet half hoe cool ie is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')