Ik ook.. Wanneer is Europa nou aan de beurtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:08 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=99790
Ik...wil...die...BETA...NU...spelen...![]()
Ik neem/ ruil hem liever 2dehands...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor wie Bioshock nog voor een leuke prijs wil aanschaffen kost ie hier ¤ 44,15!
Half septemberquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik ook.. Wanneer is Europa nou aan de beurt
Maar dan heb ik me al volledig op Gears of War gestort..quote:
Is The Darkness iets??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:44 schreef Scarface2004 het volgende:
Vanavond ff the Darkness afmaken, en ondertussen maar wachten op halo3 & CoD vieâh
Ja die is erg leukquote:
Bij mij kwamen ze ook met de label al bij de hand. Ik had daar ook op gerekend dus was wel handig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:31 schreef Ash het volgende:
Word er net aangebeld, staa UPS voor me neus! met de label om hem op te sturen.
En ik heb precies geen doos tot m'n beschikking om hem op te sturen.![]()
Die MS medewerkster zei nog tegen mij dat ik de label met de post zou ontvangen binnen 5 werkdagen, en daarna UPS moest opbellen om het pakketje op te halen.![]()
Maar goed, ik heb nu de doos van de koffiezetapparaat gebruikt, vol gegooid met kranten etc. en dicht geplakt en nu komt UPS voor 17:00 weer langs om het pakketje op te halen![]()
Ik zat er eerst aan te denken om de PS3 doos te gebruiken om hem te verzenden, maar dat vond ik weer zonde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |