quote:Op zondag 2 september 2007 14:25 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Zometeen muntthee en baklava
Ja ik weet, is echt heel lekkerquote:
Oeh.quote:Op zondag 2 september 2007 15:05 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ja ik weet, is echt heel lekkerEn vanavond tajine van lamsvlees met abrikozen en saffraanrijst erbij
![]()
Ik moest gisteren zo lachen in dat restaurant, op de coquilles zat schuim met marokkaanse kruiden, vroeg golfer : welke kruiden?quote:Op zondag 2 september 2007 15:17 schreef Isegrim het volgende:
Oeh.Ik moet eens een Marokkaans kookboek kopen.
Ik heb gister ook coquilles gehad.quote:Op zondag 2 september 2007 15:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moest gisteren zo lachen in dat restaurant, op de coquilles zat schuim met marokkaanse kruiden, vroeg golfer : welke kruiden?
Kwam er speciaal een bakje met kruiden erin, om te ruiken en te proeven
Het rook naar echte couscous trouwens.
Ik krijg als het goed is van de week allemaal marokkaanse receptjes, uit het kookboek van de mensen waar we vrijdag hebben gegetenquote:Op zondag 2 september 2007 15:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja dat is echt een goed idee! Het is echt een verrijking voor je keuken, als je t mij vraagtquote:Op zondag 2 september 2007 15:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mijn ouders koken regelmatig Marokkaans, ook echt in een tajine. Ik vind het heerlijk.quote:Op zondag 2 september 2007 16:43 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ja dat is echt een goed idee! Het is echt een verrijking voor je keuken, als je t mij vraagt
Zalig zeg! Hoeveel rosbief vraag jij meestal bij de slager voor 2 personen?quote:Op zondag 2 september 2007 16:28 schreef golfer het volgende:
Straks eens even een mooi stuk rosbief braden/klaarmaken in de oven.![]()
als ik het voor 2 personen maak, neem ik meestal een pondquote:Op zondag 2 september 2007 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Zalig zeg! Hoeveel rosbief vraag jij meestal bij de slager voor 2 personen?
Ik vind het altijd zo moeilijkWij hebben meestal geloof ik teveel, maar dat komt toch altijd wel op
Oeiii looking good Bluezzquote:Op zondag 2 september 2007 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Het waren 4 onsjes
De saus erover had mijn naked chef goed klaargemaakt trouwens
En de salade zat nog in het bakkie
[afbeelding]
Lekker, gebakken jarretelgordeltje.quote:Op zondag 2 september 2007 19:21 schreef SeaOfLove het volgende:
Mijn (half)naked-chef staat hier nu voor ons in de keuken te koken, zie de kouseband al op de snijplank liggen![]()
Het ruikt iig meer dan verrukkelijk... mocht het niet smaken heb ik iig iets leuks gehad om naar te kijken vanaaf....leuk zo'n open keukenquote:Op zondag 2 september 2007 19:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker, gebakken jarretelgordeltje.
Vandaag hier Marokkaansig met Isa! Couscoussalade, gehaktdingetjes in filodeeg en gestoofde zoete kikkererwtenquote:Op zondag 2 september 2007 15:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik krijg als het goed is van de week allemaal marokkaanse receptjes, uit het kookboek van de mensen waar we vrijdag hebben gegeten![]()
Isa als in beau?quote:Op zondag 2 september 2007 22:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vandaag hier Marokkaansig met Isa! Couscoussalade, gehaktdingetjes in filodeeg en gestoofde zoete kikkererwten
Behalve die boontjes lijkt het me erg lekkerquote:Op zondag 2 september 2007 20:14 schreef conleche het volgende:
[afbeelding]
Ik had vanavond een klein kalfsoestertje (grillpan) met uienringen van de grilplaat van m'n combimagnetron , daar kwamen ook de tomaatjes met knoflook, olijfolie, kaas en groene kruiden vandaan en sperzieboontjes.Nu nog
en ik ben weer klaar voor de laatste zomergasten....
Hou je niet van boontjes? (ik had er zelf ook liever wat boter op gehad, of ze lekker gebakken in de olie, maar ja. M'n buikie hè....)quote:Op zondag 2 september 2007 23:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Behalve die boontjes lijkt het me erg lekker
Dat klinkt echt heel erg vies, brrr. Appels pureren vind ik sowieso vies, het wordt zo klonterigquote:Op zondag 2 september 2007 23:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
even de staafmixer op een bak appels, kiwi's en druiven gezet, met wat ace-drink, daar lepel ik nu een kopje van weg
quote:Op zondag 2 september 2007 23:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
)
OT (Isa, lees eens even niet mee) Sambuca met wat water en het restje bananenchips
Ziet er super uit! En die 4 onsjes rosbief, in de braadpan of eerst aanbraden en dan in de oven?quote:Op zondag 2 september 2007 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Het waren 4 onsjes
De saus erover had mijn naked chef goed klaargemaakt trouwens
En de salade zat nog in het bakkie
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |