't Ligt er een beetje tussenin. Bestellen is in principe kopen, maar ik zeg tegen die kerel wat als ik 't een kutgitaar vind. Dan koop je 'm niet zegt 'ie. Maar goed, dat is een worst case scenario (voor die zaak en voor mijquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bestellen is kopen toch lijkt mezo'n zaak gaat dat ding toch niet zomaar bestellen als jij hem niet wil hebben
Wat moet ik nou weer met een humbuckerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:13 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Yamaha Single Cuts geprobeerd?
Som Wardner van My Vitriol speelt er ook mee
en LELIJK!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:13 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Yamaha Single Cuts geprobeerd?
Som Wardner van My Vitriol speelt er ook mee
Nee, dat ziet er zo uit:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Huuuu een gitaar met syndrome van down
Jep die is net wat erger jaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, dat ziet er zo uit:
[afbeelding]
tjek santana en smashing pumpkins maar eens, die gebruiken hem o.a..... ik vind het pedaal te schel en te weinig bass hebben, maar misschien is het jou smaak welquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:04 schreef punkjunk het volgende:
Wat doet een big muff nou eigelijk?![]()
moet ik ook nog steeds een keertje doenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:19 schreef Jorikjet het volgende:
ehx holy grail komt deze kant op
huppa, dual reverb dus, met me twin erbij. nieuwe jeff buckley has born
nu nog leren zingen
Mijn onze bassist (tevens huisgenoot) mod allerlei pedaaltjes en maakt ook allerlei shit... erg handig om zo één erbij te hebben... Onze andere gitarist heeft ook allerlei gemodde pedaaltjes... wel lachen om een gemutileerde Small Clone met allerlei switches te zienquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:13 schreef Maidenfan het volgende:
Yup, dat issem...
En nee, geen mods, in elkaar zetten was al link genoeg.
Printplaat solderen is piece of cake, maar ook al zijn de behuizingen relatief ruim, ineensteken is niet zo simpel. Zo'n true-bypass-switch heeft 9 contactpunten, jacks 2 en 3 (altijd 1 stereo en 1 mono om 'm te laten afslaan als je de plug eruit trekt), 3 potmeters hebben in totaal ook 9 aansluitingen...
Het is perfect te doen, daar niet van, maartoch, extra switches en dergelijke maken het extra gecompliceerd.
Hm, weinig bas zou ik zeker niet zeggen. Ze hebben zo goed als geen mids?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:21 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
tjek santana en smashing pumpkins maar eens, die gebruiken hem o.a..... ik vind het pedaal te schel en te weinig bass hebben, maar misschien is het jou smaak wel
Ik heb een "Nijmegen, oudste stad van Nederland" sticker...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb meer stickers nodig voor op m'n flightcaseheeft er 1 van jullie toevallig stickers
Ja van je band is ook goed wil van alles watquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:29 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik heb een "Nijmegen, oudste stad van Nederland" sticker...
Ik ga mijn zegel maar eens op mijn koffer schilderen... (als ik tijd heb)
Ow wacht... we hebben nog wel stickers van onze band
Cool! Die grote TLFG sticker ookquote:
tis wel handig, vooral als je toch al tekst hebtquote:
Mwa, ik vind 'GROOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAARGHHHH!!!!' toch ook wel emotie uitstralen hoor. Brengt de boodschap toch beter over dan wanneer je gewoon 'Ik ruk je kop eraf' zingt...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:42 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
tis wel handig, vooral als je toch al tekst hebt
en t geeft een leuk melodietje erbij en wat emotie, wat toch wel handig is he![]()
ja dat doet het he.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mwa, ik vind 'GROOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAARGHHHH!!!!' toch ook wel emotie uitstralen hoor. Brengt de boodschap toch beter over dan wanneer je gewoon 'Ik ruk je kop eraf' zingt...
Zondag was ik nog even naar de opendag geweest van de kunstschool... Ze hadden daar een workshop olv. mijn toekomstige lerares... was wel geinig, maar ik ben benieuwd wat ik er van ga bakkenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:42 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
tis wel handig, vooral als je toch al tekst hebt
en t geeft een leuk melodietje erbij en wat emotie, wat toch wel handig is he![]()
Ligt eraan... je kan niet afleiden welke emotie... kan net zo goed "Oh nee, vlekken in de witte was [...] en het wordt alleen maar grauwer!" betekenen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mwa, ik vind 'GROOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAARGHHHH!!!!' toch ook wel emotie uitstralen hoor. Brengt de boodschap toch beter over dan wanneer je gewoon 'Ik ruk je kop eraf' zingt...
Is dat niet die junk uit Dribbel_ zijn Bob Dylan nachtmerrie?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:02 schreef guitarist.nl het volgende:
Met 2 gitaren tergelijke tijd spelen: http://nl.youtube.com/watch?v=kAds9-RMAZQ
Ja maar wát is daar dan mee? Ze zijn fijn?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Andere tele-modellen. Niet van Fender dus.
nee, goedkoperquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:29 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja maar wát is daar dan mee? Ze zijn fijn?![]()
Dat was geen droom, ik heb hem de 20 cent moeten lenen voor zijn ijsjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Is dat niet die junk uit Dribbel_ zijn Bob Dylan nachtmerrie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |