Ik snapte nooit goed wat die jongen nou eigenlijk deed? Zij zong en speelde gitaar... en hij...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:51 schreef Deansensitized het volgende:
Maar dan door een stel Friezen
"Hjir bin ik, wêr bistooooooo"![]()
Hier kan ik echt geen chocola van makenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, maar in de winkel doen ze dat vast wel gratis.
[..]
Nog niet op gespeeld, ik heb 'm besteld nog niet gekocht(hoewel ik de kans dat ik 'm koop op zo'n 99,99% schat). De 'nep'-tele's die ik heb bespeeld zijn hartstikke fijn. Hals is dikker dan die op mijn Aria-strat, en dat vind ik geen probleem.
Hij stond er op ze'n Friesch bij en verdiende veel geld.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:52 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik snapte nooit goed wat die jongen nou eigenlijk deed? Zij zong en speelde gitaar... en hij...
Ik dacht dat hij haar Toyboy was...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:58 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Hij stond er op ze'n Friesch bij en verdiende veel geld.![]()
Mijn Big Muff is een zelf ineengestoken BYOC Large Beaver. Nou, daar had je me ff goed liggen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:38 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wikipedia: "Muff is also a slang word for Pubic hair"
I rest my case![]()
Zet wat meer haar op je geluid!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:04 schreef punkjunk het volgende:
Wat doet een big muff nou eigelijk?![]()
Hap hap hapquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:03 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Mijn Big Muff is een zelf ineengestoken BYOC Large Beaver. Nou, daar had je me ff goed liggen.![]()
Andere tele-modellen. Niet van Fender dus.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:56 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Hier kan ik echt geen chocola van maken![]()
Bestellen is kopen toch lijkt mequote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, maar in de winkel doen ze dat vast wel gratis.
[..]
Nog niet op gespeeld, ik heb 'm besteld nog niet gekocht(hoewel ik de kans dat ik 'm koop op zo'n 99,99% schat). De 'nep'-tele's die ik heb bespeeld zijn hartstikke fijn. Hals is dikker dan die op mijn Aria-strat, en dat vind ik geen probleem.
Yamaha Single Cuts geprobeerd?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Andere tele-modellen. Niet van Fender dus.
't Ligt er een beetje tussenin. Bestellen is in principe kopen, maar ik zeg tegen die kerel wat als ik 't een kutgitaar vind. Dan koop je 'm niet zegt 'ie. Maar goed, dat is een worst case scenario (voor die zaak en voor mijquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bestellen is kopen toch lijkt mezo'n zaak gaat dat ding toch niet zomaar bestellen als jij hem niet wil hebben
Wat moet ik nou weer met een humbuckerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:13 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Yamaha Single Cuts geprobeerd?
Som Wardner van My Vitriol speelt er ook mee
en LELIJK!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:13 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Yamaha Single Cuts geprobeerd?
Som Wardner van My Vitriol speelt er ook mee
Nee, dat ziet er zo uit:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Huuuu een gitaar met syndrome van down
Jep die is net wat erger jaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, dat ziet er zo uit:
[afbeelding]
tjek santana en smashing pumpkins maar eens, die gebruiken hem o.a..... ik vind het pedaal te schel en te weinig bass hebben, maar misschien is het jou smaak welquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:04 schreef punkjunk het volgende:
Wat doet een big muff nou eigelijk?![]()
moet ik ook nog steeds een keertje doenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:19 schreef Jorikjet het volgende:
ehx holy grail komt deze kant op
huppa, dual reverb dus, met me twin erbij. nieuwe jeff buckley has born
nu nog leren zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |