quote:
Ik heb ook bijna weekend!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:41 schreef Frutsel het volgende:
bijna weekend![]()
iets minder dan 7 uurtjes
Doe mij zo'n zusje dan!quote:
Broeders lijken mij ook best tof.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:44 schreef OA het volgende:
[..]
Doe mij zo'n zusje dan!![]()
Ik heb alleen maar 2 broeders
maakt die van jou ook ontbijt voor je?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:43 schreef Kuukske het volgende:
De mijne is ook wel tof.
Kan tof zijn ja...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Broeders lijken mij ook best tof.
Heb alleen maar een zusje, en die is best leuk hoor, maar toch.
ik heb een broertje en een zusje.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Broeders lijken mij ook best tof.
Heb alleen maar een zusje, en die is best leuk hoor, maar toch.
lekkere zusquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb een broertje en een zusje.
Maar mijn broertje is aan het werk, en die doet niks hier
Nee, dat doet ze voor d'r kind. Ze is 37 ofzoquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:45 schreef eer-ik het volgende:
maakt die van jou ook ontbijt voor je?
EN komt dat bezorgen terwijl je nog op bed ligt?
wheheh, okquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, dat doet ze voor d'r kind. Ze is 37 ofzo.
Mijn zusje zorgde altijd dat ik de schuld kreeg, van wat zij deed, ongeveer hetzelfde denk ik...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:46 schreef OA het volgende:
[..]
Kan tof zijn ja...
Ze zijn jonger dan ik en ze spanden altijd samen tegen mij...![]()
En terecht. Of moet hij soms op 2 plekken aan het werk.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb een broertje en een zusje.
Maar mijn broertje is aan het werk, en die doet niks hier
hij werkt niet elke dag.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mijn zusje zorgde altijd dat ik de schuld kreeg, van wat zij deed, ongeveer hetzelfde denk ik...
[..]
En terecht. Of moet hij soms op 2 plekken aan het werk..
Vrouwen weten gewoon wat beter hoe je er mee om moet gaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik bedoelde um iets anders, maar goed...
Aangezien Vanish bij vrouwen zo goed lijkt te werken, zal het ook bij hun wel wat hersencellen wegnemen
lezenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:51 schreef covie het volgende:
[..]
Vrouwen weten gewoon wat beter hoe je er mee om moet gaan.
Ze lezen ook de gebruiksaanwijzing. Moet je het bij het wasmiddel indoen, of op de vlek zelf aanbrengen.
Moet je het laten intrekken ja of nee.
Mannen lezen niks. En dan willen sommige dingen inderdaad niet werken als je het niet op de goede manier gebruikt.![]()
Covie slaat de spijker op zijn kop.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:51 schreef covie het volgende:
Ze lezen ook de gebruiksaanwijzing. Moet je het bij het wasmiddel indoen, of op de vlek zelf aanbrengen.
Mannen lezen niks. En dan willen sommige dingen inderdaad niet werken als je het niet op de goede manier gebruikt.![]()
gebruiksaanwijzingenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:51 schreef covie het volgende:
[..]
Mannen zijn zo slim om heel onhandig te doen als het op schoonmaken aankomt, want binnen no-time is een zich superieur voelende vrouw die het over neemt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:51 schreef covie het volgende:
[..]
Gewoon direct beginnen en als het fout gaat eventueel op de gebruiksaanwijzing kijken.... maar liever niet.. beter is het om gewoon opnieuw te beginnen, al dan niet met verneukte onderdelen!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:51 schreef covie het volgende:
[..]
sst.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mannen zijn zo slim om heel onhandig te doen als het op schoonmaken aankomt, want binnen no-time is een zich superieur voelende vrouw die het over neemt.![]()
Net als "onhandige" vrouwen die niet weten hoe apparaten werken en geen reservewiel kunnen wisselen.![]()
Ik heb dan namelijk de gebruiksaanwijzing gelezen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:57 schreef Kuukske het volgende:
Ik weet best hoe een apparaat werkt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |