Ik moet tot 9 uur vanavond. Dus er is weinig halfs aanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hoi Kuuks![]()
![]()
Halve dagen werken![]()
ben vrij vandaagquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé. Hard aan den arbeid? Of is dat alweer voorbij?
Strijken zul jequote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou dan hoef ik iig JOU was niet meer te doen..tijdbesparing dus...![]()
![]()
Ah tof. Succes met de verhuis dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:27 schreef eer-ik het volgende:
ben vrij vandaag
Maar ik ga dan ook verhuizen vandaag.
vrijdag en morgen nog(wrken dus)
zonde van de koffiequote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:27 schreef OA het volgende:
Godver, ik knoei net koffie op m'n lichtblauwe shirt.... [afbeelding]
VANISH zeg ik je....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:27 schreef OA het volgende:
Vanish Oxi Action.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:27 schreef OA het volgende:
Fabeltjes. Ik heb olie in mijn jas. Krijg dat spul er niet uit.quote:
Ik heb 't in actie gezien. Het werkt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
de mannen hier beweren dat het niet werkt....![]()
mannenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
de mannen hier beweren dat het niet werkt....![]()
Ja maar dat is olie. Wijn enzo gaat het prima mee hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:29 schreef zL0oJ het volgende:
Fabeltjes. Ik heb olie in mijn jas. Krijg dat spul er niet uit.
En mijn moeder heeft het echt al 3 keer geprobeerd ofzo...
ook na een week?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja maar dat is olie. Wijn enzo gaat het prima mee hoor.
Sambal op witte kledingquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:27 schreef OA het volgende:
Altijd hetzelfde met die ballentent...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vooralsnog klaar, zit te wachten op de IKEA maar hoorde gisteravond dat de zaken die ik nog mis weer zijn uitgesteld.Voor de rest nog wat kleine afwerkingen, verder prima
![]()
Hai Quukje!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet tot 9 uur vanavond. Dus er is weinig halfs aan
ja ik dus ook..maar ja..eigenwijs enzo zijn de mannen hier...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb 't in actie gezien. Het werkt.
quote:
quote:
Dat heeft gewoon niets met al dan niet eigenwijsheid te maken, maar meer met gezond verstand... Iets dat er bij vrouwen nogal eens aan ontbreekt!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ik dus ook..maar ja..eigenwijs enzo zijn de mannen hier...![]()
OAquote:
OAquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:32 schreef OA het volgende:
Dat heeft gewoon niets met al dan niet eigenwijsheid te maken, maar meer met gezond verstand... Iets dat er bij vrouwen nogal eens aan ontbreekt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |